What??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.293 visninger
40 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

En af mine "såkaldte" venner skrev den her besked til mig her til aften. Og hvor blev jeg bare såret af det, der blev skrevet. Blev først helt chokeret og er nu bare sur og skuffet over "XXX".  

Har lyst til at skrive den ledeste sviner til ham nu, men jeg ved det ikke.. Hvad skal jeg gøre?

Knus den anonyme, som er meget ked af det og sur nu..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Ryberg

Slet - bloker - ignorer..

Det havde jeg gjort..

det der.. det kan man ikke bruge til noget... sikke en taber! suk!

Stort kram herfra

Anmeld

3. maj 2011

Maalene

Sikke da et fjols

Anmeld

3. maj 2011

B&J

Ja slet og bloker, hvad fanden bilder den person sig ind tror personen han/hun er bedre ind dig til grin

Anmeld

3. maj 2011

kamtok

Skriv til ham at han kan rende dig et vist sted, hvem f***** han tror han er og at han da ikke skal bekymre sig mere om det, for i dine øjne er han ikke-eksisterende.. Og at han da må undskylde at du tillod dig at være interesseret i ham og hans liv - puuhh hvor du skulle skamme dig 

Og så lige en kæmpe 'er til dig 

Anmeld

3. maj 2011

Dinna88

Nu er det ikke nemt, når jeg ikke kender til jeres forhold. Men jeg havde skrevet "your wish, my command" hvis det ikke var en tæt relation. Og så havde jeg slettet vedkommende - også så han ikke kunne skrive tilbage til mig. 

Anmeld

3. maj 2011

Ina33

Nu spørger ejg måske dumt, men det kan ikke være en eller anden form for virus der selv sender beskeder?

Nu er jeg ikke selv på facebook, så jeg aner ikke lige hvordan det fungerer, synes bare beskeden virker meget - tja underlig...?

Anmeld

3. maj 2011

N&J

Hvorfor er du ikke værdig til at skrive på hans wall???

OMG en idiot, havde også slettet ham med en fin besked om at han godt nok var en god ven, hold da op, og så et lad være med nogen sinde at skrive/ringe eller ligende til mig igen, du fortjener ikke at være i mit liv - sørgeligt at man kan være så grimt et menneske.. eller noget i den stil

Anmeld

3. maj 2011

sne190810

WTF? Findes der seriøst sådanne typer ..???

Gud, jeg ville da tro det var en JOKE hvis jeg modtog sådan en besked ..

Bed ham om at hoppe i havet!

Anmeld

3. maj 2011

TineA

Anonym skriver:

En af mine "såkaldte" venner skrev den her besked til mig her til aften. Og hvor blev jeg bare såret af det, der blev skrevet. Blev først helt chokeret og er nu bare sur og skuffet over "XXX".  

Har lyst til at skrive den ledeste sviner til ham nu, men jeg ved det ikke.. Hvad skal jeg gøre?

Knus den anonyme, som er meget ked af det og sur nu..  

Endnu en god grund til ikke at være på facebook ...

Men hvad er det for en underlig "ven"?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.