mega klamt spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Tina&Daniel skriver:

Der står jo at de kan se forskellige ud - men ved ikke.

det er rigtigt.. tror bare jeg må ned til lægen og høre hvad hun siger til min klamme bag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Anonym

Har gennem mit arbejde set mange numser, og det lyder som hæmorider, eller det yderste af tarmen der falder ud.. 

Jeg er selv den uheldige ejer at det samme, MØG irriterende, men så længe der ikke er "hæmorider" i udbrud, hvis man kan kalde det det, for det gør så POKKERS ondt.. 

knibeøvelser og "stop dem op igen" det lyder SÅ ulækkert, men det virker..  

tjek med lægen, men det er ganske harmløs, hvis det er det jeg tror det er.. 

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har gennem mit arbejde set mange numser, og det lyder som hæmorider, eller det yderste af tarmen der falder ud.. 

Jeg er selv den uheldige ejer at det samme, MØG irriterende, men så længe der ikke er "hæmorider" i udbrud, hvis man kan kalde det det, for det gør så POKKERS ondt.. 

knibeøvelser og "stop dem op igen" det lyder SÅ ulækkert, men det virker..  

tjek med lægen, men det er ganske harmløs, hvis det er det jeg tror det er.. 

hahahaha undskyld men kunnne altså ikke lade være med at grine.. ligefrem stoppe dem op igen.. hehe har jeg ikke hørt om.. men det kan da godt være der har været for meget tryk på.. så det hele er på vej ud hehe... heldigvis gør det ikke ondt på mig og har slet ikke gjort det.. glæder mig lidt til at få noget svar på hvad det kan være...

Anmeld

3. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

hahahaha undskyld men kunnne altså ikke lade være med at grine.. ligefrem stoppe dem op igen.. hehe har jeg ikke hørt om.. men det kan da godt være der har været for meget tryk på.. så det hele er på vej ud hehe... heldigvis gør det ikke ondt på mig og har slet ikke gjort det.. glæder mig lidt til at få noget svar på hvad det kan være...

det er altid godt med et godt grin, af noget knap så lækkert 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.