hej piger..
sagen er den at jeg var i bad her i dag opdagede da jeg skulle vaske mig bagi at der ligesom mærkes som om der var en ekstra hudflab. og jeg tænkte what?? hvorefter jeg tog et spejl og kiggede og det viser sig så at faktisk hele min endetarms åbning er total opsvulmet og ligner der sidder bylder hele vejen rundt.. det gør ikke ondt eller noget lign. bløder heller ikke. jeg tænkte jo straks hæmorider, men gør de ikke ondt når man har dem? har aldrig haft en hæmoride nemlig..
er der nogen af jer der evt- ved hvad det er har prøvet noget lign. og hvad blev der gjort ved det?
jeg ringer selvfølgelig til lægen i morgen tidlig, men kæft hvor føler jeg mig bare ulækker bagi. Og kæresten skal satme ikke se for han vil jo nærmest nok aldrig komme i nærheden af mit underliv hvis han så det,,,
jeg har ikke døjet ret meget med hård mave siden jeg var i uge 20 ca. (er uge 35 nu) men har døjet meget med tynd mave pga jeg først for få uger siden opdagede at jeg åbentbart ikke kan tåle mælk i min graviditet
håber i kan hjælpe mig lidt her.
Anmeld