mega klamt spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.879 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2011

Anonym trådstarter

hej piger..

sagen er den at jeg var i bad her i dag opdagede da jeg skulle vaske mig bagi at der ligesom mærkes som om der var en ekstra hudflab. og jeg tænkte what?? hvorefter jeg tog et spejl og kiggede og det viser sig så at faktisk hele min endetarms åbning er total opsvulmet og ligner der sidder bylder hele vejen rundt.. det gør ikke ondt eller noget lign. bløder heller ikke. jeg tænkte jo straks hæmorider, men gør de ikke ondt når man har dem? har aldrig haft en hæmoride nemlig..

er der nogen af jer der evt- ved hvad det er har prøvet noget lign. og hvad blev der gjort ved det?

jeg ringer selvfølgelig til lægen i morgen tidlig, men kæft hvor føler jeg mig bare ulækker bagi. Og kæresten skal satme ikke se for han vil jo nærmest nok aldrig komme i nærheden af mit underliv hvis han så det,,,

jeg har ikke døjet ret meget med hård mave siden jeg var i uge 20 ca. (er uge 35 nu) men har døjet meget med tynd mave pga jeg først for få uger siden opdagede at jeg åbentbart ikke kan tåle mælk i min graviditet

håber i kan hjælpe mig lidt her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

hej piger..

sagen er den at jeg var i bad her i dag opdagede da jeg skulle vaske mig bagi at der ligesom mærkes som om der var en ekstra hudflab. og jeg tænkte what?? hvorefter jeg tog et spejl og kiggede og det viser sig så at faktisk hele min endetarms åbning er total opsvulmet og ligner der sidder bylder hele vejen rundt.. det gør ikke ondt eller noget lign. bløder heller ikke. jeg tænkte jo straks hæmorider, men gør de ikke ondt når man har dem? har aldrig haft en hæmoride nemlig..

er der nogen af jer der evt- ved hvad det er har prøvet noget lign. og hvad blev der gjort ved det?

jeg ringer selvfølgelig til lægen i morgen tidlig, men kæft hvor føler jeg mig bare ulækker bagi. Og kæresten skal satme ikke se for han vil jo nærmest nok aldrig komme i nærheden af mit underliv hvis han så det,,,

jeg har ikke døjet ret meget med hård mave siden jeg var i uge 20 ca. (er uge 35 nu) men har døjet meget med tynd mave pga jeg først for få uger siden opdagede at jeg åbentbart ikke kan tåle mælk i min graviditet

Følger lige med. Har det samme nemlig, kom dog først efter jeg havde født.

Anmeld

3. maj 2011

Lone Jakobsen

hæmorider gør ikke nødvendigvis ondt. men de kan bløde en del. ved dog ikke om det er det du har.

Anmeld

3. maj 2011

Anonym

Det kan sagtens være hæmorider, de gør ikke nødvendigvis ondt. Jeg har en, og har haft den længe, men gør ikke noget ved det, for den generer ikke De er ikke farlige.

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Følger lige med. Har det samme nemlig, kom dog først efter jeg havde født.

det skal du være helt velkommen til...

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Det lyder som hæmorider som også kan komme ved tynd mave og som man ikke behøver at være generet af i hvert fald ikke hele tiden...men det kan jo komme...ned med rumpen i vejret hos lægen..

Anmeld

3. maj 2011

Hailiesmom11

Sådan som du beskriver det ville jeg også tænke hæmorider, har aldrig selv haft dem så kan ikke svare dig på hvordan det er, men jeg ville søge på det på nettet kan være du kan se billeder af hvordan det kan se ud..

Og ja så ring til lægen i morgen

Anmeld

3. maj 2011

Joan ( Smallie )

Det lyder godt nok som hæmorider de behøver nemlig ikke at gøre ondt..

Syntes også du skal ringe og snakke med lægen om det men ikke sikkert han vil gøre noget inden du har født.

Jeg fik en STOR en med min søn og den er ikke væk og da jeg så ventet min datter fik jeg også en man den forsvandt selv.

Anmeld

3. maj 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

hej piger..

Tror og synes det lyder som en hæmoride.. De kan vidst vise sig på forskellige måder...

Så er en god ide at ringe til lægen i morgen..

Anmeld

3. maj 2011

Maise

lyder som udvendige hæmorider. ja ring til lægen imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.