Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nutche skriver: hæmorider gør ikke nødvendigvis ondt. men de kan bløde en del. ved dog ikke om det er det du har.
hæmorider gør ikke nødvendigvis ondt. men de kan bløde en del. ved dog ikke om det er det du har.
mit bløder ikke nemlig... og synes jeg også er underligt når man tænker på hvor store de/den er-.. ja ved sgu ikke om der er en eller flere.. det ser bare total sygt ud..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det lyder som hæmorider. Jeg døjer selv ind imellem, men de gør ikke ondt, kan dog bløde, men meget lidt, Du skal bare til lægen, der kan du få en creme til at smøre på, det får det til at gå væk
Anonym skriver: mit bløder ikke nemlig... og synes jeg også er underligt når man tænker på hvor store de/den er-.. ja ved sgu ikke om der er en eller flere.. det ser bare total sygt ud..
kan det være kønsvorter eller noget i den stil?
nutche skriver: kan det være kønsvorter eller noget i den stil?
kønsvorter tror jeg skam ikke det er.. har haft kønsvorter nemlig og de ser slet ikke sådan ud..
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/kondylomer.htmLæs det her, måske det er det.
jeg tror bare jeg må en tur til doktor med rumpen.. men det huger mig godt nok ikke.. for synes det er ret grænseoverskridende og smække røven op i hovedet på en person når man selv har set hvor klamt det ser ud...
Anonym skriver: jeg tror bare jeg må en tur til doktor med rumpen.. men det huger mig godt nok ikke.. for synes det er ret grænseoverskridende og smække røven op i hovedet på en person når man selv har set hvor klamt det ser ud...
bare rolig. lægen er ligeglad
Tina&Daniel skriver: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/kondylomer.htmLæs det her, måske det er det.
det er ikke det.. det er ret sikker på.. har som sagt haft kønsvorter før og de så slet ikke sådan ud som det her gør... ved godt at har man haft det før kan man få det igen.. men tror næppe det er det... håber jeg da ikke ihvertfald min kæreste har ikke nogen nemlig..
nutche skriver: bare rolig. lægen er ligeglad
hehe ja men tanken om det giver mig kryb hehe
Anonym skriver: det er ikke det.. det er ret sikker på.. har som sagt haft kønsvorter før og de så slet ikke sådan ud som det her gør... ved godt at har man haft det før kan man få det igen.. men tror næppe det er det... håber jeg da ikke ihvertfald min kæreste har ikke nogen nemlig..
Der står jo at de kan se forskellige ud - men ved ikke.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128