Jeg ville politianmelde det efter en tur hos inspektøren hvor jeg havde råbt lidt højt om beskyttelse af børn!, Det havde jeg simpelthen ikke været med til, det er ikke i orden, prøv evt. at ring ind til (mener det er en mobbelinje) ved børns vilkår, de har helt sikkert nogle forslag til hvordan I bedst muligt griber dette an, så jeres datter ikke skal udsættes for ligende igen.
Den skole jeg var i praktik ved, havde den løsning (var aftalt med alle forældrene) at hvis en eller flere elever mobbede, blev forældrene kontaktede med det samme og måtte så sørge for at få hentet deres børn lige der på stedet, de kom op til inspektøren indtil, det var jo ikke særlig sjovt for forældrene og derfor blev adfærden også hurtigt stoppet, samt snakket om dagen efter hvor eleven skulle sidde og forklare overfor klassen hvorfor han/hun havde handlet som de havde, det her var i de mindre klasser, så måske det kunne være en mulighed. Skolen skal jo beskytte sine elever mens de går der, hvis skolen ikke tager ansvar må du true med at gå til medierne, så skal der nok ske noget.
Anmeld