for h. Ved snart ikk hvad vi skal gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Anonym trådstarter

Så er vi på den igen

I sidste uge blev min "datter" truet med en kniv i skolen af en elev fra hendes klasse. Han blev så bortvist indtil igår.

Igår kom han så tilbage og min "datter" kom grædene hjem og fortalte hvor en øv dag hun havde haft. Han havde været efter hende igen med både brilleabe osv.

I dag er han på igen . Min "datter's" cykel er nu blevet piftet. Forhjulet er "kun"flad, men baghjuet har han taget ventilen på!

Og hendes sko er blevet taget så hun måtte have lånesko på hjem oppe fra skolen.

Ved snart ikke hvad jeg/vi skal gøre. Hun er så ked af det hele tiden og sur. Kan godt forstå hende og ihh hvor det irritere os. 

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg nok bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

DLM

hvad gør skolen ved det? Det kan da ikke passe han kan gå rundt og køre psykisk terror uden at der sker noget. Skolen må da lige som gå ind og finde ud af hvorfor det sker, der må da være noget rivende galt der et sted.

ellers har i overvejet at skifte skole hvis de ikke gør noget ved det?

Anmeld

3. maj 2011

sophiemy

Jeg ved godt at man ikke må flygte fra problemerne - men lige i sådan en situation tror jeg nok jeg ville undersøge mulighederne for at flytte til en privat skole eller bare en anden skole i omegnen. Derefter ville jeg gå videre med det i forhold til denne psykopat. Første lærer+skoleledelse. Derefter direkte op på kommunekontoret og i sidste ende en klage til borgmesteren med samtlige implicerede navne.

Jeg mener bare at din datter skal beskyttes i første omgang - og flyttes væk fra en hverdag med vold og trusler. Han lyder virkeligt forskruet denne bølle.

Anmeld

3. maj 2011

Mi

Gør skolen ikke noget ved det? For det lyder da helt ekstremt.

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

hvad gør skolen ved det? Det kan da ikke passe han kan gå rundt og køre psykisk terror uden at der sker noget. Skolen må da lige som gå ind og finde ud af hvorfor det sker, der må da være noget rivende galt der et sted.

ellers har i overvejet at skifte skole hvis de ikke gør noget ved det?

Det er den eneste skole her i nærheden vi bor ude på lars tyndskid haha  Det kan bare ikke passe at det er HENDE der skal væk derfra når det ikke er hende der er problemet. Selv de andre elever i klasse har sagt til deres lære at det var helt dejligt da den dreng ikke var der i sidste uge .

Skolen vil igen tage fat i hans forældre, men tror bare desværre ikke det hjælper .

Anmeld

3. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

puha lyder som min folkeskoletid bortset fra det med kniven...

havde desværre lærere der mente at det var bedst at vi børn selv fandt ud af tingene...

kan kun sige sørg for hun ikke føler at I mener det er hende den er gal med... lad hende vide at der desværre bare findes mennesker der har det dårligt og derfor vil have andre skal have det på samme måde...

min plejefamilie snakkede med de andre forældre og de sagde at deres børn jo alle vare englebørn så derfor måtte det jo være mig den var gal med.. var den holdning jeg fik da jeg var startet i ny skole og stadig blev mobbet.. ikke drillet men mobbet.. terroiseret kan man vel også kalde det... men ja sørg for hun ved at I er der for hende og det er ok for Jer at hun reagere derhjemme på de ting der sker...

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

madagaskar skriver:

Jeg ved godt at man ikke må flygte fra problemerne - men lige i sådan en situation tror jeg nok jeg ville undersøge mulighederne for at flytte til en privat skole eller bare en anden skole i omegnen. Derefter ville jeg gå videre med det i forhold til denne psykopat. Første lærer+skoleledelse. Derefter direkte op på kommunekontoret og i sidste ende en klage til borgmesteren med samtlige implicerede navne.

Jeg mener bare at din datter skal beskyttes i første omgang - og flyttes væk fra en hverdag med vold og trusler. Han lyder virkeligt forskruet denne bølle.

det skal lige siges drengen ikke har det godt derhjemme  og har så ondt af ham.

Vi har snakket om privatskole. Og er ved at undersøge mulighederne. der er bare over 10 km og hun skal med bus og sådan hver dag  men det må vi jo bare tage derfra hvis det er.

Det er bare så træls det hele.  og hun har det bare så dårligt og ondt i maven hver dag hun skal i skole

Anmeld

3. maj 2011

Stumpen

Så må PPR (er det ikke det det hedder) ind i sagen.. Men få i første omgang en snak med lederen om det der sker.. Ellers må du videre til kommunen, men det er nok svært, når I ikke har beviser for at det er ham der har gjort de ting... Men noget skal der gøres, det der er så synd for datteren 

Anmeld

3. maj 2011

wamse

Vi valgte at flytte min søn, da han gentagne gange havde oplevet at blive chikaneret af en anden elev. 

Min søn kom hjem med hjernerystelse, som denne her dreng havde givet ham, og vi gav det en chance mere. Men så ringede min søn hjem i en frikvarter, hvor han var blevet væltet omkuld i skolegården, og han var fuld af hudafskrabninger, og han var blevet sparket, mens han lagde ned. 

Jeg kørte ind på skolen med det samme, og tog min søn i hånden op på rektors kontor. Jeg meddelte ham, at dette her stoppede nu, for min søn var pr dags dato udmeldt fra deres skole. 

Der var grænser for, hvad jeg ville lade mit barn udsættes for.

Anmeld

3. maj 2011

DLM

Anonym skriver:

Det er den eneste skole her i nærheden vi bor ude på lars tyndskid haha  Det kan bare ikke passe at det er HENDE der skal væk derfra når det ikke er hende der er problemet. Selv de andre elever i klasse har sagt til deres lære at det var helt dejligt da den dreng ikke var der i sidste uge .

Skolen vil igen tage fat i hans forældre, men tror bare desværre ikke det hjælper .

øv da det er jo ikke nemt så.

Nej det kan bestemt ikke passe det er hende der skal væk, når det er drengen der er problemet. De må simpelthen tage hånd om den dreng og hjælpe ham. Men hvis den eneste mulighed for at jeres datter får det godt i skolen er at skifte, ville det være værd at overveje. Der findes ikke noget være end at blive mobbet og drevet psykisk terror på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.