Hvor langt henne var i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2011

Zilke's Mor <3

uge 32 måtte jeg smide mine bukser 

jeg har været en af de heldige .. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Ciss

Med den første måtte jeg bruge ventebukser fra uge 16.

Med den anden fra ca uge 12.

Jeg tror, det er ret individuelt - og så afhænger det måske også lidt af hvilken facon bukser man har liggende i skabet.

Anmeld

4. maj 2011

Isabeau

Hvor langt henne var i da jeres bukser begyndte at stramme??

Er godt nok kun 5+0, men synes mine bukser strammer når jeg sidder ned..

Jeg er i uge 10 nu (gravid 2. gang), og kan godt være i mine bukser, men efter omkring kl. 17 begynder det hele faktisk og stramme lidt desværre  Så efter aftensmad smutter jeg i mine joggingbukser, som har lidt mere plads

Anmeld

4. maj 2011

princessnanna

Da jeg var 12 uger henne måtte jeg ud og købe ventebukser og sjovt nok fyldte jeg også stofstykket helt ud i dem så min mave var rimelig stor , jeg fandt ud af jeg var gravid da jeg var 9 uger henne pga min mave var blevet rimelig stor  men kunne godt være i nogle af mine bukser syntes bare det var vildt ubehageligt at de strammede sådan når man sad ned , så det skulle jeg ikke nyde mere af hehe

Anmeld

4. maj 2011

Jok123

Jeg er 10+ og jeg har ikke kunne have mine normale bukser på i flere uger.. nok ik så meget fordi jeg som sådan er vokset. Er meget spinkel, så jeg kan godt se lidt, men tror mest det er luft i maven. Jeg har rendt rundt i træningsbukser og lignende, da jeg bare slet ik kan have noget der strammer.. ik engang leggins kan jeg holde ud, så jeg skal nok snart have fat i ventebukser

Anmeld

4. maj 2011

quindelist

23+1 og kan stadigvæk være i alt mit tøj -dvs enkelte af mine jeans er faktisk for store nu, -jeg startede med at tabe cirka 6 kg, og har kun taget et par af dem på igen på nuværende tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.