Hvor langt henne var i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.159 visninger
35 svar
0 synes godt om
3. maj 2011

Vivian87

Hvor langt henne var i da jeres bukser begyndte at stramme??

Er godt nok kun 5+0, men synes mine bukser strammer når jeg sidder ned..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Jemion

Jeg var 9 uger henne da jeg ikke kunne være i min alm bukser mere  måtte ud og købe ventebukser

Anmeld

3. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hehe tidligt i hvert fald.. hmm...

blev gravid d. 23 december og da jeg i januar var oppe og få positivt svar ved lægen havde jeg allerede problemer med bukserne...

er så gået lidt i stå igen med at tage på, så er endt med nu i uge 21+0 at have taget 4 kg på sammenlagt i løbet af graviditeten...

må max tage 8 kg på pga jeg allerede var stor i forvejen... og der løber diabetes i familien så skal passe ekstra på desværre...

Anmeld

3. maj 2011

DLM

jeg købte først ventebukser da jeg var i 16.

Anmeld

3. maj 2011

Mikkel's mor <3

hmm nok omkring uge 25-30

Anmeld

3. maj 2011

Vivian87

Okay, så er det altså ikke nødvendigvis noget jeg bilder mig ind tænkte bare at det slet ikke kunne passe! Er nemlig også selv ret stor, så troede slet ikke jeg ville komme til at mærke til det før om laaaang tid

Anmeld

3. maj 2011

Mira0911

Vivian87 skriver:

Hvor langt henne var i da jeres bukser begyndte at stramme??

Er godt nok kun 5+0, men synes mine bukser strammer når jeg sidder ned..

Jeg er 20+1 og kan stadig være i meget af mit tøj... Dog ikke cowboybukser... 

Anmeld

3. maj 2011

Vivian87

MoarJ skriver:

Jeg er 20+1 og kan stadig være i meget af mit tøj... Dog ikke cowboybukser... 

Det er også mine jeans jeg har problemer med! Kan godt lukke dem, men de strammer ret meget når jeg sidder ned, og det plejer de ikke..

Anmeld

3. maj 2011

TroldeMor<3

Vivian87 skriver:

Det er også mine jeans jeg har problemer med! Kan godt lukke dem, men de strammer ret meget når jeg sidder ned, og det plejer de ikke..

Tror måske bare du er oppustet... Synes ihvertfald det lyder meget tidligt at bukserne osv skal stramme dicideret pga graviditeten...

Jeg købte ventebukser i uge 14, men kunne sagtens være i de fleste af mine bukser dér også - det var mest for at tage det lidt på forkant

Anmeld

3. maj 2011

Frøken J.

Købte ventebukser i sidste uge, men har op til da gået meget i leggins og sådan. Tror mine jeans med knapper begyndte at stramme fra uge 10-12 stykker.. Men mest fra uge 14

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.