Hvor langt henne var i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Sophia'smor

jeg er 22+2 jeg kan stadig være i mit tøj også cowboybukser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

JustMe

Efter 6. uge begyndte jeg at forlænge buksevidden med elastikker. Jeg kunne sagtens lukke bukserne, men kunne slet ikke have, at noget sad stramt om maven. Omkring uge 12 stykker, tror jeg, at jeg voksede decideret ud af mine bukser.

Anmeld

3. maj 2011

Madam Blå

Vivian87 skriver:

Hvor langt henne var i da jeres bukser begyndte at stramme??

Er godt nok kun 5+0, men synes mine bukser strammer når jeg sidder ned..

Jeg var 8+noget, da jeg købte et par ventebukser. Og det er det bedste jeg har gjort længe Hvor var det dejligt at det ikke strammede. Men jeg er også vokset hurtigt.. Har taget 16 cm på omkring livet, så det er ikke så underligt at jeg ikke kan være i mine egne bukser.

Anmeld

3. maj 2011

lukasmor

Uha det kan jeg ikke huske men jeg kan huske at man slet ikke kunne se den mindste bule da jeg var 9 uger henne for det var der jeg fandt ud af det Men så tog maven ellers også revanche!!!

Anmeld

3. maj 2011

hekran

Vivian87 skriver:

Min mave sidder altid højt, så på trods af at dette er 3. graviditet, så har jeg aldrig brugt en krone på ventetøj. Jeg er 35 uger henne og går stadig i mine almindelige bukser. Jeansene kan knappes, hvis de absolut skal, men jeg vælger bare at lyne op og så vippe kanterne med knap og hul indenom, og så at tage en lang top på. Men tag ikke fejl. Jeg har en ORDENTLIG basketball til mave, men den sidder lige foran og højt, så bukserne er ikke noget problem - sjovt nok 

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Vivian87 skriver:

Hej, jeg har netop købt mine første ventebukser, fordi jeg lider meget under oppustethed. Så alm. bukser er ikke til at holde ud. Og da jeg ikke er til lavtaljede jeans, er det helt umuligt. Så jeg har købt ventebukser og folder blot elastikkanten ned, og på et tidspunkt kommer der vel en mave til at fylde den ordentlig ud 

Jeg er forresten i tiende uge.

Anmeld

4. maj 2011

anynom

Jeg er vokset ud af mine alm. jeans (8+4), havde heldigvis to par liggende som længe har været for store. De passer perfekt nu =)

Anmeld

4. maj 2011

Frøken J.

Hej, jeg har netop købt mine første ventebukser, fordi jeg lider meget under oppustethed. Så alm. bukser er ikke til at holde ud. Og da jeg ikke er til lavtaljede jeans, er det helt umuligt. Så jeg har købt ventebukser og folder blot elastikkanten ned, og på et tidspunkt kommer der vel en mave til at fylde den ordentlig ud 

Jeg er forresten i tiende uge.

Og ventejeans er lige så comfy som alm. jeans Bare vent til maven er stor nok til at folde stofstykket op. Manner manner det er nice!

Edit: Der skulle stå de er lige så comfy som joggingbukser

Anmeld

4. maj 2011

Fru Nielsen

Med den første var jeg 14 uger henne da jeg begyndte at gå i ventebukser.

Med nr to var jeg 7 uger henne da jeg var vokset ud af mine egne bukser.

Og her med nr 3 var jeg også de der 6-7 uger henne......

Anmeld

4. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Secrets skriver:

Og ventejeans er lige så comfy som alm. jeans Bare vent til maven er stor nok til at folde stofstykket op. Manner manner det er nice!

Edit: Der skulle stå de er lige så comfy som joggingbukser

De er mega nice at gå rundt i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.