Må have mig undskyldt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Dine ord er som taget ud af min mund

Er selv blevet gravid 3. gang uden det var meningen... men hey så får jeg bare den 3. oz Kunne ikk drømme at få den lille stakkel fjernet og nu er den lige så ønsket som de to første (Planlagte) var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

nu kan jeg ikke selv holde på de små spire og har tabt en del gange nu og jo jeg kan da godt tænke at gid det var mig der kunne have den lille spire.. men på den anden siden har jeg selv haft en masse problemer hvad angår beskyttelse og kan f.eks. ikke tåle kondomer.. har haft mange problemer med p-piller og så har jeg et lidt indviklet underliv der gør at jeg ikke har de store muligheder for at der kan benyttes andre former... så man skal jo heller ikke dømme alle over en kam og sige at det bare er fordi de ikke lige gad eller glemte beskyttelse.. det kan jo være man er i en situation hvor man ikke lige bare hiver et kondom frem eller andet..

Den der med man ikke lige gider hive kondomet frem, den holder bare ikke i min verden....

Vil man have sex, og ikke være gravid jamen så må man beskytte sig.... Enden på den ene eller den anden måde!

Skære ikke alle over en kam, og giver også udtryk for hvad det er jeg mener.....

Anmeld

3. maj 2011

Mother-love

Anonym skriver:

Skriver som ano, da jeg ikke gider en masse tæsk.......

Ja nu må folk sku helt ærligt have mig undskyldt..... Syntes det sker ALT for tit at nogen spørger hvor stor risiko der er for graviditet når man har haft sex der og der, og at de håber der ikke er sket noget for de ønsker ikke barnet.....

Jamen for helvede da, hvorfor dyrker man så ubeskyttet sex??? Jeg fatter det ganske enkelt ikke..... Alle over 10 år ved sku da at man kan blive gravid hvis man har sex uden beskyttelse, og ønsker man ikke en graviditet, så beskytter man sig da.... Syntes alt andet er dybt uansvarligt og jeg syntes det er at lege med skæbnen omkring noget så stort som et barn.... Og mange vælger jo at få en abort som følge af deres kæmpe dumhed!! Også ved jeg godt nogen sidder og tænker, jamen når man får en abort så er det jo bare en celleklump og bla bla bla! Ja det kan godt ske, men hvorfor skal man alligevel nå dertil? Hvor mange når at få en abort INDEN uge 5+ hvor hjertet faktisk begynder at slå?????

Er jeg den eneste der sidder og faktisk kan blive skide sur over folk er så uansvarlige og ikke tænker sig om inde de knalder? Ja det kan pludselig gå hurtig, men hvis man ikke bruger p-piller eller andet beskyttelse og ingen gummi har, jamen så må man jo lade være... Ingen arme ingen kiks!!!!!

Undskyld et surt opstød, men var nød til at komme ud med det nu..... Og tror helt ærligt ikke jeg er den enste som tænker sådan!

enig

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg er meget mere rystet over hvor mange børn der lever under forfærdelige forhold i dagens danmark og det er endnu værre nu hvor samfundet ikke har råd til at gøre nok/noget for de børn...jeg har ikke brug for at sidde og gøre mig til dommer over andres valg, ejheller kan jeg med min bedste vilje forarges eller hidse mig op....det vil i min optik altid være bedre med en abort end at få et barn som man ikek kan være der for i den forstand som et barn har ret og krav på....der er ikke for mange aborter, men for få...og så er jeg ligeglad med hvad aborten skyldes, alternativet er i hvert fald ikke godt...

Vi er på mange områder enige.... Det jeg ikke forstår er hvorfor fanden man knalder uden beskyttelse hvis man ikke ønsker et barn??? Jeg forstår det ikke og kommer aldrig til det.....

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Den der med man ikke lige gider hive kondomet frem, den holder bare ikke i min verden....

Vil man have sex, og ikke være gravid jamen så må man beskytte sig.... Enden på den ene eller den anden måde!

Skære ikke alle over en kam, og giver også udtryk for hvad det er jeg mener.....

en ting er ikke at gide... men det er altså ikke alle der er blevet gravide ved et uheld fordi de ikke gad... nogen kan rent faktisk stå i sådan en situation som f.eks. jeg har været hvor der så er en større chance for der kan ske et uheld.. og derfor siger jeg mig kan ikke dømme alle upsér over en kam, da man ikke altid kender til hvorfor uheldet har været ude..

Anmeld

3. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

men nej syntes bestemt heller ikke det er okay bare at f.eks knalde uden kondom bare fordi man ikke lige gider at hive det frem det syntes jeg ikke er okay...

Anmeld

3. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Vi er på mange områder enige.... Det jeg ikke forstår er hvorfor fanden man knalder uden beskyttelse hvis man ikke ønsker et barn??? Jeg forstår det ikke og kommer aldrig til det.....

Mon ikke der kan være mange grunde...det tror jeg...jeg er ret ligeglad...jeg har selv været stiv og knaldet uden at passe på og en mand der ikke kunne styre sin afgang og det kunne jeg forestille mig der er andre der også har... jeg har også prøvet kondomer der er røget af...glemte p-piller osv osv...

Jeg kan godt forstå og har ikke brug for at dømme eller hidse mig op...glæder mig over aborten er fri...

Anmeld

3. maj 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

en ting er ikke at gide... men det er altså ikke alle der er blevet gravide ved et uheld fordi de ikke gad... nogen kan rent faktisk stå i sådan en situation som f.eks. jeg har været hvor der så er en større chance for der kan ske et uheld.. og derfor siger jeg mig kan ikke dømme alle upsér over en kam, da man ikke altid kender til hvorfor uheldet har været ude..

Nej, men dem jeg nævner her er dem som ikke gad hive kondomet frem eller godt viste de ikke brugte beskyttelse og alligevel tog chancen og håbede de ik er blevet gravide.... Det er de mennesker som bringer mit pis i kog!

Anmeld

3. maj 2011

twinboys

SussieThyssen skriver:

Vi har jo jævnligt den snak herinde, så vi tager den da bare en gang til
Men husk..en sober debattone!!

Vi kan hurtigt blive enige om, at folk der bare dyrker sex uden beskyttelse er dybt uansvarlige, hvis de ikke vil have et barn.
Så langt er vi enige.
Men...langt de fleste BRUGER prævention og bliver alligevel gravide, og så har man dilemma'et- Og når så samtidigt unge nyuddannede læger fylder kvinderne med at de ikke kan blive gravide når de ammer, samt diverse fagliteratur, ja så regner unge kvinder jo med, at hvad videnskaben siger, og det er rigtigt nok..dem må man vel kunne stole på!?!
Faktum er at man ALDRIG kan stole på nogen eller noget 100%, heller ikke videnskaben.
Slet IKKE videnskaben, når det kommer til stykket.
De siger et i dag og et andet i morgen og 4 mdr eller år senere vender de så tilbage til udgangspunktet.

Men tilbage til det med at dyrke sex uden beskyttelse..ja vi er enige..det er rigtig øv, at en del alligevel tager chancen, for "det går nok", og det gør det så somme tider ikke.
I sin tid hvor jeg underviste i seksualundervisning, sagde jeg gerne til mine elever, at hvis de så meget som kiggede på hinanden uden gummi, så ville jeg komme efter dem
Og jeg tror aldrig de har glemt det LOL
Men..jeg kan med sindsro sige, at de af mine gamle elever som jeg har kontakt til er heller ikke blevet gravide uden beskyttelse.

Jeg tror desværre, at det er noget, der skal lægges ind fra starten...respekten for liv og i sidste ende respekten for sig selv.

Kætligst
Sussie

Anmeld

3. maj 2011

sweet

SussieThyssen skriver:

Vi har jo jævnligt den snak herinde, så vi tager den da bare en gang til
Men husk..en sober debattone!!

Vi kan hurtigt blive enige om, at folk der bare dyrker sex uden beskyttelse er dybt uansvarlige, hvis de ikke vil have et barn.
Så langt er vi enige.
Men...langt de fleste BRUGER prævention og bliver alligevel gravide, og så har man dilemma'et- Og når så samtidigt unge nyuddannede læger fylder kvinderne med at de ikke kan blive gravide når de ammer, samt diverse fagliteratur, ja så regner unge kvinder jo med, at hvad videnskaben siger, og det er rigtigt nok..dem må man vel kunne stole på!?!
Faktum er at man ALDRIG kan stole på nogen eller noget 100%, heller ikke videnskaben.
Slet IKKE videnskaben, når det kommer til stykket.
De siger et i dag og et andet i morgen og 4 mdr eller år senere vender de så tilbage til udgangspunktet.

Men tilbage til det med at dyrke sex uden beskyttelse..ja vi er enige..det er rigtig øv, at en del alligevel tager chancen, for "det går nok", og det gør det så somme tider ikke.
I sin tid hvor jeg underviste i seksualundervisning, sagde jeg gerne til mine elever, at hvis de så meget som kiggede på hinanden uden gummi, så ville jeg komme efter dem
Og jeg tror aldrig de har glemt det LOL
Men..jeg kan med sindsro sige, at de af mine gamle elever som jeg har kontakt til er heller ikke blevet gravide uden beskyttelse.

Jeg tror desværre, at det er noget, der skal lægges ind fra starten...respekten for liv og i sidste ende respekten for sig selv.

Kætligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.