SussieThyssen skriver:
Vi har jo jævnligt den snak herinde, så vi tager den da bare en gang til 
Men husk..en sober debattone!!
Vi kan hurtigt blive enige om, at folk der bare dyrker sex uden beskyttelse er dybt uansvarlige, hvis de ikke vil have et barn.
Så langt er vi enige.
Men...langt de fleste BRUGER prævention og bliver alligevel gravide, og så har man dilemma'et- Og når så samtidigt unge nyuddannede læger fylder kvinderne med at de ikke kan blive gravide når de ammer, samt diverse fagliteratur, ja så regner unge kvinder jo med, at hvad videnskaben siger, og det er rigtigt nok..dem må man vel kunne stole på!?!
Faktum er at man ALDRIG kan stole på nogen eller noget 100%, heller ikke videnskaben.
Slet IKKE videnskaben, når det kommer til stykket.
De siger et i dag og et andet i morgen og 4 mdr eller år senere vender de så tilbage til udgangspunktet.
Men tilbage til det med at dyrke sex uden beskyttelse..ja vi er enige..det er rigtig øv, at en del alligevel tager chancen, for "det går nok", og det gør det så somme tider ikke.
I sin tid hvor jeg underviste i seksualundervisning, sagde jeg gerne til mine elever, at hvis de så meget som kiggede på hinanden uden gummi, så ville jeg komme efter dem 
Og jeg tror aldrig de har glemt det LOL
Men..jeg kan med sindsro sige, at de af mine gamle elever som jeg har kontakt til er heller ikke blevet gravide uden beskyttelse.
Jeg tror desværre, at det er noget, der skal lægges ind fra starten...respekten for liv og i sidste ende respekten for sig selv.

Kætligst
Sussie