Osama Bin Laden dræbt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

sarahb

Noneother skriver:

Så vidt jeg kunne se har de taget hans dna fra hans søster... men skulle mene at de altså osse har hans dna liggende fra tidligere.
-og nej han er IKKE en fiktiv person.
USA havde mange forretninger med ham/hans familie førhen. Det ved du osse hvis du har set den film michael more har lavet om det.

Men Osama er på mange måder en stor person for mange muslimer, og derfor har de nok valgt at gøre som de gør. Kan ikke se at det gi´r anledning til at tvivle på hans identitet.

jeg ved godt at han er Rigtig men tror ikke på han rolle i 9/11 osv. Det kan simpelthen ikke være rigtig han er en så vigtig brik for usa og de så ikke kan finde ham. Det kan være hans rolle som verdens mest eftersøgte mand er fiktiv og han i realiteten spiller med Usa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

sarahb

Louisiana28 skriver:

Ja, lige netop! Det er virkelig fordækt, at det kun kan gå for langsomt med, at skille sig af med hans lig  Og det der med, at det er muslimsk tradition, at smide folk til søs efter 24 timer, det har jeg sgu aldrig hørt om. Tror heller ikke på, at det ville være lovligt, at smide alle døde muslimer i havet, det ville nok forurene voldsomt meget

præcist.
og ret klamt at der skulle drive mennesker rund til havs. For muslimer brænder ikke lig.

Anmeld

2. maj 2011

Louisiana

sarahb skriver:

præcist.
og ret klamt at der skulle drive mennesker rund til havs. For muslimer brænder ikke lig.

Lige netop, det ville være virkelig ulækkert!

Anmeld

3. maj 2011

Savannah

Synes det er godt gået og et vigtigt skridt i denne hæslige krig mod terrorisme.. Så må vi bare vente på et modangreb. 
Tror dog ikke på det er Navy Seals der har stået for denne aktion Men derimod Delta Force.. Og tænker at grunden til at smide ham i havet må være for at undgå en martyrgrav/turistattraktion/KAOS.. Håber dog vi får lidt flere konkrete beviser selvom jeg gerne ville stole på det Amerikanske forsvar, uden forbehold.. Men det her er større end som så  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.