Osama Bin Laden dræbt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

ZamanogDania

Det med Osama er død, det er jeg faktisk ligeglad med. For tro mig der kommer helt sikkert en istedfor ham og han er nok værre.
Det jeg ikke forstår hvorfor fanden smider de ham i søs? De siger i nyheder at de har begravet ham på samme måde som muslimer gør. For fanden da muslimer bliver først og fremmest vasket og der kommer en imam og siger noget fra koranen. Også kommer han i en Hvidt stoft og bliver begravet. så jeg forstår det simpelhen ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

nattergalen

sarahb skriver:

deN fik vi lige skrevet i samme sek.

To hjerner samme tanke

Anmeld

2. maj 2011

sarahb

nattergalen skriver:

To hjerner samme tanke

yes yes

Anmeld

2. maj 2011

sarahb

ZamanogDania skriver:

Det med Osama er død, det er jeg faktisk ligeglad med. For tro mig der kommer helt sikkert en istedfor ham og han er nok værre.
Det jeg ikke forstår hvorfor fanden smider de ham i søs? De siger i nyheder at de har begravet ham på samme måde som muslimer gør. For fanden da muslimer bliver først og fremmest vasket og der kommer en imam og siger noget fra koranen. Også kommer han i en Hvidt stoft og bliver begravet. så jeg forstår det simpelhen ikke.

nej den er lidt skæv, for det sidste muslimer bliver er da at bliv begravet til søs...FLOT, men den der ikke kender til islam, tænker jo bare: nåååååårrrrhh så er det jo godt nok de gjorde det! Og så er den skid slået og ingen er mistænksomme

Anmeld

2. maj 2011

Louisiana

sarahb skriver:

Ja hvad tror i?
Jeg er en af dem der tror rigtig meget på konspirations terorier og har fulgt skeptikerne MEGET efter 9/11 og må sige jeg synes det lugter lidt!
Jeg forstår for det første ikke at den mand har været SÅ svær at finde i 10 år og så finder man og dræber man ham efter 10 år i hans eget hus, der er ikke billeder af det, som da man skulle se Sadam hussein blev dræbt for at man troede på det. Der er et billede, men det viser sig at være billede manipulation. Han er HURTIGT begravet til søs... HMMM! Ja det er for at gøre som muslimer gør, at begrave dem inden for 24 timer, ALTSÅ hvis han er verdens mest hadet mand, så hvorfor så tilgodese at det er sådan muslimer gør!? Og så mens usa har den første sorte præsident på magten, der ikke har levet op til forventningerne. Så sker dette lige pludselig og så er han den mest elsket.
Puha, jeg synes der er MANGE ting der gør at jeg ikke tror en levede fis på meget af det der er sket med 9/11 og efterfølgende.

Jeg har oprettet en tråd med samme emne, og er også i tvivl om det nu er sandt

Anmeld

2. maj 2011

ZamanogDania

sarahb skriver:

nej den er lidt skæv, for det sidste muslimer bliver er da at bliv begravet til søs...FLOT, men den der ikke kender til islam, tænker jo bare: nåååååårrrrhh så er det jo godt nok de gjorde det! Og så er den skid slået og ingen er mistænksomme

Jeg forstår det bare ikke. hvorfor viser de ham ikke på billed? Hvorfor kommer de ikke på nogen beviser at han er død? Hvorfor skulle de lige pludselig smide ham i søs? Og NEJ det er ikke fordi muslimers skal begraves indenfor 24 timer. Det er fuldstændig langt ud.

Anmeld

2. maj 2011

sarahb

Louisiana28 skriver:

Jeg har oprettet en tråd med samme emne, og er også i tvivl om det nu er sandt

ja læste den godt lige...
Jeg synes bare der er så mange faktorer der slet ikk holder, og det er helt tilbage til bush der jo havde et tæt samarbejde med bin laden familien. Hvad der er sket i deres forhold der skulle udløse dette ved jeg ikke...

Anmeld

2. maj 2011

sarahb

ZamanogDania skriver:

Jeg forstår det bare ikke. hvorfor viser de ham ikke på billed? Hvorfor kommer de ikke på nogen beviser at han er død? Hvorfor skulle de lige pludselig smide ham i søs? Og NEJ det er ikke fordi muslimers skal begraves indenfor 24 timer. Det er fuldstændig langt ud.

den er helt skæv, der skal være en video som man filmede sadam.
Hvis alt er planlagt og tilrette lagt og navy seals skulle have lavet denne aktion, så lur mig ikke om der ikke også sidder et kamera i et af deres hjælme, der skal bruges til at vise ledere og øverst kommanderende hvordan missionen lykkedes. -...

Anmeld

2. maj 2011

Louisiana

sarahb skriver:

ja læste den godt lige...
Jeg synes bare der er så mange faktorer der slet ikk holder, og det er helt tilbage til bush der jo havde et tæt samarbejde med bin laden familien. Hvad der er sket i deres forhold der skulle udløse dette ved jeg ikke...

Ja, lige netop! Det er virkelig fordækt, at det kun kan gå for langsomt med, at skille sig af med hans lig  Og det der med, at det er muslimsk tradition, at smide folk til søs efter 24 timer, det har jeg sgu aldrig hørt om. Tror heller ikke på, at det ville være lovligt, at smide alle døde muslimer i havet, det ville nok forurene voldsomt meget

Anmeld

2. maj 2011

Noneother

sarahb skriver:

fx i dk kan man ikke blive begravet inden for 24 timer pga regler og papir arbejde, men sådan er det bare. Det skader ikke, man skal også vaskes som man gør før bøn, iklædes hvide klæder og begraves med hoved mod mekka... Hvad med at "Overholde" de ting??
Hvem siger at Osama, er Osama og ikke en "fiktiv" person, bare for at køre den helt ud.... For at have en og skylde skylden på for at gå ind i afghanistan... Man siger han har et hav af dobbelgængere... Man har taget hans dna, men hvor har de hans Rigtige dna på for at se om den matcher? Det er næppe noget der er kørt register på i Afghanistan der er så langt tilbage de nok ikke engang ved hvad dna er...

Så vidt jeg kunne se har de taget hans dna fra hans søster... men skulle mene at de altså osse har hans dna liggende fra tidligere.
-og nej han er IKKE en fiktiv person.
USA havde mange forretninger med ham/hans familie førhen. Det ved du osse hvis du har set den film michael more har lavet om det.

Men Osama er på mange måder en stor person for mange muslimer, og derfor har de nok valgt at gøre som de gør. Kan ikke se at det gi´r anledning til at tvivle på hans identitet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.