Osama Bin Laden dræbt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

sarahb

Ja hvad tror i?
Jeg er en af dem der tror rigtig meget på konspirations terorier og har fulgt skeptikerne MEGET efter 9/11 og må sige jeg synes det lugter lidt!
Jeg forstår for det første ikke at den mand har været SÅ svær at finde i 10 år og så finder man og dræber man ham efter 10 år i hans eget hus, der er ikke billeder af det, som da man skulle se Sadam hussein blev dræbt for at man troede på det. Der er et billede, men det viser sig at være billede manipulation. Han er HURTIGT begravet til søs... HMMM! Ja det er for at gøre som muslimer gør, at begrave dem inden for 24 timer, ALTSÅ hvis han er verdens mest hadet mand, så hvorfor så tilgodese at det er sådan muslimer gør!? Og så mens usa har den første sorte præsident på magten, der ikke har levet op til forventningerne. Så sker dette lige pludselig og så er han den mest elsket.
Puha, jeg synes der er MANGE ting der gør at jeg ikke tror en levede fis på meget af det der er sket med 9/11 og efterfølgende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Dinna88

Ej. Det holder altså ikke helt
Du får mig til at tænke på de hysteriske personer, der mener at Bush planlagde 9/11 osv. Helt hen i vejret.  

Anmeld

2. maj 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Ej. Det holder altså ikke helt
Du får mig til at tænke på de hysteriske personer, der mener at Bush planlagde 9/11 osv. Helt hen i vejret.  

Altså jeg er jo af den mening at jeg bestemt ikke tror USA ikke viste noget om 9/11.
Og det med Osama, det er lidt til grin synes jeg! En bjergged kan sgu ikke være så svær at finde, og som om der ikke er en i han "nærmiljø" der med glæde ville have de 100mio $ eller hva dusøren var for at komme med en lokation på hvor han er! i Would.

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

Altså jeg er jo af den mening at jeg bestemt ikke tror USA ikke viste noget om 9/11.
Og det med Osama, det er lidt til grin synes jeg! En bjergged kan sgu ikke være så svær at finde, og som om der ikke er en i han "nærmiljø" der med glæde ville have de 100mio $ eller hva dusøren var for at komme med en lokation på hvor han er! i Would.

Du minder mig somend bare om dem  Synes det er lige så tosset som det du skriver.

Besides... Han udsender videoer rimlig ofte. Hvad gør Obama, hvis han sender en ud i aften, om at han ikke er død? Ej. Det dutter sgu nok ikke, skal du se. Jeg må have bedre argumenter, hvis jeg skal tage det seriøst

Ydermere... Det har gået værre for Obama end det gør nu.

Anmeld

2. maj 2011

sarahb

Dinna88 skriver:

Du minder mig somend bare om dem  Synes det er lige så tosset som det du skriver.

Besides... Han udsender videoer rimlig ofte. Hvad gør Obama, hvis han sender en ud i aften, om at han ikke er død? Ej. Det dutter sgu nok ikke, skal du se. Jeg må have bedre argumenter, hvis jeg skal tage det seriøst

Ydermere... Det har gået værre for Obama end det gør nu.

ja jeg er nok lidt som dem, men der er bare så mange ting der ikk holder i byretten-om som der skal dækkes over ved ikke lave yderligere og dybdegående undersøgelser. hmmmm...

Men NEJ hvor ville det være sjovt at se en video af osama der gik med sin hyrde "kæp" i bjergene i aften...

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

sarahb skriver:

ja jeg er nok lidt som dem, men der er bare så mange ting der ikk holder i byretten-om som der skal dækkes over ved ikke lave yderligere og dybdegående undersøgelser. hmmmm...

Men NEJ hvor ville det være sjovt at se en video af osama der gik med sin hyrde "kæp" i bjergene i aften...

Vent du nu bare og se  

Hvis det sker, så bøjer jeg mig for dig og undskylder - men det sker jo ikke

Anmeld

2. maj 2011

Noneother

Jeg kan godt følge dig lidt i det der 9/11 Der er altså nogle ret påfaldende detaljer. men det bli´r nok opklaret præcis hvad der skete den dag.

men her mht til Osama.. Den tror jeg altså ikke er en and, netop som en før mig har nævnt. -Hvis han gi´r livstegn fra sig lige pludselig bli´r Obama altså ikke særlig populær.

-Og hvorfor han skulle begraves efter muslimske regler. Det er nok for ikke at gøre sig uvenner med HELE den muslimske verden skal du se... Der kommer nok en del hævnaktioner over det her, men der er ingen grund til at pisse dem yderligere af.

Anmeld

2. maj 2011

nattergalen

Ja jeg fortsætter lidt på konspirationsreorien sammen med Sarah.. For i har ret det vil ikke være særlig smart for Obama at Osama dukker op levende på en videooptagelse, mm Osama er ren fup og fidus.. i den forstand at han er i samarbejde med USA.. Glem ikke at Osama er undskyldningen for man føre krig i afghanistan, og Saddam var i Irak... I min optik, undskyldninger til at komme ind til olie og mineraler som usa ved de snart selv løber tør for..Som Sarah også skriver det har taget dem 10 år at finde ham i BJERGENE på trods af USA og vesten har noget at den bedste teknologi og satelitsystemer der kan sende dem til månen... Og så skulle man tro at de ikke kan finde en mand med sine får??? Ja det virker mere mærkeligt i min verden..

Anmeld

2. maj 2011

sarahb

Noneother skriver:

Jeg kan godt følge dig lidt i det der 9/11 Der er altså nogle ret påfaldende detaljer. men det bli´r nok opklaret præcis hvad der skete den dag.

men her mht til Osama.. Den tror jeg altså ikke er en and, netop som en før mig har nævnt. -Hvis han gi´r livstegn fra sig lige pludselig bli´r Obama altså ikke særlig populær.

-Og hvorfor han skulle begraves efter muslimske regler. Det er nok for ikke at gøre sig uvenner med HELE den muslimske verden skal du se... Der kommer nok en del hævnaktioner over det her, men der er ingen grund til at pisse dem yderligere af.

fx i dk kan man ikke blive begravet inden for 24 timer pga regler og papir arbejde, men sådan er det bare. Det skader ikke, man skal også vaskes som man gør før bøn, iklædes hvide klæder og begraves med hoved mod mekka... Hvad med at "Overholde" de ting??
Hvem siger at Osama, er Osama og ikke en "fiktiv" person, bare for at køre den helt ud.... For at have en og skylde skylden på for at gå ind i afghanistan... Man siger han har et hav af dobbelgængere... Man har taget hans dna, men hvor har de hans Rigtige dna på for at se om den matcher? Det er næppe noget der er kørt register på i Afghanistan der er så langt tilbage de nok ikke engang ved hvad dna er...

Anmeld

2. maj 2011

sarahb

nattergalen skriver:

Ja jeg fortsætter lidt på konspirationsreorien sammen med Sarah.. For i har ret det vil ikke være særlig smart for Obama at Osama dukker op levende på en videooptagelse, mm Osama er ren fup og fidus.. i den forstand at han er i samarbejde med USA.. Glem ikke at Osama er undskyldningen for man føre krig i afghanistan, og Saddam var i Irak... I min optik, undskyldninger til at komme ind til olie og mineraler som usa ved de snart selv løber tør for..Som Sarah også skriver det har taget dem 10 år at finde ham i BJERGENE på trods af USA og vesten har noget at den bedste teknologi og satelitsystemer der kan sende dem til månen... Og så skulle man tro at de ikke kan finde en mand med sine får??? Ja det virker mere mærkeligt i min verden..

deN fik vi lige skrevet i samme sek.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.