Louisiana28 skriver:
Tror I på, at han er død? Synes det lugter lidt af mediestunt. Det er meget mærkeligt, at de vælger at skyde for at slå ihjel, når de har ledt efter den mand i så mange år, og ikke vælger at forhører ham. Det er også underligt, at de vælger at smide liget i havet lige med det samme, istedet for at beholde liget som bevis på hans død. Derudover er det også sært, at huset han befandt sig i, er brændt ned til jorden..!! Er det bare mig, eller virker det hele ikke lidt fordækt??
nu skal det lige siges at der hvor de fandt osama (ifølge de artikler jeg har læst) var han sammen med bodyguards og nogle kvinder og børn, og hans egne børn, tror det må være hans koner og hans børn.. ??!!!
tror ikke de ville kunne g ind og hente ham, der var jo også ildkamp som der står i artiklen, og i videoen de viser hvor det fandt sted fra pakistansk tv vider de også at huset står i flammer osv, han ville selvfølgelig aldrig drømme om at tage frivilligt med, men derimod hellere kæmpe til sin død end at ende i forhør og sikkert også tortur hvor han måtte fortælle om hemmelige terroraktioner hvis der var flere af den slags på tegnebordet.. så han har sikkert kæmpet med næb og klør, der døde jo flere i kampen end ham selv..
så de kom ikke bare og skød ham. der var en rimelig god kamp tror jeg.
Anmeld