Osama Bin Laden død?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

samantha1986

SussieThyssen skriver:

Ud fra de ting jeg har læst en del af nu i de forskellige medier har de IKKE smidt ham i havet, men planen er, at man MÅSKE vil gøre det.
De har ham skam stadig fordi de vil tage masser af prøver på liget, for at sikre sig at det nu også er den rigtige de har fat i.
Så umiddelbart er det ægte nok.

Og det latterlige billede, der så helt tydeligt er forfalsket.
Det er muligt, at man senere vil få forevist et dødsfoto, som man fik af Saddam Hussein, men det kan også være, at de tilbageholder det, så dem der vil dyrke ham som martyr ikke får det at bruge.
Og endelig, vil de da nok gøre med ham, som de gjorde med Hussein, nemlig at brænde ham og sprede asken, hvor ingen ved det, så heller ikke den kan bruges til noget matyrium idol.

Jeg stiller overhovedet ikke spørgsmål ved om de har gjort det eller ej...selvfølgelig har de endelig fået fat i ham.
At lave et falskt mediestunt, opnår man intet ved, så enkelt er det. Det er nemlig ingen grund til at påstå at man har fået ham og det så ikke passer, for de problemer, der nu vil opstå vil blive massive er jeg bange for og det er en falsk handling ikke værd.

Kærligst
Sussie

Jeg foorstod det sådan at grunden til de vil smide ham i vandet er for at andre terrorister ikke har en grav de kan gå til og tilbede ham eller hvad sådan noget hedder. og det synes jeg er i orden. Altså at de ikke har nogen grav at gå til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Isabella_mor

Louisiana28 skriver:

Tror I på, at han er død? Synes det lugter lidt af mediestunt. Det er meget mærkeligt, at de vælger at skyde for at slå ihjel, når de har ledt efter den mand i så mange år, og ikke vælger at forhører ham. Det er også underligt, at de vælger at smide liget i havet lige med det samme, istedet for at beholde liget som bevis på hans død. Derudover er det også sært, at huset han befandt sig i, er brændt ned til jorden..!! Er det bare mig, eller virker det hele ikke lidt fordækt??

nu skal det lige siges at der hvor de fandt osama (ifølge de artikler jeg har læst) var han sammen med bodyguards og nogle kvinder og børn, og hans egne børn, tror det må være hans koner og hans børn.. ??!!!

tror ikke de ville kunne g ind og hente ham, der var jo også ildkamp som der står i artiklen, og i videoen de viser hvor det fandt sted fra pakistansk tv vider de også at huset står i flammer osv, han ville selvfølgelig aldrig drømme om at tage frivilligt med, men derimod hellere kæmpe til sin død end at ende i forhør og sikkert også tortur hvor han måtte fortælle om hemmelige terroraktioner hvis der var flere af den slags på tegnebordet.. så han har sikkert kæmpet med næb og klør, der døde jo flere i kampen end ham selv.. 

så de kom ikke bare og skød ham. der var en rimelig god kamp tror jeg. 

Anmeld

2. maj 2011

Louisiana

Fandt lige det her: http://www.presstv.com/detail/177872.html 

Der er mange bud på, hvad der er sket med ham. Og hvornår!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.