SussieThyssen skriver:
Ud fra de ting jeg har læst en del af nu i de forskellige medier har de IKKE smidt ham i havet, men planen er, at man MÅSKE vil gøre det.
De har ham skam stadig fordi de vil tage masser af prøver på liget, for at sikre sig at det nu også er den rigtige de har fat i.
Så umiddelbart er det ægte nok.
Og det latterlige billede, der så helt tydeligt er forfalsket.
Det er muligt, at man senere vil få forevist et dødsfoto, som man fik af Saddam Hussein, men det kan også være, at de tilbageholder det, så dem der vil dyrke ham som martyr ikke får det at bruge.
Og endelig, vil de da nok gøre med ham, som de gjorde med Hussein, nemlig at brænde ham og sprede asken, hvor ingen ved det, så heller ikke den kan bruges til noget matyrium idol.
Jeg stiller overhovedet ikke spørgsmål ved om de har gjort det eller ej...selvfølgelig har de endelig fået fat i ham.
At lave et falskt mediestunt, opnår man intet ved, så enkelt er det. Det er nemlig ingen grund til at påstå at man har fået ham og det så ikke passer, for de problemer, der nu vil opstå vil blive massive er jeg bange for og det er en falsk handling ikke værd.

Kærligst
Sussie
Der kører to tråde om det lige nu, men skriver da lige det samme her.
Hvad pokker ville Obama gøre, hvis han udsendte en video, som han så ofte gør, i aften - og siger at han ikke er død?? Ej, jeg bliver sgu lidt skør, af de har diskussioner. Og så vil jeg bare gerne se argumenter der holder, men det er der ingen der kan komme med 
Anmeld