Presse prisen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Muffinmus

vores kostede 940.000 og vi kunne ikke få dem længere ned end 930.000, så kun sølle 10.000 kr, men sådan varde t jo bare hvis vi ville have huset og det havde været til salg over 1 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Novbaby

Ej hvor sjovt, jeg kommer selv fra kalundborg  jeg ville nok prøve og presse dem de 200.000 ned

Anmeld

2. maj 2011

sabrina89

Det er jo bare at give i bud og sige hvis sælger ikke er med på dette må de gi et modspil og på den måde finde en pris begge partner er tilfredse med.

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Mit hus stod til 1.050.000 og havde været til salg et par måneder og vi fik det 100.000 ned tror det kunne være sat længere ned men min far kunne ikke lide at presse hende mere...

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

Nej det var vist 3. bud

Oki så i prøvede altså med 2 bud som var for lave for ejerne som blev afslået ?

Hvor længe gik der ca fra 1 bud til i havde fået afvide at nu var huset jeres ? Altså ikke til i stod med nøglen, men til i blev "godkendt" af sælger/ejendomsmægler ell ?

Anmeld

2. maj 2011

modesty

Det at de allerede er gået 22% ned i pris indikerer at de meget gerne vil af med det. Men de kan selvfølgelig også være uvillige til at gå meget mere ned, når de allerede er gået ned... Jeg synes umiddelbart at 20% ekstra af prisen er ret voldsomt, men jeg bor i Kbh og aner ikke hvordan boligmarkedet ser ud i Kalundborg. I kan jo prøve. Hvis de siger nej, kan I jo bare byde igen.

Kan I finde ud af at læse en tilstandsrapport? Eller kender I nogen der kan? Der kan gemme sig nogle rigtig slemme og dyre reparationer når man køber hus.

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det at de allerede er gået 22% ned i pris indikerer at de meget gerne vil af med det. Men de kan selvfølgelig også være uvillige til at gå meget mere ned, når de allerede er gået ned... Jeg synes umiddelbart at 20% ekstra af prisen er ret voldsomt, men jeg bor i Kbh og aner ikke hvordan boligmarkedet ser ud i Kalundborg. I kan jo prøve. Hvis de siger nej, kan I jo bare byde igen.

Kan I finde ud af at læse en tilstandsrapport? Eller kender I nogen der kan? Der kan gemme sig nogle rigtig slemme og dyre reparationer når man køber hus.

ja det er jo rigtigt nok at lægger men 20 og 20 % sammen er det jo næsten halv pris af start prisen, men vi må se til den tid, som du siger vi kan jo bare byde igen

Ved du hvordan det forgår?

Vi byder til mægleren, han siger det videre til sælger og de siger om de er med på den eller ej og så får vi svar bagefter ? Hvor længe kan det ca tage for tilbagemelding ?

Jo har kigget i nogle tilstandsrapporter før, de skriver jo hvad de forstår man kan gøre anderledes og hvad det vil koste mm, er den tilstandsrapport med når ejendomsmægleren kommer ?

Anmeld

2. maj 2011

Sildefisk

Anonym skriver:

Oki så i prøvede altså med 2 bud som var for lave for ejerne som blev afslået ?

Hvor længe gik der ca fra 1 bud til i havde fået afvide at nu var huset jeres ? Altså ikke til i stod med nøglen, men til i blev "godkendt" af sælger/ejendomsmægler ell ?

Ja det var først 3. gang sælgere (det var en skilsmisse) accepterede.

Der gik vel 3 uger godt og vel fra bud 1 til de accepterede.

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

Ja det var først 3. gang sælgere (det var en skilsmisse) accepterede.

Der gik vel 3 uger godt og vel fra bud 1 til de accepterede.

dejligt nok at det gik så hurtigt, glæder mig til at det bliver min tur

Anmeld

2. maj 2011

MRN

Det hus vi lige har købt var sat til salg for 1.900.000. Vi bød 1.600.000 og bød lidt frem og tilbage og endte med at købe til 1.700.000.

Det havde været til salg i en uge og vi vidste at det var en slem skilsmisse så vi kunne "tillade" os at presse prisen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.