Presse prisen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Boligen har været til salg i 263 dage og prisen er nedsat med 22% jf. boliga.dk

ja jeg ved godt prisen er faldet, men derfor skal man jo ikke lade værd med at byde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Sunflower

Anonym skriver:

ja jeg ved godt prisen er faldet, men derfor skal man jo ikke lade værd med ar byde

Nej det sagde jeg heller ikke, men nu ved du hvad sælgers udgangspunkt var, så er det måske lettere at komme med et realistisk bud

Anmeld

2. maj 2011

SD21

Altså, jeg ville nok byde 850. - Minimum 800. Men det er ikke fordi det er sindssygt at de vil have en million for det, men bare fordi der skal laves meget. Ihvertfald hvis man vil have det en smule moderniseret

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Sunflower skriver:

Nej det sagde jeg heller ikke, men nu ved du hvad sælgers udgangspunkt var, så er det måske lettere at komme med et realistisk bud

Nååh ja på den måde, det har du da ret i Tak for det.

Har lige fundet ud af de lever dog begge men bor der ikke og vil vist meget gerne af med det Ja vi skal kigge på det snart men byder ikke på det, men så må vi tage den derfra

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Altså, jeg ville nok byde 850. - Minimum 800. Men det er ikke fordi det er sindssygt at de vil have en million for det, men bare fordi der skal laves meget. Ihvertfald hvis man vil have det en smule moderniseret

Ja nemlig der skal laves en del, jeg ville gerne vælte væggen i stuen ind til værelset og muuligvis lave de 4 værelser oven på til 3, eller beholde dem alle hvis nu man fik flere børn

Og så er der jo en masse brunt som skal males hvid eller så noget, og fliset i køkken og badeværelse skal fornyes med nyere mode Og det der "træ klister mærker" i gangen skal vist os lige ryge sig en tur Men ellers synes jeg det er læækkert *ggg* Altså når ikke man har meget at købe for

Anmeld

2. maj 2011

SD21

Anonym skriver:

Ja nemlig der skal laves en del, jeg ville gerne vælte væggen i stuen ind til værelset og muuligvis lave de 4 værelser oven på til 3, eller beholde dem alle hvis nu man fik flere børn

Og så er der jo en masse brunt som skal males hvid eller så noget, og fliset i køkken og badeværelse skal fornyes med nyere mode Og det der "træ klister mærker" i gangen skal vist os lige ryge sig en tur Men ellers synes jeg det er læækkert *ggg* Altså når ikke man har meget at købe for

Det var lige præcis alle de ting jeg mente

Ja, det er også rigtig lækkert. Jeg er vild med haven ! Men jeg synes godt i kan byde 800 eller 850

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Det var lige præcis alle de ting jeg mente

Ja, det er også rigtig lækkert. Jeg er vild med haven ! Men jeg synes godt i kan byde 800 eller 850

Ja det er en lækker have, der kunne jeg godt hygge mig med noget have lugning imens børnene legede Og er vi først nede omkring d 800-850.000 jamen så er det datil at betale!

Bare MØG øv at manden lige har fået nyt arbejde, og ikke ved hvad lønnen er da chefen aldrig er til stede og vi først kan snakke med banken om 3mdr, NÅR manden har fået 3 mdrs løn og kan vise lønseddler Øvvv, det er land ventetid...

Men kan jo håbe nu det har været tilsalg i den tid det har, at det ikke er solgt om 3 mdr eller mere, med den tid det tager og få lånet igennem med banken

Anmeld

2. maj 2011

Sunflower

Anonym skriver:

Ja det er en lækker have, der kunne jeg godt hygge mig med noget have lugning imens børnene legede Og er vi først nede omkring d 800-850.000 jamen så er det datil at betale!

Bare MØG øv at manden lige har fået nyt arbejde, og ikke ved hvad lønnen er da chefen aldrig er til stede og vi først kan snakke med banken om 3mdr, NÅR manden har fået 3 mdrs løn og kan vise lønseddler Øvvv, det er land ventetid...

Men kan jo håbe nu det har været tilsalg i den tid det har, at det ikke er solgt om 3 mdr eller mere, med den tid det tager og få lånet igennem med banken

Har din mand ikke haft arbejde inden det nye job?

Da vi købte hus havde jeg lige opsagt mit job og skulle starte nyt måneden efter. Der var ingen problemer med banken De fik blot lønsedler fra det gamle job og så fortalte jeg hvad min løn ville blive i det nye job. Mener også de fik en kopi af min kontrakt. Men det kan jeg ikke huske...

Men prøv da at tale med banken om det

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Sunflower skriver:

Har din mand ikke haft arbejde inden det nye job?

Da vi købte hus havde jeg lige opsagt mit job og skulle starte nyt måneden efter. Der var ingen problemer med banken De fik blot lønsedler fra det gamle job og så fortalte jeg hvad min løn ville blive i det nye job. Mener også de fik en kopi af min kontrakt. Men det kan jeg ikke huske...

Men prøv da at tale med banken om det

uhh det ville være godt hvis man kunne det, men desværre kom han fra kontanthjælp og over til alm arbejde, så ved ikke om man kan det? Og vi ved ikke den nye løn, men man må da håbe den er bedre end KH !

Anmeld

2. maj 2011

Sildefisk

Nej det var vist 3. bud

Anonym skriver:

Det lyder sørme ds meget godt Var det første bud ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.