Presse prisen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.002 visninger
35 svar
0 synes godt om
2. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Jeg tænker, hvis nu man ser på et hus til f.eks 1 Million, hvor meget kan man så komme med af bud på prisen hvis den skal presses ?

Altså det er jo tit sådan, huset har en pris, den predses NED af køber, og derefter predser sælger måske lidt OP igen og man mødes og er enige..

Men hvad kan VI komme med af pris som køber ved første "bud" synes du ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Aves.

Kommer an på meget jo..hvor længe har det været til salg, hvor presset er sælger, hvor meget står de andre huse til.er der mange tilsalg i området osv osv..

Jeg ville i hvert fald presse dem 200.000kr...

Anmeld

2. maj 2011

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Anonym skriver:

Hej Piger.

Jeg tænker, hvis nu man ser på et hus til f.eks 1 Million, hvor meget kan man så komme med af bud på prisen hvis den skal presses ?

Altså det er jo tit sådan, huset har en pris, den predses NED af køber, og derefter predser sælger måske lidt OP igen og man mødes og er enige..

jeg syntes at det kommer meget an på beliggendhed og stand. Har du eventuelt et link til huset?

Anmeld

2. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Eva. skriver:

Kommer an på meget jo..hvor længe har det været til salg, hvor presset er sælger, hvor meget står de andre huse til.er der mange tilsalg i området osv osv..

Jeg ville i hvert fald presse dem 200.000kr...

Det ville jeg også!

Anmeld

2. maj 2011

Mi

Det er meget svært at sige. Det kommer jo an på hvor længe huset har været til salg, hvor desperat sælger er for at sælge, om der er mange lign huse til salg i området og hvad de koster. Jeg ville nok undersøge området og se hvad der ellers er til salg. At byde 200,000kr under som nogle foreslår kan være meget fornuftig i nogle tilfælde, men det i andre tilfælde vil være fuldstændig urealistisk. Vores naboer havde sat deres hus til salg til lidt over 1 mill. De ville ikke engang gå 100,000kr ned og valgte til sidst at beholde huset selv i stedet.

Anmeld

2. maj 2011

ekzunz

Jeg har et hus til salg som koster ca. 1 mill. og hvis jeg får et bud på 800.000 siger jeg blankt nej tak.  Så ville jeg hellere leje det ud.

Men du kan da prøve - det kan jo være at sælger er ved at være desperat.

Anmeld

2. maj 2011

Sildefisk

Anonym skriver:

Hej Piger.

Vi fik vores hus til 300.000 under prisen

Men det beror jo på et hav af ting:

Årsagen til salg

Har køber allerede nyt hus

Hvor længe har huset ligget osv

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

samlet svar

Oki piger, kan sende et link,  hvis i lover ikke at nuppe huset fra os , og så kan i måske kigge på det, standen, området og hvor længe det har været til salg, har engang kendt de gamle beboer, den ene ægtefælde døede vist og tror den anden er på plejehjem muligvis ? Men i hvert fald tror jeg gerne de vil have det solgt snart, det har været til salg "længe".

Der er ikke overbukket af huse i det område i forvejn.

http://www.danbolig.dk/privat/sog-bolig/resultat/vis-bolig.htm?propertyid=4760&brokerid=247&externallink=1

Siger i stadig 200.000 ?

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

Vi fik vores hus til 300.000 under prisen

Men det beror jo på et hav af ting:

Årsagen til salg

Har køber allerede nyt hus

Hvor længe har huset ligget osv

Det lyder sørme ds meget godt Var det første bud ?

Anmeld

2. maj 2011

Sunflower

Anonym skriver:

samlet svar

Oki piger, kan sende et link,  hvis i lover ikke at nuppe huset fra os , og så kan i måske kigge på det, standen, området og hvor længe det har været til salg, har engang kendt de gamle beboer, den ene ægtefælde døede vist og tror den anden er på plejehjem muligvis ? Men i hvert fald tror jeg gerne de vil have det solgt snart, det har været til salg "længe".

Der er ikke overbukket af huse i det område i forvejn.

http://www.danbolig.dk/privat/sog-bolig/resultat/vis-bolig.htm?propertyid=4760&brokerid=247&externallink=1

Siger i stadig 200.000 ?

Boligen har været til salg i 263 dage og prisen er nedsat med 22% jf. boliga.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.