Scandia barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Jeg kender ikke så meget til den, har selv en Victory på x-stream stel, men tror de er gode uanset pris.. Self får du lidt andet for lidt flere penge, men den ser da fin nok ud til det behov man nu har.

Ved min fulgte der intet med, som i lift, madrasser, pusletaske, regnslag, myggenet... Så det skal man så lige have ved siden af.

Åh, det er satme svært.. For det må meget gerne være inklusiv alle de der ting.. Mindst lift og madrasser i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Worldwide

Secrets skriver:

Vi får 4000-5000 af mine forældre til en vogn og kan jo evt selv skyde resten i, men der er jo i forvejen så mange ting der skal købes, at det er svært.. men jeg ved ikke helt om det skal være en Scandia med de ting folk skriver herinde.. Men tak for svaret! Hvad koster Emmaljunga vogne? Kan ikke finde noget som helst om prisen på nettet!

Den som jeg så i babysam - godt nok sidste år stod til 7000 med lift, taske og madrasser..

Hvad med at købe en af de der pakker? I kan jo tage den af de lidt dyre - der får i både seng, badekar, badstol, badefad, lagn(er), dyne+pude, vogn, taske, lift osv

Selvfølgelig er en Odder eller Emmaljunga helt klart at vælge hvis man har pengene til det, med alt det man skal have.. Men ellers kig guloggratis og dba igennem.. Der plejer man tit at kan finde en god vogn til en god pris

Anmeld

2. maj 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Åh, det er satme svært.. For det må meget gerne være inklusiv alle de der ting.. Mindst lift og madrasser i hvert fald

it er det nogle tynde "prut" madrasser der følger med... Vi valgte en helsemadras til liften og en dunlupillo til tremmesengen og barnevognen, da hun jo bruger mange timer der... Men ja, det er en meeeega dyr post, I know...

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Mileva skriver:

Den som jeg så i babysam - godt nok sidste år stod til 7000 med lift, taske og madrasser..

Hvad med at købe en af de der pakker? I kan jo tage den af de lidt dyre - der får i både seng, badekar, badstol, badefad, lagn(er), dyne+pude, vogn, taske, lift osv

Selvfølgelig er en Odder eller Emmaljunga helt klart at vælge hvis man har pengene til det, med alt det man skal have.. Men ellers kig guloggratis og dba igennem.. Der plejer man tit at kan finde en god vogn til en god pris

MEn de fleste af tingene i sådan en pakke har vi allerede Hehe.. Så jeg tror næsten ikke det kan betale sig. Men har også kigget på Odder.. Det er bare det med der ikke følger lige så mange ting med! Men vil i hvert fald helst have den fra ny

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

it er det nogle tynde "prut" madrasser der følger med... Vi valgte en helsemadras til liften og en dunlupillo til tremmesengen og barnevognen, da hun jo bruger mange timer der... Men ja, det er en meeeega dyr post, I know...

Nøj hvor er det forvirrende! Vi skal nemlig også købe madras til vores tremmeseng, selvom bebs skal sove i liften den første tid.. Men hvorfor skal man købe en til barnevognen, hvis babyen ligger i liften? Beklager min uvidenhed, men har jo meget at lære

Anmeld

2. maj 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Nøj hvor er det forvirrende! Vi skal nemlig også købe madras til vores tremmeseng, selvom bebs skal sove i liften den første tid.. Men hvorfor skal man købe en til barnevognen, hvis babyen ligger i liften? Beklager min uvidenhed, men har jo meget at lære

Hi hi, det er helt okay... Jamen det sørgeligt er jo at på et tidspunkt er din baby jo for lang til at være i liften, og derfor er en madras jo dejlig blød at ligge på

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Hi hi, det er helt okay... Jamen det sørgeligt er jo at på et tidspunkt er din baby jo for lang til at være i liften, og derfor er en madras jo dejlig blød at ligge på

Det er sandt nok Men det kan man vel godt vente med så? Hvis man vil fordele udgifterne lidt

Anmeld

2. maj 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Det er sandt nok Men det kan man vel godt vente med så? Hvis man vil fordele udgifterne lidt

Sagtens, men max vent 3 måneder. Man ved aldrig hvor hurtigt det går.

Anmeld

3. maj 2011

Pigent

Secrets skriver:

MEn de fleste af tingene i sådan en pakke har vi allerede Hehe.. Så jeg tror næsten ikke det kan betale sig. Men har også kigget på Odder.. Det er bare det med der ikke følger lige så mange ting med! Men vil i hvert fald helst have den fra ny

Odder Zimply der er lift og pusletaske med.
http://www.babysam.dk/odder-zimply-inkl-lift-og-pusletaske.aspx

Anmeld

5. maj 2011

SSL

Hej Janne-pigen

UHH, dejligt at kigge barnevogn ikk??? Vi er allerede tyvstartet, og min søde kæreste er en odder-freak! Han VIL HAVE odder zip, x-dream stel, meget meget dyrt! JEG synes det er for dyrt og for meget at bede mine svigerforældre om, da det bliver MANGE penge med lift osv.. Jeg har ikke selv været så heldig at finde en 'odder-pakke' ... MEN, har du kigget på Trille barnevogne?? Jeg er selv vild med Trille Gigant, og de har det sødeste stof indeni, med fine giraffer/køer/sæler som lille fisen kan titte på Meget kært, og de koster 5-6000kr MED lift, pusletaske, regnslag og net, mener jeg.. I hvert fald er der pakketilbud på dem, og et kæmpe plus er, at de er bedst i test, via tænk..

Du kan se den her, barnevognshuset ligger godt nok på sjælland, men hvis du googler trille i jylland tror jeg du kan finde forhandlere.. Håert det er en idé, jeg har selv ikke hørt godt om Scandia. Og en god ting at have i baghovedet er også at få letvægtsstel, hvis du bor i opgang som os, og den skal op og ned af en slids, dét skal jeg nemlig med vores kommende barnevogn, og trille er også med letvægtsstel

http://www.barnevognshuset.dk/product/trille-gigant-sort-sael-13/ 

Held og lykke med barnevognsvalget Stort knus herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.