Hej Janne-pigen 
UHH, dejligt at kigge barnevogn ikk???
Vi er allerede tyvstartet, og min søde kæreste er en odder-freak! Han VIL HAVE odder zip, x-dream stel, meget meget dyrt! JEG synes det er for dyrt og for meget at bede mine svigerforældre om, da det bliver MANGE penge med lift osv.. Jeg har ikke selv været så heldig at finde en 'odder-pakke' ... MEN, har du kigget på Trille barnevogne?? Jeg er selv vild med Trille Gigant, og de har det sødeste stof indeni, med fine giraffer/køer/sæler som lille fisen kan titte på
Meget kært, og de koster 5-6000kr MED lift, pusletaske, regnslag og net, mener jeg.. I hvert fald er der pakketilbud på dem, og et kæmpe plus er, at de er bedst i test, via tænk.. 
Du kan se den her, barnevognshuset ligger godt nok på sjælland, men hvis du googler trille i jylland tror jeg du kan finde forhandlere.. Håert det er en idé, jeg har selv ikke hørt godt om Scandia. Og en god ting at have i baghovedet er også at få letvægtsstel, hvis du bor i opgang som os, og den skal op og ned af en slids, dét skal jeg nemlig med vores kommende barnevogn, og trille er også med letvægtsstel 
http://www.barnevognshuset.dk/product/trille-gigant-sort-sael-13/
Held og lykke med barnevognsvalget
Stort knus herfra..
Anmeld