Scandia barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Maja_4000

Eva. skriver:

Du kan bare ikke sammenligne kvaliteten fra de vågne der blev lavet dengang og dem der laves nu...dengang var mærket og kvaliteten som Odders og en dansk produceret meget robust og stabil vogn...nu laves de i Polen og dem jeg har set og kender der har kæbt dem synes det er noget skrammel.

Til ts, jeg ville holde mig fra dem..

Det var også det de sagde til os i babysam .. Jeg lå selv i en Scandia da jeg var lille , men det er jo også en del år siden , den var rigtig god :b Så man skal bare finde en der er 20 år gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Aves.

Maja_4000 skriver:

Det var også det de sagde til os i babysam .. Jeg lå selv i en Scandia da jeg var lille , men det er jo også en del år siden , den var rigtig god :b Så man skal bare finde en der er 20 år gammel

Jeps..jeg har en der er 14 år gammel stående og den fejler intet..super vogn.. og jeg lå også i en for 36 år siden..

Anmeld

2. maj 2011

JonTri

Jeg har ikke en, men hver gang jeg hører en barnevogn knage og knirke - så er det en skandia

Anmeld

2. maj 2011

Pigent

Secrets skriver:

Erfaringer med Scandia barnevogne, måske særligt denne udgave? Har ikke så meget brug for anbefalinger af andre mærker, men mere om erfaringer med netop Scandia. Om i selv har erfaringer eller hørt noget?

Vi er meget hooked på den her herhjemme, men den skal bestilles snart, hvis det er, da den er i begrænset antal  

http://www.babysam.dk/quilt-black-scandia-barnevogn-rikkemai-design.aspx

Kender nogen der har Scandia og jeg synes den virker løs i stellet. De nye er ikke som de gamle Scandia.

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Hmm, så ved jeg snart ikke hvad vi skal vælge, hvis den ikke skal være for dyr...

Anmeld

2. maj 2011

Worldwide

Vi har en Scandia basic, mener jeg det hedder.. Det var en Move, men kalechen gik i stykker så den blev byttet til en Basic.. Den er knap 2 år gammel og er virkelig glad for den Ja den begynder at knirke, men det kan en klat olie klare nemt som ingen ting..

Synes ikke den er løs i stellet, ikke i forhold til andre vogne.. Til prisen er den en super vogn! Den har en god stor kurv under, og den er nem at samle og skælle ad og er egentlig ikke ret tung når den skal i bilen.. Også er den dejlig lang

Drømmer dog selv om jeg Emmeljunga til den næste, er helt pjatte med dem Men vi stod og manglede en vogn til trunten her og pengene var små, så det blev Scandia.. Skal lige siges vi har købt den brugt, men de havde brugt den knap et år - så vi har stadig garanti på den.. Så synes indtil i får penge 'nok' til at kunne købe en af de dyre vogne, så er den helt fin Scandia

Anmeld

2. maj 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Erfaringer med Scandia barnevogne, måske særligt denne udgave? Har ikke så meget brug for anbefalinger af andre mærker, men mere om erfaringer med netop Scandia. Om i selv har erfaringer eller hørt noget?

Vi er meget hooked på den her herhjemme, men den skal bestilles snart, hvis det er, da den er i begrænset antal  

http://www.babysam.dk/quilt-black-scandia-barnevogn-rikkemai-design.aspx

Jeg ville personligt ikke købe en barnevogn hvor stellet ikke støtter helt ud i begge ender.. Den har nemmere ved at tippe

Hilsen STOR Odder fan

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Mileva skriver:

Vi har en Scandia basic, mener jeg det hedder.. Det var en Move, men kalechen gik i stykker så den blev byttet til en Basic.. Den er knap 2 år gammel og er virkelig glad for den Ja den begynder at knirke, men det kan en klat olie klare nemt som ingen ting..

Synes ikke den er løs i stellet, ikke i forhold til andre vogne.. Til prisen er den en super vogn! Den har en god stor kurv under, og den er nem at samle og skælle ad og er egentlig ikke ret tung når den skal i bilen.. Også er den dejlig lang

Drømmer dog selv om jeg Emmeljunga til den næste, er helt pjatte med dem Men vi stod og manglede en vogn til trunten her og pengene var små, så det blev Scandia.. Skal lige siges vi har købt den brugt, men de havde brugt den knap et år - så vi har stadig garanti på den.. Så synes indtil i får penge 'nok' til at kunne købe en af de dyre vogne, så er den helt fin Scandia

Vi får 4000-5000 af mine forældre til en vogn og kan jo evt selv skyde resten i, men der er jo i forvejen så mange ting der skal købes, at det er svært.. men jeg ved ikke helt om det skal være en Scandia med de ting folk skriver herinde.. Men tak for svaret! Hvad koster Emmaljunga vogne? Kan ikke finde noget som helst om prisen på nettet!

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Tina&Martin skriver:

Jeg ville personligt ikke købe en barnevogn hvor stellet ikke støtter helt ud i begge ender.. Den har nemmere ved at tippe

Hilsen STOR Odder fan

Hvilken Odder vil du anbefale til rimelig pris? Vi får 4-5000 af forældrene til vognen, men vil helst ikke skulle skyde alt for meget i puljen.. Hvad med den her fx?  http://www.babysam.dk/odder-zimply-inkl-lift-og-pusletaske.aspx

Anmeld

2. maj 2011

2babygirls

Secrets skriver:

Hvilken Odder vil du anbefale til rimelig pris? Vi får 4-5000 af forældrene til vognen, men vil helst ikke skulle skyde alt for meget i puljen.. Hvad med den her fx?  http://www.babysam.dk/odder-zimply-inkl-lift-og-pusletaske.aspx

Jeg kender ikke så meget til den, har selv en Victory på x-stream stel, men tror de er gode uanset pris.. Self får du lidt andet for lidt flere penge, men den ser da fin nok ud til det behov man nu har.

Ved min fulgte der intet med, som i lift, madrasser, pusletaske, regnslag, myggenet... Så det skal man så lige have ved siden af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.