Scandia barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.058 visninger
31 svar
1 synes godt om
2. maj 2011

Frøken J.

Erfaringer med Scandia barnevogne, måske særligt denne udgave? Har ikke så meget brug for anbefalinger af andre mærker, men mere om erfaringer med netop Scandia. Om i selv har erfaringer eller hørt noget?

Vi er meget hooked på den her herhjemme, men den skal bestilles snart, hvis det er, da den er i begrænset antal  

http://www.babysam.dk/quilt-black-scandia-barnevogn-rikkemai-design.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Mor til 2 drenge og 2 piger

Hej.

Vi købte en scandia barnevogn til vores det første barn for 10½ år siden og  den er stort set blev brugt lige siden, har kun været sat væk i ca. 8 mdr og er stadigvæk pæn og velholdt og virker bare super.

Da vores børn altid er blevet passet hjemme har de sovet i den stort set hver dag.

Kan varmt anbefalde dette mærke skulle vi ud og have en ny barnevogn ville jeg købe en scandia igen:-)

Anmeld

2. maj 2011

L-Mortil3

Min veninde fra MG har en Scandia (mener det er Scandia Move) , hun har være SUPER glad for den, det eneste problem hun havde var at den punkterede et par gange, men det gør vogne jo ind i mellem når der er lufthjul

Anmeld

2. maj 2011

D-Micka

De begynder at knirke efter få uger og de punkterer hurtigt

Ellers er de fine

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Mor til 2 drenge og 2 piger skriver:

Hej.

Vi købte en scandia barnevogn til vores det første barn for 10½ år siden og  den er stort set blev brugt lige siden, har kun været sat væk i ca. 8 mdr og er stadigvæk pæn og velholdt og virker bare super.

Da vores børn altid er blevet passet hjemme har de sovet i den stort set hver dag.

Kan varmt anbefalde dette mærke skulle vi ud og have en ny barnevogn ville jeg købe en scandia igen:-)

Du kan bare ikke sammenligne kvaliteten fra de vågne der blev lavet dengang og dem der laves nu...dengang var mærket og kvaliteten som Odders og en dansk produceret meget robust og stabil vogn...nu laves de i Polen og dem jeg har set og kender der har kæbt dem synes det er noget skrammel.

Til ts, jeg ville holde mig fra dem..

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Mor til 2 drenge og 2 piger skriver:

Hej.

Tak for svaret, det lyder jo godt

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Line&Liam skriver:

Min veninde fra MG har en Scandia (mener det er Scandia Move) , hun har være SUPER glad for den, det eneste problem hun havde var at den punkterede et par gange, men det gør vogne jo ind i mellem når der er lufthjul

Tak for svaret

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

D-Micka skriver:

De begynder at knirke efter få uger og de punkterer hurtigt

Ellers er de fine

Okay, tak for svaret

Anmeld

2. maj 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Du kan bare ikke sammenligne kvaliteten fra de vågne der blev lavet dengang og dem der laves nu...dengang var mærket og kvaliteten som Odders og en dansk produceret meget robust og stabil vogn...nu laves de i Polen og dem jeg har set og kender der har kæbt dem synes det er noget skrammel.

Til ts, jeg ville holde mig fra dem..

Tak for svaret

Anmeld

2. maj 2011

Aves.

Secrets skriver:

Tak for svaret

Velbekomme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.