Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Uh, lyder fint Ja, om sommeren er det næsten dumt at farve lyst hår, solen gør det jo for en! Så ser du jo nok frem til efteråret Ej :O Det havde jeg sagt nej tak til. Kan ikke lige forestille mig dig med det hår
Uh, lyder fint Ja, om sommeren er det næsten dumt at farve lyst hår, solen gør det jo for en! Så ser du jo nok frem til efteråret
Ej :O Det havde jeg sagt nej tak til. Kan ikke lige forestille mig dig med det hår
jeg havde sagt ja til "frie tøjler" og så det ikke selv før hun var færdig brød helt sammen da jeg så det... men jeg fik det så farvet tilbage (over maaaaange gange) på deres regning.. virkelig dårlig stil at lave SÅ grimt hår... det skal jo for fanø passe til kunden haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
naturlig lyst og farvet rødt er mit svar
Jeg er naturlig blond, og det meget lyst, synes jeg
Men, har haft det farvet mørkt indenunder engang og haft striber i, men det mange år siden, nu er det bare naturlig lyst, og sådan har jeg det bedst
Jeg har stemt 'farvet rødt', da jeg render rundt på jordbærhjelm lige for tiden.
Min normale hårfarve er blond :-)
Caroline86 skriver: jeg havde sagt ja til "frie tøjler" og så det ikke selv før hun var færdig brød helt sammen da jeg så det... men jeg fik det så farvet tilbage (over maaaaange gange) på deres regning.. virkelig dårlig stil at lave SÅ grimt hår... det skal jo for fanø passe til kunden haha
Det skal man passe på med
Det var godt, at de betalte for det!!
Jeg er brun af natur, Har for 6 mdr siden farvet rødt, det hænger stadig ved, og så har jeg enkelte grå hår, sådan hist og pist, men man kan se dem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128