hvilken farve hår har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

Corn

Caroline86 skriver:

Er lige lidt nysgerrig

Hvilken farve hår har du? Og er det din naturlige hårfarve?

Jeg selv er naturligt blond... har aldrig helfarvet det og har heller ingen planer om det Striber får jeg gerne for at skabe lidt spil i garnet

hvad med dig? og måske hvorfor?

knus

Jeg er helt naturel, fordi jeg ikke farver hår, når jeg er gravid og/eller ammer...

Når jeg så ikke er i en af ovennævnte tilstande, så har jeg vist haft alle farver.

Dog er jeg nu, nok mest tilbøjelig til, at ville have smidt lidt striber i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Dinna88

Jeg har farvet rødt hår. Hvorfor? Hm. Det er pænt Det passer godt til pin-up/rockabilly stilen jeg lidt kører.

Har desuden haft sort, brunt, blond, pink, blåt, blond og brunt hår.... Kært barn har haft mange hårfarver? Og så havde jeg min naturlige hårfarve i et par måneder, da mit hår voksede ud, efter jeg var skaldet.

Anmeld

2. maj 2011

Chamomile

Naturligt lyst, farvet rødt.

Anmeld

2. maj 2011

lukasmor

Naturlig blond men farvet sort

Anmeld

2. maj 2011

Caroline86

Dinna88 skriver:

Jeg har farvet rødt hår. Hvorfor? Hm. Det er pænt Det passer godt til pin-up/rockabilly stilen jeg lidt kører.

Har desuden haft sort, brunt, blond, pink, blåt, blond og brunt hår.... Kært barn har haft mange hårfarver? Og så havde jeg min naturlige hårfarve i et par måneder, da mit hår voksede ud, efter jeg var skaldet.

Din hårfarve er jo også piv fræk (nu har jeg jo spottet den irl ) Jeg ville bare ALDRIG kunne have sådan en hårfarve og se godt ud med den tror ikke jeg skal bevæge mig væk fra den lyse farve.. det går bare galt hæhæ

Anmeld

2. maj 2011

twinny

narturlig blond, farvet mere blond...

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

Din hårfarve er jo også piv fræk (nu har jeg jo spottet den irl ) Jeg ville bare ALDRIG kunne have sådan en hårfarve og se godt ud med den tror ikke jeg skal bevæge mig væk fra den lyse farve.. det går bare galt hæhæ

Haha, Åhj, TAK! (Det var desværre nok lidt falmet da du så det, dumme hårfarve, jeg prøvede fordi den var på tilbud!)
Jeg vil sige, at du er meget naturlig i dit udseende - og ser godt ud sådan! Så jeg synes heller ikke du skal farve det rødt. Det ville være synd Men du kan jo få nogle striber i, måske lidt lysebrune eller noget, nogle reflekser. Men i hvert fald synes jeg dit naturlige udseende er rigtig flot.

Mange af dem der har rødt hår, hvor det er langt ser desværre super kiksede ud. Jeg ser dem alle vegne. Og så er det røde hår også ret svært at holde, så man ender nemt med at ødelægge sit fordi det skal farves hele tiden. Behøver jeg jo ikke at tænke på, når det bliver klippet så ofte

Anmeld

2. maj 2011

Caroline86

Dinna88 skriver:

Haha, Åhj, TAK! (Det var desværre nok lidt falmet da du så det, dumme hårfarve, jeg prøvede fordi den var på tilbud!)
Jeg vil sige, at du er meget naturlig i dit udseende - og ser godt ud sådan! Så jeg synes heller ikke du skal farve det rødt. Det ville være synd Men du kan jo få nogle striber i, måske lidt lysebrune eller noget, nogle reflekser. Men i hvert fald synes jeg dit naturlige udseende er rigtig flot.

Mange af dem der har rødt hår, hvor det er langt ser desværre super kiksede ud. Jeg ser dem alle vegne. Og så er det røde hår også ret svært at holde, så man ender nemt med at ødelægge sit fordi det skal farves hele tiden. Behøver jeg jo ikke at tænke på, når det bliver klippet så ofte

jeg plejer faktisk også at have både lysbune og gyldenrøde striber i håret, men efter graviditet og amning har jeg ikke lige fået opfrisket det haha... om sommeren plejer der at komme en del naturlige striber i, så jeg tror det bliver til efteråret jeg forkæler mig selv med sådan en omgang

Sad engang hårmodel for en frisør som gav mig kulsorte og postkasserøde striber det var ikke liiiiige det bedste til mit lyse hår

Anmeld

2. maj 2011

Pallemor

Ann&Lærke skriver:

Hvidt

Eller næsten da Det er ekstremt lyst om sommeren og lige en tone mørkere om vinteren.

Men jeg er nok hvad man kalder MEGET blondine 

Lige mine ord aldrig farvet det

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

Caroline86 skriver:

jeg plejer faktisk også at have både lysbune og gyldenrøde striber i håret, men efter graviditet og amning har jeg ikke lige fået opfrisket det haha... om sommeren plejer der at komme en del naturlige striber i, så jeg tror det bliver til efteråret jeg forkæler mig selv med sådan en omgang

Sad engang hårmodel for en frisør som gav mig kulsorte og postkasserøde striber det var ikke liiiiige det bedste til mit lyse hår

Uh, lyder fint Ja, om sommeren er det næsten dumt at farve lyst hår, solen gør det jo for en! Så ser du jo nok frem til efteråret

Ej :O Det havde jeg sagt nej tak til. Kan ikke lige forestille mig dig med det hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.