Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er lige lidt nysgerrig
Hvilken farve hår har du? Og er det din naturlige hårfarve?
Jeg selv er naturligt blond... har aldrig helfarvet det og har heller ingen planer om det Striber får jeg gerne for at skabe lidt spil i garnet
hvad med dig? og måske hvorfor?
knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: Er lige lidt nysgerrig Hvilken farve hår har du? Og er det din naturlige hårfarve? Jeg selv er naturligt blond... har aldrig helfarvet det og har heller ingen planer om det Striber får jeg gerne for at skabe lidt spil i garnet hvad med dig? og måske hvorfor? knus
Samme som dig...
Jeg har naturligt mørkebrunt hår Af og til farver jeg det lige en tone mørkere for at få mere glans i håret, og fordi jeg har fået grå hår i pandehåret (som 21 årig! ARGH), men det er ved at være længe siden jeg sidst farvede. Og bruger kun skyllefarve
mit er farvet 3 forskellige farver. nogle gange savner jeg min naturlige blonde farve, men jeg magter ikke arbejdet med at få det tilbage..
så jeg venter til jeg skal farve hår ugentligt, pga en agressiv grå udgroning (staves) ..
Jeg VAR blond, men nu er det blevet sådan leverpostej kedeligt så jeg plejer at få farvet det lyst med spil i. Men denne gang har det fået en tone mørkere med lyse striber så det minder mere om min egen farve
Jeg har naturligt rødt.. men det har været farvet.. ja.. lige siden jeg kan huske tilbage til folkeskolen
Jeg har nu Sort / Pink / Brun. Som på billedet.. bare længere hår
Jeg er ikke mørkhåret men nærmere lysebrun. Jeg har mange naturlige striber, så det er meget fedt. Men har ofte farvet mit hår i røde nuancer. I morgen skal jeg til frisør for første gang i flere år, det glæder jeg mig til. Jeg skal farves med en helfarve, så er spændt på hvad frisøren og jeg finder på.
jeg er naturlig rødhåret ..
CarinaSB skriver: jeg er naturlig rødhåret ..
og SMUK!
Naturligt rødhåret, men har det pt farvet lyst.
Har haft alverdens farver hår, og det har været farvet så lange jeg kan huske tilbage.
Der skal jo være lidt frås når ens mor er frisør og har egen salon .. I LOVE IT!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128