hvilken farve hår har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken farve er dit hår nu og hvad er din naturlige farve?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.321 visninger
46 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Caroline86

Er lige lidt nysgerrig

Hvilken farve hår har du? Og er det din naturlige hårfarve?

Jeg selv er naturligt blond... har aldrig helfarvet det og har heller ingen planer om det Striber får jeg gerne for at skabe lidt spil i garnet

hvad med dig? og måske hvorfor?

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Aves.

Caroline86 skriver:

Er lige lidt nysgerrig

Jeg selv er naturligt blond... har aldrig helfarvet det og har heller ingen planer om det Striber får jeg gerne for at skabe lidt spil i garnet

knus

Samme som dig...

Anmeld

1. maj 2011

Frøken J.

Jeg har naturligt mørkebrunt hår Af og til farver jeg det lige en tone mørkere for at få mere glans i håret, og fordi jeg har fået grå hår i pandehåret (som 21 årig! ARGH), men det er ved at være længe siden jeg sidst farvede. Og bruger kun skyllefarve

Anmeld

1. maj 2011

bøgelund

Caroline86 skriver:

Er lige lidt nysgerrig

knus

mit er farvet 3 forskellige farver. nogle gange savner jeg min naturlige blonde farve, men jeg magter ikke arbejdet med at få det tilbage.. 

så jeg venter til jeg skal farve hår ugentligt, pga en agressiv grå udgroning (staves) .. 

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

Jeg VAR blond, men nu er det blevet sådan leverpostej kedeligt så jeg plejer at få farvet det lyst med spil i. Men denne gang har det fået en tone mørkere med lyse striber så det minder mere om min egen farve

Anmeld

1. maj 2011

Bshizzle

Jeg har naturligt rødt.. men det har været farvet.. ja.. lige siden jeg kan huske tilbage til folkeskolen

Jeg har nu Sort / Pink / Brun. Som på billedet.. bare længere hår

Anmeld

1. maj 2011

Mi

Jeg er ikke mørkhåret men nærmere lysebrun. Jeg har mange naturlige striber, så det er meget fedt. Men har ofte farvet mit hår i røde nuancer. I morgen skal jeg til frisør for første gang i flere år, det glæder jeg mig til. Jeg skal farves med en helfarve, så er spændt på hvad frisøren og jeg finder på.

Anmeld

1. maj 2011

CarinaSB

jeg er naturlig rødhåret ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2011

Caroline86

CarinaSB skriver:

jeg er naturlig rødhåret ..

og SMUK!

Anmeld

1. maj 2011

sne190810

Naturligt rødhåret, men har det pt farvet lyst.

Har haft alverdens farver hår, og det har været farvet så lange jeg kan huske tilbage.

Der skal jo være lidt frås når ens mor er frisør og har egen salon .. I LOVE IT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.