røøød numse av og afføring konstant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

dollygirl

Naannaa87 skriver:

Ej hvor godt du allerede har fået fat i det

Ja selvom det gør ondt på ham så smør et godt lag på og så på med bleen.. Her kunne vi se resultater efter et par bleskift Du kan os prøve med lidt kartoffelmel, det skulle os virke

Held og lykke, jeg håber det virker hos jer

ja min mand smuttede over til døgnapoteket og købte ..

og jeg må sige den er god .. det ren magi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

dollygirl

piadas skriver:

Jeg kom lige til at se, din søn bliver et halvt år idag! Har han fået tænder endnu? Det kan sagtens være de første, der er på vej. Det kan godt give diarre i dagene op til! Og så er der jo desværre ikke så meget andet end, at smøre godt med creme på numsen og vente på tænderne!

Hvad end årsagen er, håber jeg snart, det går over!

nej han har ikke fået tænder endnu .. men kan se kommer snart , da han savler meget og putter alt i munden og bider godt til ..

Anmeld

2. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

da troia var lille lagde vi hende med bar numse på et håndklæde...helst på maven... luft er det bedste middel. Men nu får hun lov til at ha en stofble sat let på så numsen stadig kan få lidt luft... og så eller inotyol fra apoteket....

Held og lykke med bette manden

Anmeld

2. maj 2011

dollygirl

Oliver&Troia <3 skriver:

da troia var lille lagde vi hende med bar numse på et håndklæde...helst på maven... luft er det bedste middel. Men nu får hun lov til at ha en stofble sat let på så numsen stadig kan få lidt luft... og så eller inotyol fra apoteket....

Held og lykke med bette manden

ja vi har købt inytonol fra apoteket .. og indtil videre har det hjulpet meget ..

Anmeld

2. maj 2011

norenberg

vil anbefale en zink spray mod rød numse...så skal man ikke røre ved den røde og irriteret hud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.