røøød numse av og afføring konstant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Topp

Veleda Calendula zink salve
er der "optræk" til rød numse giver jeg det på - og med det resultat at vi ALDRIG har haft rigtig rød numse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

dollygirl

årrrrh NEEEEJ . nu ved jeg det
Har kommet tl at købe vådservietter med parfume ... fuck hvorfor findes de dog når de små stakler ikke kan tåle det ????

det er derfor hans numse reagere så voldsomt årh bette skat

Anmeld

1. maj 2011

Lusi

lillepuller skriver:

hvad kan man gør mod rød numse ... det gør bar ondt på ham .. av av

er det normalt han har afføring hver time cirka .. og det er tit tyndt

Hvis der er gået hul på, så brug kogtvandsklude.. Klip evt. en stofble i små stykker, kog vand og hæld ud over og lig så en våd klud i bleen. (lad dem lige køle af). Det gør du så hver gang du skifter ham.. Det virker umenneskeligt at ligge en våd, kold klud i deres ble, men det hjælper..

Anmeld

1. maj 2011

dollygirl

Lykke86 skriver:

Hvis der er gået hul på, så brug kogtvandsklude.. Klip evt. en stofble i små stykker, kog vand og hæld ud over og lig så en våd klud i bleen. (lad dem lige køle af). Det gør du så hver gang du skifter ham.. Det virker umenneskeligt at ligge en våd, kold klud i deres ble, men det hjælper..

okay super vil prøve det. tak

Anmeld

1. maj 2011

Lullaby*

lillepuller skriver:

Kan også varmt anbefale kogtvandsklude. Hos os bruger vi dog viskestykker i stedet (de er billigere end stofbleer og lidt tykkere så den holder længere på fugten), som vi klipper i passende stykker alt efter rødmens størrelse. Vi lægger dem i en skål og hælder så det kogte vand over, så kan skålen bare stå på puslebordet resten af dagen og så er kludene lige ved hånden når du skal skifte ble næste gang (Helt uden at skulle koge igen og igen)

Anmeld

1. maj 2011

dollygirl

Naannaa87 skriver:

avs den omgang har william lige været igennem du skal forbi lægen (er ret sikker på at det var receptpligtig) og så skal du have inotyol, det hjalp william så meget at det nu bliver kaldt tryllecremen herhjemme

God bedring

hey har lige købt det hvordan bruges det ? smøres på numsen og så ble på?

Anmeld

1. maj 2011

Na-Wi

lillepuller skriver:

hey har lige købt det hvordan bruges det ? smøres på numsen og så ble på?

Ej hvor godt du allerede har fået fat i det

Ja selvom det gør ondt på ham så smør et godt lag på og så på med bleen.. Her kunne vi se resultater efter et par bleskift Du kan os prøve med lidt kartoffelmel, det skulle os virke

Held og lykke, jeg håber det virker hos jer

Anmeld

1. maj 2011

2xlykke

Ja, på med en pænt lag og så bleen på. Og mht kogte klude kan det også kun anbefales. Det bruger de også på neonatale delingen i Aalborg. Et godt råd er at undlade at bruge vådservietter i de perioder hvor han døjer. Man er slem til at gnide for meget. Håber i snart har en hel, dejlig blød barnenumse igen.

Anmeld

1. maj 2011

Kloster

Nu er det godt nok noget tid siden, jeg har haft små børn, men jeg hælder klart til kogtvandsklude.

Og hvis han har så ondt, kan du sætte ham i badekar med lidt "koldere" vand end det du normalt bader ham i. Bare for at løsne evt rester af afføring også for at køle numsen lidt.

Elisabeth Arden 8 houer creme gør altså også underværker. Plus at alm luft til numsen er så godt for huden. Så af med den ble

Anmeld

1. maj 2011

piadas

lillepuller skriver:

Jeg kom lige til at se, din søn bliver et halvt år idag! Har han fået tænder endnu? Det kan sagtens være de første, der er på vej. Det kan godt give diarre i dagene op til! Og så er der jo desværre ikke så meget andet end, at smøre godt med creme på numsen og vente på tænderne!

Hvad end årsagen er, håber jeg snart, det går over!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.