Roskilde hospital.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

MaliksMor

Tennamor skriver:

Jeg ved ikke hvornår det er ændret, men var vidst nok helt nyt da jeg blev gravid (september).. Frederiksberg fødeafdeling blev lukket nogenlunde samtidig. Deres fødsler røg videre til Hvidovre. Så Hvidovre, Herlev og Rigshospitalet har vidst mellem 5000-7000 fødsler hver om året..

Når okay.. Det var da ærveligt...

Men, okay. Herlev eller heller ikke så langt herfra

- Hvor i Albertslund bor du? ( hvis jeg må spørge )

Har selv boede i Fiskerhusene/Godthåsparken (hvis du kender det område )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Tennamor

CamillaRH skriver:

Når okay.. Det var da ærveligt...

Men, okay. Herlev eller heller ikke så langt herfra

- Hvor i Albertslund bor du? ( hvis jeg må spørge )

Har selv boede i Fiskerhusene/Godthåsparken (hvis du kender det område )

HaHa.. Jeg har lige købt et rækkehus i Fasanhusene.. Så kender godt området

Anmeld

2. maj 2011

MaliksMor

Tennamor skriver:

HaHa.. Jeg har lige købt et rækkehus i Fasanhusene.. Så kender godt området

Ej' hvor sjovt  Ja, det jo ikke så langt derfra

deejligt område.

- mine forældre skal flytte i noget mindre' nu hvor både min bror og jeg er flyttede hjemmefra. (om 4-5 års tid) så regner vi med at købe huset

Anmeld

2. maj 2011

Tennamor

CamillaRH skriver:

Ej' hvor sjovt  Ja, det jo ikke så langt derfra

deejligt område.

- mine forældre skal flytte i noget mindre' nu hvor både min bror og jeg er flyttede hjemmefra. (om 4-5 års tid) så regner vi med at købe huset

Det lyder fornuftigt. Det er også nogle gode huse og man får mange kvm for pengene Vi er i hvert tilfælde super glade for købet.

Anmeld

2. maj 2011

Bas

Zibi_84 skriver:

Ved godt at det for nogen kan være ret personligt, hvor de bor henne og måske hvor de skal føde. Det respekterer jeg Men jeg skal selv føde på Roskilde hospital, og kunne godt tænke mig at høre, om jeg egentlig er den eneste herinde der er tilknyttet det hospital? Mvh. Zibi

Jeg fødte på Roskilde hospital i oktober måned. Jeg havde en JM, JM studerende og læge studerende, ren luksus. Men min fødsel gik galt og endte med en akut kejsersnit. På barselsgangen er de alle rigtig søde, dog er der lige to sygeplejske, en fra dag holdet som var så snobbet og en fra nat holdet som var sur, ellers var det hele rigtig godt. Jeg lå på to mands stue, og min mand gik ved 24 tiden hver dag og det havde de slet ikk noget imod det (vi var indlagt i 4 dage).
Held og lykke med det.

Anmeld

2. maj 2011

Englebassen82

Vi valgte Holbæk sygehus da men har egen stue og farmand må overnatte... Ellers ville det også være Roskilde...

Alle i min mødregruppe havde desværre alle ikke noget positivt fra Roskilde.. men det er jo MEGET forskelligt hvad man føler for..

Men for mig blvier det helt sikkert også Holbæk næste gang.

Anmeld

2. maj 2011

channie-g

herning sygehus

Anmeld

3. maj 2011

A&F

Jeg skal føde på Roskilde Sygehus, og har kun hørt positive ting, fra andre, der har født der

Anmeld

6. maj 2011

Zibi_84

Tak for alle jeres dejlige svar piger) Jeg er dog stadig rigtig ked af at min mand ikke må sove der, og der er alligevel 30 min kørsel fra vores bopæl og til Roskilde. Så det er lidt surt! Men kan se at der trods alt er mange som har haft god erfaring med Personalet, og sygehuset som en enhed. Har hele tiden haft et rigtig godt indtryk af dem, og glæder mig til at føde der. Rigtig god weekend

Anmeld

6. maj 2011

Zibi_84

tingimor skriver:

jeg skal også føde på roskilde så hvidt jeg har forstået må vores mænd ikke sove der desvære men håber da snart vores lille pige melder sig da jeg har termin fredag så skal jeg give dig en opdate om hvad jeg syns om at føde der 

UHH spændende. Glæder mig til din update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.