Roskilde hospital.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

MaliksMor

Karina89 skriver:

Man hører ikke til et bestemt hospital, vi har frit sygehusvalg fik jeg at vide.. Så du kan sagtens vælge Roskilde, hvis du er frisk på køreturen

ja - det er rigtigt.

meeeeeen, tror det bliver glostrup hospital, da vi bor 10 min derfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Tennamor

CamillaRH skriver:

ja - det er rigtigt.

meeeeeen, tror det bliver glostrup hospital, da vi bor 10 min derfra 

Er ked af at sige det Camilla, men Glostrup har ikke nogen fødeafdeling mere. Så du skal til Herlev eller Hvidovre.. Det var de 2 jeg fik af vide jeg var tilknyttet (og bor jo lige ved siden af dig - Albertslund)

Anmeld

2. maj 2011

Lusi

Fødte på riget pga sukkersyge, men vi blev så overflyttet til Roskilde, da jeg selv blev udskrevet.. Vi lå så på neonatal, fordi han kom 10 uger før termin.. Det var et rigtigt godt ophold, nu det skulle være.. De er virkelig søde og var helt tårevædet da vi skulle hjem.. Ved jo så af gode grunde ik, hvordan de er oppe på fødegangen, men mon ik de er ligeså søde? Skal lige siges vi var indlagt i 6 uger og der når man jo altså at knytte sig en del til sygeplejerskene og omvendt, det ku jeg ik forestille mig man når, på en normal fødegang, hvor man kun er et par dage..Håber så ik i ender på neonatal

Anmeld

2. maj 2011

K&S

Zibi_84 skriver:

Ved godt at det for nogen kan være ret personligt, hvor de bor henne og måske hvor de skal føde. Det respekterer jeg Men jeg skal selv føde på Roskilde hospital, og kunne godt tænke mig at høre, om jeg egentlig er den eneste herinde der er tilknyttet det hospital? Mvh. Zibi

Jeg har selv født på Hvidovre, men de af mine veninder der har født på Roskilde har været glade for det, så kun positivt herfra

Anmeld

2. maj 2011

K&S

Tennamor skriver:

Er ked af at sige det Camilla, men Glostrup har ikke nogen fødeafdeling mere. Så du skal til Herlev eller Hvidovre.. Det var de 2 jeg fik af vide jeg var tilknyttet (og bor jo lige ved siden af dig - Albertslund)

Anmeld

2. maj 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg har født begge børn på Roskilde, den ene ved en meget kompliceret fødsel og den anden ved en super og helt igennem fantastisk fødsel.

Jeg har været så fantastisk glad for det begge gange! Jeg havde egentlig tænkt mig at en evt. 3´er skulle fødes hjemme, men kan slet ikke forholde mig til tanken om IKKE at skulle føde på Roskilde igen, så tager gerne køreturen derind med fuldvoksne veer igen. Jeg føler mig næsten helt hjemme derinde.

I min verden er eneste minus at manden ikke må sove på barselsgangen, og man ender på en 4-sengs stue hvis fødslen er gået normalt. Men man kan jo komme på patienthotellet, hvor far gerne må være med.

Anmeld

2. maj 2011

hilma

Fødte på Herlev sygehus, havde oprindelig Hillerød, men følte mig ikke tryg der. Overvejede selv Roskilde, men på Herlev kan mændene jo overnatte .

Anmeld

2. maj 2011

roenlund

Zibi_84 skriver:

Ved godt at det for nogen kan være ret personligt, hvor de bor henne og måske hvor de skal føde. Det respekterer jeg Men jeg skal selv føde på Roskilde hospital, og kunne godt tænke mig at høre, om jeg egentlig er den eneste herinde der er tilknyttet det hospital? Mvh. Zibi

jeg fødte på Roskilde og fødslen gik rigtig godt, der var lidtproblemer bagefter men alt personalet var bare i top :-) nu ved jeg ikke hvor du bor men hvis det betyder meget for dig at manden er hos jer er den nye barselsafdeling i næstved den du skal vælge...

Anmeld

2. maj 2011

MaliksMor

Tennamor skriver:

Er det rigtigt?  dengang jeg var gravid med min søn ( 1 år siden ) der skulle jeg rigtig føde på Glostrup - ( vi boede også i Albertslund før ) men, så flyttede vi til Store Heddinge, så fødte på Roskilde.

Hvornår er det blevet lavede om?

Anmeld

2. maj 2011

Tennamor

CamillaRH skriver:

Er det rigtigt?  dengang jeg var gravid med min søn ( 1 år siden ) der skulle jeg rigtig føde på Glostrup - ( vi boede også i Albertslund før ) men, så flyttede vi til Store Heddinge, så fødte på Roskilde.

Hvornår er det blevet lavede om?

Jeg ved ikke hvornår det er ændret, men var vidst nok helt nyt da jeg blev gravid (september).. Frederiksberg fødeafdeling blev lukket nogenlunde samtidig. Deres fødsler røg videre til Hvidovre. Så Hvidovre, Herlev og Rigshospitalet har vidst mellem 5000-7000 fødsler hver om året..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.