Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved godt at det for nogen kan være ret personligt, hvor de bor henne og måske hvor de skal føde. Det respekterer jeg Men jeg skal selv føde på Roskilde hospital, og kunne godt tænke mig at høre, om jeg egentlig er den eneste herinde der er tilknyttet det hospital? Mvh. Zibi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zibi_84 skriver: Ved godt at det for nogen kan være ret personligt, hvor de bor henne og måske hvor de skal føde. Det respekterer jeg Men jeg skal selv føde på Roskilde hospital, og kunne godt tænke mig at høre, om jeg egentlig er den eneste herinde der er tilknyttet det hospital? Mvh. Zibi
Jeg fødte på Roskilde i oktober sidste år..
Fødslen var ikke ret god, men det var JM og læger til gengæld.. Jeg vil til en hver tid vælge Roskilde igen
Nykøbing F
Karina89 skriver: Jeg fødte på Roskilde i oktober sidste år.. Fødslen var ikke ret god, men det var JM og læger til gengæld.. Jeg vil til en hver tid vælge Roskilde igen
Det lyder rigig godt! Har også hørt meget godt om det! Ved du om ens mand må sove på stuen sammen med os? Det er vist ikke alle steder manden kan overnatte? Mvh. Zibi
Zibi_84 skriver: Det lyder rigig godt! Har også hørt meget godt om det! Ved du om ens mand må sove på stuen sammen med os? Det er vist ikke alle steder manden kan overnatte? Mvh. Zibi
jeg fødte på herlev men havde først valgt roskilde. men ved fra min veninde der skal føde til juli at manden ik må sove der. desværre.
På barselgangen må han ikke.. Men han må være der lige så længe han vil.. (Besøgstiden slutter ellers kl. 22)
Jeg var faktisk glad for at manden ikke måtte blive der, for så var der da en af os der fik sovet
jeg skal også føde på roskilde så hvidt jeg har forstået må vores mænd ikke sove der desvære men håber da snart vores lille pige melder sig da jeg har termin fredag så skal jeg give dig en opdate om hvad jeg syns om at føde der
jeg fik akut kejsersnit på Roskilde - kun posivtivt herfra
lå indlagt i 14 dage, og dem på neo var også bare de sødste mennesker. Jeg bor i Glostrup nu, så hører ikke til der mere - men, ville hellere end gerne føde der (med næste barn)
Jeg fik pks på Roskilde i december sidste år .. Og det var en rigtig god oplevelse !
Dog har dem i min mg ikke været ligeså heldige
CamillaRH skriver: jeg fik akut kejsersnit på Roskilde - kun posivtivt herfra lå indlagt i 14 dage, og dem på neo var også bare de sødste mennesker. Jeg bor i Glostrup nu, så hører ikke til der mere - men, ville hellere end gerne føde der (med næste barn)
Man hører ikke til et bestemt hospital, vi har frit sygehusvalg fik jeg at vide.. Så du kan sagtens vælge Roskilde, hvis du er frisk på køreturen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128