MoarJ skriver:
Da Julie skulle døbes, skændes folk nærmest om at holde hende... Det gad jeg slet ikke og høre på.. Så inden maden blev præsenteret, sagde jeg pænt til hele forsamlingen, at det slet ikke er nødvendigt at skændes om at holde hende, hvis folk absolut skulle det, bad jeg dem pænt om at forlade stedet...
Under hele dåben og Receptionen bagefter sov hun, og mange spurgte skal hun ikke snart op, hvor jeg sagde nej, hun skal have lov til at sove...
Stort set alle gæster var utilfreds med drikkevarene eller maden... Vores pengepung havde ikke råd til det dyre... Så det var ikke ligefrem en fantastisk dåb..
øv hvor er jeg ked af at høre at folk teede sig sådan, og herregud det er jo kun en dåb, det behøver jo ikke være det helt store, vi skar også ned i antallet af gæster, og kunne nemt være tilbøjelig til, næste gang hvis vi kan få lokaler, at det bare bliver med pålægsmand og en bolledame, eller lignende, istedet for stor buffet og varm mad.
Synes nu også det er synd hvis folk tænker mere på dem selv end barnet, og at de har travlt med at de små skal op bare fordi de vil holde dem, og dem som næsten kan gå hen og prøve at vække de små, af samme årsag, er da bedre at vente til de har sovet og er friske, end de får en træt og umulig unge som er ked af det 
håber på den bedre dag end i havde, og håber i får en bedre oplevelse en anden gang, hvis i skal holde dåb igen 
Anmeld