skoldkopper..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

SussieThyssen

Mette88 skriver:

Hej.

Hvor tidligt fik jeres børn skoldkopper?

Mvh. Mette

Rebecka og charlotte blev smittet af min far, så de havde det alle 3 på min fars 70 års fødselsdag. Der var Rebecka 3 måneder og Charlotte 10 år
Nickolai var 7 år, da han fik det.
Selv var jeg 8 da jeg havde det første gang...og jeg havde een skoldkop på ryggen.
Jeg fik det igen som 21 årig og jeg vil ikke ønske formin værste fjende at få skoldkopper som voksen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

MorTilMalene

Mette88 skriver:

Han er blevet smittet af sin fætter og jeg er virkelig sur over at jeg ikke har fået noget af vide, for så var min datter ikke i samme rum som dem..

min datter er vidst blevet smittet nu for fik heller ikke afvide hendes fætter havde skoldkopper og de har været sammen hele weekkenden.. så nu må vi se om 2 ugers tid...

Anmeld

2. maj 2011

Ciss

Den ældste var næsten lige fyldt tre år og den yngste fik det to uger bagefter i en alder af 16 mndr. Jeg troede, små børn gerne fik den slags i mildere grad, men her var det den mindste, som havde det værst.

Anmeld

2. maj 2011

MetteMTH

Det er bare skide dejligt.. Min datter er ved at få tænder, så hun har feber og er så ked af det, så nu skal hun nok også til at have skoldkopper..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.