skoldkopper..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

MetteMTH

pussepige skriver:

Min datter på 4 år havde det for 14 dage siden.. Og nu har mine 2 små drenge det de er 6 mdr og 20 mdr..

årh.. Hvordan tager de det? Er de meget pylrede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min datter på 7 år har stadig ikke fået skoldkopper 

Anmeld

30. april 2011

pussepige

Mette88 skriver:

årh.. Hvordan tager de det? Er de meget pylrede?

De tager det endelig meget fin synes jeg.. Dog er Tobias på 20 mdr meget ramt.. Han er over fyldt med dem ned i skridtet tror der er 150 skoldkopper der nede  Så det med at sidde for meget duer ikke for ham.. Men Elias på 6 mdr er ikke mærket så meget af det og er endelig meget frisk..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. april 2011

Nessie

Daniel var 15 mdr.

Anmeld

30. april 2011

lucas<3

min dreng fik da han var 6½-7 månede..

er glad for han fik dem som "lille"..

Anmeld

30. april 2011

lucas<3

pussepige skriver:

De tager det endelig meget fin synes jeg.. Dog er Tobias på 20 mdr meget ramt.. Han er over fyldt med dem ned i skridtet tror der er 150 skoldkopper der nede  Så det med at sidde for meget duer ikke for ham.. Men Elias på 6 mdr er ikke mærket så meget af det og er endelig meget frisk..

åhh så mange havde lucas næsten os.. men bare fler omkring munden og inde i munden..

Anmeld

30. april 2011

pussepige

luppe-laban skriver:

åhh så mange havde lucas næsten os.. men bare fler omkring munden og inde i munden..

Tobias har også i munden, men Elias er helt fyld med dem i hovedbunden.. Men nu rart at de får det nu.. Mangler bare min store dreng på 8 år han har ikke haft det endnu..

Anmeld

30. april 2011

lucas<3

pussepige skriver:

Tobias har også i munden, men Elias er helt fyld med dem i hovedbunden.. Men nu rart at de får det nu.. Mangler bare min store dreng på 8 år han har ikke haft det endnu..

puha ja det havde lucas os..

ih håber snart han får dem, det kan jo være ærligt jo ældre de bliver..

Anmeld

30. april 2011

CeViss

Min søn er lige blevet 6 måneder.

Og han fik dem i går, sog mange flere i dag

Men han havde feber i går og i dag spiser han bare ikke helt så meget som han plejer.

Anmeld

30. april 2011

netdaddy

Vores ældste dreng fik det da han var ca 2 1/2 år og han er 2 år og 8 måneder nu og den mindste dreng fik det da han var ca. 5 måneder, så det skulle gerne være overstået for vores vedkommende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.