skoldkopper..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.592 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. april 2011

MetteMTH

Hej.

Hvor tidligt fik jeres børn skoldkopper?

Mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Mussen2

Min datter har lige haft det hun er 2 år

Anmeld

30. april 2011

MorTilMalene

heey vi håber Malene får dem om ikke så længe.. for vi har været sammen med hendes fætter med skoldkopper

Anmeld

30. april 2011

MorTilMalene

MorTilMalene skriver:

heey vi håber Malene får dem om ikke så længe.. for vi har været sammen med hendes fætter med skoldkopper

hov glemte at skrive hun er 6 mrd

Anmeld

30. april 2011

MetteMTH

MorTilMalene skriver:

Hej. Min bonus søn har det nu.. og ville være så ked af det, hvis min datter fik det nu, hun er 8 mdr snart..

Anmeld

30. april 2011

MorTilMalene

Mette88 skriver:

Hej. Min bonus søn har det nu.. og ville være så ked af det, hvis min datter fik det nu, hun er 8 mdr snart..

det er også mere fordi jeg fik dem som 16 årig så vil gerne have den lille får dem nu..

Anmeld

30. april 2011

MetteMTH

MorTilMalene skriver:

det er også mere fordi jeg fik dem som 16 årig så vil gerne have den lille får dem nu..

Han er blevet smittet af sin fætter og jeg er virkelig sur over at jeg ikke har fået noget af vide, for så var min datter ikke i samme rum som dem..

Anmeld

30. april 2011

Mira0911

Min datter er 2 år, og håber snart hun bliver smittet.... Så det er overstået.. 

Anmeld

30. april 2011

Ayasmor

min datter har lige haft det for ca. 1 mdr. siden. Hun fyldte 2 i Dec.

Anmeld

30. april 2011

pussepige

Min datter på 4 år havde det for 14 dage siden.. Og nu har mine 2 små drenge det de er 6 mdr og 20 mdr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.