Edderkopper, bange eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

dorthemus

KittyGirl skriver:

det er ikke så rart nej... jeg glemmer aldrig engang jeg så edderkoppe ben i min stedfars skæg en morgen..... havde havde spist en i løbet af natten fordi han snorker og sover med åben mund... -edderkopper kan godt lide mørke steder

Det er simpelthen løgn!!

Det er det klammeste jeg nogensinde har hørt...var de store??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Ryberg

dorthemus skriver:

Det er simpelthen løgn!!

Det er det klammeste jeg nogensinde har hørt...var de store??

skal vi ikke bare sige.... de var store nok

Anmeld

30. april 2011

9510

Jeg og manden er ligeglade med edderkopperne, de får bare et slag,

Men der imod deres spind kan jeg gå fuldstændig i panik over at rende ind i, syns det er noget af det klammeste,, yaks

Anmeld

30. april 2011

samantha1986

Fisenberg skriver:

jeg synes ikke jeg kunne putte den ind under angst osv så nu kom den til at ligge her (indtil videre)

men det store spørgsmål : er du bange for Edderbasser ? og hvor slemt er det? er din kærste bange for dem? eller er i bare helt Cool med de små kryb?

bare af ren nysgerrighed

jeg er selv bange for dem men det er blevet meget bedre med tiden, men de helt store rustrøde jord edderkopper dem vil jeg ikke have, de får med støvsugeren

Jeg er virkelig angst. Panikker fuldstændig hvis jeg selv skal slå en ihjel hvad enten det er støvsuger eller fluesmækker. Min kæreste er ikke specielt vild med dem men han er nødt til at slå dem i ihjel når jeg ikke kan.

Det værste er at vi havde en kæmpe edderkop i vores fælles gang, og kæresten ville ikke slå den ihjel. dagen efter var den væk og jeg kan slet ikke have tanken at jeg ikke ved hvor den er henne.

Anmeld

30. april 2011

Ellim

både min kæreste og jeg er ligeglade med de små banditter

Anmeld

30. april 2011

Isabella_mor

jeg bryder mig virkelig ikke om edderbobber...  hvis der er en ude ibadet, så tør jeg ikke gå i bad før den er væk... 

Anmeld

30. april 2011

twinny

jeg kan ikk li dem, men er ikk direkte bange for dem... så kan godt fjerne dem....  Min kæreste fjerner dem bare.... han synes først de er klamme, når vi snakker om kæmpe kloak/hus edderkopper, hvor man nærmest kan se, de glor på en...

Anmeld

30. april 2011

AnneBJ

KittyGirl skriver:

manden og jeg er lidt af samme holdning, så derfor har vi valgt andet..

det kommer an på størrelsen! og situationen.. jeg HADER f.eks. når de overrasker en ved at gemme sig i håndklæderne.... og når man så skal tørre sig så mærker man noget stikke af ned af benene på en.. så hader jeg dem virkelig...

Men vi er faktisk ligeglade med "edderkoppen"... men igen.. størrelsen spiller meget ind

Her er jeg enig! 

Anmeld

30. april 2011

sweet

signe. skriver:

jeg har skrevet jeg har dødsens rad.. det er virkelig angst ved mig(araknofobi hedder det vist) kan ikke tåle synet af dem i nogen som helst størrelser... der er flere episoder hvor jeg er brudt grædende sammen pga en edderkop på gulvet, væggen sofaen eller lignende... jeg kan ikke forklarer hvorfor(min kæreste har spurgt mange gange) for ja fornuften siger at de er mere bange for mig, men det redegør ikke for at jeg er TOTAL ræd for dem, i den helt store stil..

har det helt på samme måde som dig hvad angår de edderbasser der... puha bare tanken om en edderbasse giver mig myrekryb

Anmeld

30. april 2011

JustAnotherName

Jeg er bange for dem, kan ikke lide dem og syntes de er ulækre!

Men jeg er ikke dødsens-ræd for dem heller. De skal bare ikke FOR tæt på!

Min kæreste er ligeglad. Jeg kalder altid på ham, så han kan fjerne dem!

Men jeg forsøger samtidig at virke total cool og interesseret, når børnene er der, for min ederkoppe-skræk behøver ikke sætte spor i dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.