Edderkopper, bange eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Edderkopper... hvordan har du det..?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.858 visninger
33 svar
0 synes godt om
30. april 2011

millesofie

jeg synes ikke jeg kunne putte den ind under angst osv så nu kom den til at ligge her (indtil videre)

men det store spørgsmål : er du bange for Edderbasser ? og hvor slemt er det? er din kærste bange for dem? eller er i bare helt Cool med de små kryb?

bare af ren nysgerrighed

jeg er selv bange for dem men det er blevet meget bedre med tiden, men de helt store rustrøde jord edderkopper dem vil jeg ikke have, de får med støvsugeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

signe.

Fisenberg skriver:

jeg synes ikke jeg kunne putte den ind under angst osv så nu kom den til at ligge her (indtil videre)

men det store spørgsmål : er du bange for Edderbasser ? og hvor slemt er det? er din kærste bange for dem? eller er i bare helt Cool med de små kryb?

bare af ren nysgerrighed

jeg er selv bange for dem men det er blevet meget bedre med tiden, men de helt store rustrøde jord edderkopper dem vil jeg ikke have, de får med støvsugeren

jeg har skrevet jeg har dødsens rad.. det er virkelig angst ved mig(araknofobi hedder det vist) kan ikke tåle synet af dem i nogen som helst størrelser... der er flere episoder hvor jeg er brudt grædende sammen pga en edderkop på gulvet, væggen sofaen eller lignende... jeg kan ikke forklarer hvorfor(min kæreste har spurgt mange gange) for ja fornuften siger at de er mere bange for mig, men det redegør ikke for at jeg er TOTAL ræd for dem, i den helt store stil..

Anmeld

30. april 2011

2babygirls

Fisenberg skriver:

bare af ren nysgerrighed

Synes de er sindsygt klamme, og aaaalt for hurtig på tå nogle gange, men er manden ikke hjemme bliver jeg nød til at hente leen i skuret og klare jobbet

Anmeld

30. april 2011

B&J

Jeg dør næsten når jeg ser en mit hjerte hammer der ud af og jeg begynder af få sved perler på næsen så jeg har et eller andet mod dem....

Anmeld

30. april 2011

sarahb

jeg ka ikk lide dem og synes de er ulækre men slår dem ikke ihjel... så kommer de på fejebakken og så udenfor.

Anmeld

30. april 2011

Ryberg

manden og jeg er lidt af samme holdning, så derfor har vi valgt andet..

det kommer an på størrelsen! og situationen.. jeg HADER f.eks. når de overrasker en ved at gemme sig i håndklæderne.... og når man så skal tørre sig så mærker man noget stikke af ned af benene på en.. så hader jeg dem virkelig...

Men vi er faktisk ligeglade med "edderkoppen"... men igen.. størrelsen spiller meget ind

Anmeld

30. april 2011

dorthemus

KittyGirl skriver:

manden og jeg er lidt af samme holdning, så derfor har vi valgt andet..

det kommer an på størrelsen! og situationen.. jeg HADER f.eks. når de overrasker en ved at gemme sig i håndklæderne.... og når man så skal tørre sig så mærker man noget stikke af ned af benene på en.. så hader jeg dem virkelig...

Men vi er faktisk ligeglade med "edderkoppen"... men igen.. størrelsen spiller meget ind

Ej jeg dør altså!!!

Min veninde opdagede én på sin tandbørste...5 cm før hun  proppede den i munden

Anmeld

30. april 2011

dorthemus

Jeg har mega araknofobi

Anmeld

30. april 2011

TbCp

Jeg er ligeglad med dem.

Jeg gider ikke at røre ved dem, men jeg er ligeglad med at de er der...

Sidder der en der er ved at kravle på mig og der sidder andre mennesker beder jeg dem fjerne dem, for har ikke lyst til at røre dem hvis jeg kan blive fri

Anmeld

30. april 2011

Ryberg

dorthemus skriver:

Ej jeg dør altså!!!

Min veninde opdagede én på sin tandbørste...5 cm før hun  proppede den i munden

det er ikke så rart nej... jeg glemmer aldrig engang jeg så edderkoppe ben i min stedfars skæg en morgen..... havde havde spist en i løbet af natten fordi han snorker og sover med åben mund... -edderkopper kan godt lide mørke steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.