Vi har det godt + billedeR ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Caroline86

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Hvor er hun skøn søde, og utrolig fræk med den tot i håret.. Glæder mig til Matilde's hår bliver noget længere, så vi også kan pynte..

taaaaaak, smukke

Altså Laura skal jo klippes HELE tiden.. der er hår over det hele på den knold! det er helt vildt.. og det er vaaaaarmt i det her vejr hun får de der fantastiske små "jeg sveder" krøller i nakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Caroline86

K&S skriver:

Skønne billeder  og wow, hvor hun ligner dig helt vildt

tusind tak

Særligt for at du siger hun ligner mig ALLE(!!!!!) siger "iiih hvor hun altså ligner sin far" og jeg bliver faktisk lidt ked til tider ikke fordi det er skidt hun ligner ham men jeg ville da gerne have hun ligner mig bare LIDT... så er det jo fantastisk når der lige kommer sådan en kommentar!!!

Anmeld

29. april 2011

Sasja77

Caroline86 skriver:

jeg kan godt forstå det er lidt svært at følge med vi har også selv svært ved det!

Hun blev ved med at bøvle ret lang tid efter indlæggelsen, men hendes immunforsvar var jo også slået helt ned... gentagne infektioner og lange sygeperioder...

Vi gik i gang med en penicillin udredning, men vi er stadig kun kommet så langt at intet tyder på allergi og vi skal indlægges til en provokation så det kan blive endeligt afkræftet... Teorien er stadig - eller rettere, igen! - mæslinger... det gør ingen forskel ift. vaccinerne osv men det er alligevel rart at vide hvad det var... ALT tyder på det var mæslinger og jeg har hele tiden sagt til lægerne at jeg mente det var det... De "nye" læger afviste det dengang fordi "man får ikke mæslinger i dagens Danmark" - en måned efter blev der slået epidæmi alarm i dk.. hmm... De gamle rotter - som har set mæslinger før - mente klart hun havde mæslinger.. så det var nok mæslinger Men hun er frisk nu og drøner afsted med både motorisk og sproglig udvikling igen selvom hun blev sat et godt stykke tilbage...

beklager det lange svar

Du må love mig aldrig at undskylde over et langt svar!!! Jeg spurgte jo

Hvor er det dejligt at høre at det går godt med den lille diamant igen! Og SÅ skønt at hun kom ovenpå!

Anmeld

29. april 2011

Bom

Caroline86 skriver:

taaaaaak, smukke

Altså Laura skal jo klippes HELE tiden.. der er hår over det hele på den knold! det er helt vildt.. og det er vaaaaarmt i det her vejr hun får de der fantastiske små "jeg sveder" krøller i nakken

Årh hvor kært..  

Kan Matilde så ikke få lidt af Laura's hår så??

Matilde får også sådan en lille ande rumpe hale midt på hovedet når hun har sovet med hat på..

Anmeld

29. april 2011

K&S

Caroline86 skriver:

tusind tak

Særligt for at du siger hun ligner mig ALLE(!!!!!) siger "iiih hvor hun altså ligner sin far" og jeg bliver faktisk lidt ked til tider ikke fordi det er skidt hun ligner ham men jeg ville da gerne have hun ligner mig bare LIDT... så er det jo fantastisk når der lige kommer sådan en kommentar!!!

Nu har jeg kun set nogle enkelte billeder af farmand, men jeg synes helt bestemt, hun ligner dig  og ja, bare lidt må de gerne ligne os  det er også først de sidste par måneder, at mine træk er begyndt at vise sig hos Anton (primært hans runde æblekinder )

Anmeld

29. april 2011

Caroline86

Sasja77 skriver:

Du må love mig aldrig at undskylde over et langt svar!!! Jeg spurgte jo

Hvor er det dejligt at høre at det går godt med den lille diamant igen! Og SÅ skønt at hun kom ovenpå!

ja, det er fantastisk.. hun er en tapper lille sag

Hun døjer hun med tænder der kommer væltende, men det tager vi som det kommer det er jo normalt, så det kan vi forholde os til

Jeg må stadig tage mig selv i at panikke HELT vildt hvis hun har en lille prik el. lign, men det er jo aldrig andet end en prik og den går typisk væk efter få minutter forleden forskrækkede jeg mig selv fordi hun havde røde pletter på armen... havde jo så ikke lige fået tænkt 15 min tilbage hvor hun havde kaster jordbær ind i munden.. hahaha.. DOH

Anmeld

29. april 2011

Caroline86

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Årh hvor kært..  

Kan Matilde så ikke få lidt af Laura's hår så??

Matilde får også sådan en lille ande rumpe hale midt på hovedet når hun har sovet med hat på..

jo jeg sender hendes afklippede lokker når hun skal under saksen igen om et par dage (godt jeg gør det selv, ellers ville det ruinere os )

Tror præcis jeg ved hvilken frisure du taler om haha.. den kunne laura også da hun havde kortere hår... hæhæ

I dag har hun haft hanekam da hun havde fået solcreme på

Anmeld

29. april 2011

Caroline86

K&S skriver:

Nu har jeg kun set nogle enkelte billeder af farmand, men jeg synes helt bestemt, hun ligner dig  og ja, bare lidt må de gerne ligne os  det er også først de sidste par måneder, at mine træk er begyndt at vise sig hos Anton (primært hans runde æblekinder )

fnis... Laura har også sine kinder fra mig haha... ej, jeg må nok erkende at hun ligner Daniel MEGET... men synes stadig der er lidt af mine træk der skinner igennem Hun har i hvert fald - med tiden - fået mit lyse hår

Det her billede ELSKER jeg... der er Laura 3½ måned og ligheden er slående.. haha (de ser i øvrigt fodbold )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. april 2011

Caroline86

jeg opper den lige så liiiiiidt flere kan se hvor fantastisk hun er

Anmeld

30. april 2011

Vial

Hvor er hun dejligt og stor.

Jeg mindes, at du lige fik pks. VILDT.

Det var lige, hvad jeg havde brug for. At blive mindet om, at det går så stærkt. Mine to er ved at tage livet af deres mor for tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.