Vi har det godt + billedeR ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Nessie

Skønne biller, og skøn pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Caroline86

Mor-til-asta-09 skriver:

Arh det må være min der er det haha

Anmeld

29. april 2011

dorthemus

Nessie skriver:

Ha ha Vi bruger også forklæde til grisebassen

Jeg blev bare så TRÆT af at skulle skifte hendes tøj tre gange om dagen

Anmeld

29. april 2011

Caroline86

Nessie skriver:

Skønne biller, og skøn pige

1000 tak

Anmeld

29. april 2011

Nettemor

Caroline86 skriver:

den er fra Molo (deres forårskollektion) så vil tro du stadig kan få den i de fleste butikker der forhandler Molo også mange steder på nettet den fåes også som kjole, hue, heldragt og sommerdragt og tak

tak skal du ha

Anmeld

29. april 2011

Sasja77

nøøøj hvor er hun dejlig! Sikke da nogle dejlig billeder

Alt det her med hospitalet og hendes udslet? Ja undskyld hvis jeg måske har sovet i timen men hvordan går det egentlig med hende nu? er hun fri for det helt? fandt man ud af hvad det var? 

Hun er i hvert tilfælde en rigtig nullerbasse

Anmeld

29. april 2011

Bom

Hvor er hun skøn søde, og utrolig fræk med den tot i håret.. Glæder mig til Matilde's hår bliver noget længere, så vi også kan pynte..

Anmeld

29. april 2011

K&S

Skønne billeder  og wow, hvor hun ligner dig helt vildt

Anmeld

29. april 2011

Caroline86

Sasja77 skriver:

nøøøj hvor er hun dejlig! Sikke da nogle dejlig billeder

Alt det her med hospitalet og hendes udslet? Ja undskyld hvis jeg måske har sovet i timen men hvordan går det egentlig med hende nu? er hun fri for det helt? fandt man ud af hvad det var? 

Hun er i hvert tilfælde en rigtig nullerbasse

jeg kan godt forstå det er lidt svært at følge med vi har også selv svært ved det!

Hun blev ved med at bøvle ret lang tid efter indlæggelsen, men hendes immunforsvar var jo også slået helt ned... gentagne infektioner og lange sygeperioder...

Vi gik i gang med en penicillin udredning, men vi er stadig kun kommet så langt at intet tyder på allergi og vi skal indlægges til en provokation så det kan blive endeligt afkræftet... Teorien er stadig - eller rettere, igen! - mæslinger... det gør ingen forskel ift. vaccinerne osv men det er alligevel rart at vide hvad det var... ALT tyder på det var mæslinger og jeg har hele tiden sagt til lægerne at jeg mente det var det... De "nye" læger afviste det dengang fordi "man får ikke mæslinger i dagens Danmark" - en måned efter blev der slået epidæmi alarm i dk.. hmm... De gamle rotter - som har set mæslinger før - mente klart hun havde mæslinger.. så det var nok mæslinger Men hun er frisk nu og drøner afsted med både motorisk og sproglig udvikling igen selvom hun blev sat et godt stykke tilbage...

beklager det lange svar

Anmeld

29. april 2011

Caroline86

nettemor skriver:

tak skal du ha

det var bestemt så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.