Sasja77 skriver:
nøøøj hvor er hun dejlig! Sikke da nogle dejlig billeder
Alt det her med hospitalet og hendes udslet? Ja undskyld hvis jeg måske har sovet i timen men hvordan går det egentlig med hende nu? er hun fri for det helt? fandt man ud af hvad det var?
Hun er i hvert tilfælde en rigtig nullerbasse
jeg kan godt forstå det er lidt svært at følge med
vi har også selv svært ved det!
Hun blev ved med at bøvle ret lang tid efter indlæggelsen, men hendes immunforsvar var jo også slået helt ned... gentagne infektioner og lange sygeperioder...
Vi gik i gang med en penicillin udredning, men vi er stadig kun kommet så langt at intet tyder på allergi og vi skal indlægges til en provokation så det kan blive endeligt afkræftet... Teorien er stadig - eller rettere, igen! - mæslinger... det gør ingen forskel ift. vaccinerne osv men det er alligevel rart at vide hvad det var... ALT tyder på det var mæslinger og jeg har hele tiden sagt til lægerne at jeg mente det var det... De "nye" læger afviste det dengang fordi "man får ikke mæslinger i dagens Danmark" - en måned efter blev der slået epidæmi alarm i dk.. hmm... De gamle rotter - som har set mæslinger før - mente klart hun havde mæslinger.. så det var nok mæslinger
Men hun er frisk nu og drøner afsted med både motorisk og sproglig udvikling igen selvom hun blev sat et godt stykke tilbage...
beklager det lange svar 
Anmeld