Vi har det godt + billedeR ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.719 visninger
52 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Caroline86

Kære allesammen!

Jeg kom pludselig til at tænke på at det er længe siden jeg har lavet en update/hvordan vi har det tråd

I har fået lidt om Lauras bøvl med hospitalet - intet nyt der

I har fået at vide hun er begyndt at gå - det gør hun stadig (undtagen når mor finder kameraet frem.. iiihhh!!!!)

Vi har det fantastisk.. Laura er en ballademager uden lige gør alle de ting hun ikke må og griiiner højt når hun får "skæld ud" bisse....

Nej, hun er sød og rar, super velopdragen (når det passer hende), kærlig og intelligent.. jeg kan blive ved og ved og ved, men det gider I nok ikke høre på

Nå.. men I får da lige "lidt" blandede gode sager fra fotokassen (de ældste er vist 1½ måned gamle, de nyeste fra i dag)

Mange knus herfra og kommenter endelig løs og spørg hvis der er noget I vil vide

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

MetteMTH

Sikke nogle gode billeder

Anmeld

29. april 2011

dorthemus

Sikke mange dejlige billeder  Og sikke fint hun holder på blyanten

Dejligt at se, at jeg ikke er den eneste der ifører mit barn et forklæde når der skal spises, haha

Anmeld

29. april 2011

Caroline86

Mette88 skriver:

Sikke nogle gode billeder

tak

det var lidt svært at vælge hvilke der skulle ind, men var jo nødt til at begrænse mig bare lidt hæhæ

Anmeld

29. april 2011

Laulund87

Wow det slog mig lige hvor meget hun ligner sin mor

Min totalt yndlingspige

Anmeld

29. april 2011

Caroline86

dorthemus skriver:

Sikke mange dejlige billeder  Og sikke fint hun holder på blyanten

Dejligt at se, at jeg ikke er den eneste der ifører mit barn et forklæde når der skal spises, haha

hæhæ... forklæder er ganske uundværlige herhjemme tjek bare billedet hvor hun spiser koldskål!?

Hun er helt tosset med at tegne og faktisk rigtigt dygtig.. hun tegner ikke udenfor papiret, og ja.. hun har jo fattet det med blyanten

det kom så IKKE moren tilgode forleden da jeg havde mine EKSAMENS noter og en blyant liggende på et lavt bord... dammit... Såe.. de skal lige skrives om... ¤%(&(#=?(/%/¤&¤

Anmeld

29. april 2011

dorthemus

Caroline86 skriver:

hæhæ... forklæder er ganske uundværlige herhjemme tjek bare billedet hvor hun spiser koldskål!?

Hun er helt tosset med at tegne og faktisk rigtigt dygtig.. hun tegner ikke udenfor papiret, og ja.. hun har jo fattet det med blyanten

det kom så IKKE moren tilgode forleden da jeg havde mine EKSAMENS noter og en blyant liggende på et lavt bord... dammit... Såe.. de skal lige skrives om... ¤%(&(#=?(/%/¤&¤

Så kan du lære det

Anmeld

29. april 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Wow det slog mig lige hvor meget hun ligner sin mor

Min totalt yndlingspige

Synes du smukke? åååh, endelig nu har jeg i 14½ måned fået tudet ørerne fulde af hvor meget hun ligner Daniel (og det siger alle stadig) men jeg SYNES hun ligner mig mere og mere jubii!!!

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

Hvor er det nogle skønne billeder.... 

Anmeld

29. april 2011

Caroline86

dorthemus skriver:

Så kan du lære det

indeed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.