bliver sku rigtig ked af det!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

eElak

Det er utroligt hvad man skal høre fra andre mennesker... 

Næste gang du møder hende, så er der her nogle forslag til flabede comebacks:

Jeg sys fremover, hvis du får så en upassende meddelse, at du simpelthen skal kikke personen i øjene og spørge koldt: Har du børn??
hvis JA. hvordan kan du dog finde på at sætte børn til verden, med det livssyn DU har på andre mennesker. De kunne jo få disse forfærdenlige holdninger!!! 
Hvis NEJ. Puhada det er sørme godt, For det ville da være skrækkeligt, hvis DU sætte børn til verden, og der ville render små arvemasser rundt, med den holdning!!!

eller noget i den retning... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

jydeinden

KaLee skriver:

Det er utroligt hvad man skal høre fra andre mennesker... 

Næste gang du møder hende, så er der her nogle forslag til flabede comebacks:

Jeg sys fremover, hvis du får så en upassende meddelse, at du simpelthen skal kikke personen i øjene og spørge koldt: Har du børn??
hvis JA. hvordan kan du dog finde på at sætte børn til verden, med det livssyn DU har på andre mennesker. De kunne jo få disse forfærdenlige holdninger!!! 
Hvis NEJ. Puhada det er sørme godt, For det ville da være skrækkeligt, hvis DU sætte børn til verden, og der ville render små arvemasser rundt, med den holdning!!!

eller noget i den retning... 

Anmeld

29. april 2011

mor til 2 skønne piger .

MorTilMalene skriver:

vores lille pige har børne eksem og vi er i behandling.. og det er rigtig slemt på hendes kinder og pande,  men i dag kom der en ældre dame hen til mig og sagde: ej det ser da ikke for godt ud nej hvor er hun dog grim med det der i ansigtet!!! og så spurgte hun til hvad det var og jeg svarede jo at det var børneeksem og at det har været meget værre osv.. men hun blev sku ved med at sige alt muligt som at hun var grim og hun håbede det var væk inden hun skulle i vuggestue for de ville jo nok ikke passe sådan en som hende!!!!! ordret.. der blev jeg sku ked af det.. nu er det anden gang jeg har mødt hende og hun bliver ved hver gang jeg møder hende.. bliver både sur og ked.. det er jo ikke min skyld at min datter har fået det jo..

et lille øv indlæg herfra.. måtte lige ud med det undskyld..

havde nok bedt hende om at holde sin kæft..  sorry men bliver helt sur over hun kan finde på a sige sådan noget !

Anmeld

29. april 2011

MorTilMalene

ønskebebsi skriver:

havde nok bedt hende om at holde sin kæft..  sorry men bliver helt sur over hun kan finde på a sige sådan noget !

tror et eller andet sted jeg er blevet opdraget til at være for flink.

for kan næsten ikke får mmig selv til det.. indeni skriger jeg: hold nu din kæft din gamle senile ko!!!

men høflige lille mig siger bare:jamen det smitter jo ikke og det går også over på et tidspunkt..

Anmeld

29. april 2011

Miss T

Jeg tror desværre, at mange ældre kvinder har glemt deres hjerne et eller andet sted, og desværre munder det ud i nogle meget uheldige udtalelser, jeg overhørte selv en i Irma i dag!!! Jeg havde nok reageret i dit tilfælde og givet hende en noget verbal udskældning med en masse af bip...ord...

Lad dig ikke slå ud af hende!

Anmeld

29. april 2011

camilla28

bed hende om og holde sin uforskammet mening sådan en kælling 

Anmeld

29. april 2011

mor til 2 skønne piger .

MorTilMalene skriver:

for kan næsten ikke får mmig selv til det.. indeni skriger jeg: hold nu din kæft din gamle senile ko!!!

men høflige lille mig siger bare:jamen det smitter jo ikke og det går også over på et tidspunkt..

på det punkt synes jeg ikke man skal være flink ( selvom det nok er en go ting ) ..

men hvis nogen sagde / hentyede a mit barn var grimt var det slut med a være flink , havde bidt hovede a hende

Anmeld

29. april 2011

mor til 2 skønne piger .

MorTilMalene skriver:

synes nu din datter ser sød ud

Anmeld

29. april 2011

Nessie

Jeg læste i Familie Journalen eller Ude & Hjemme, et godt råd om børneeksem, noget man kunne smøre på. Det var på "natur"-siderne. Bladet er fra Marts eller April, har fået det fra min mor, så er ikke helt sikker på hvor gammelt det er, selvom jeg læste det for et par uger siden. Det lød bare bedre end noget af alt det andet man får at smøre børnene ind i. Jeg kan selvfølgelig ikke lige finde bladet

Og til hende den gamle dame, skal du bare sige: "Du er da heller ikke for køn, med alle de rynker, men hendes eksem går da heldigvis væk."

Eller bare sig at du ikke gider at høre på hende mere, og fortsæt med at gå

Anmeld

29. april 2011

SussieThyssen

MorTilMalene skriver:

vores lille pige har børne eksem og vi er i behandling.. og det er rigtig slemt på hendes kinder og pande,  men i dag kom der en ældre dame hen til mig og sagde: ej det ser da ikke for godt ud nej hvor er hun dog grim med det der i ansigtet!!! og så spurgte hun til hvad det var og jeg svarede jo at det var børneeksem og at det har været meget værre osv.. men hun blev sku ved med at sige alt muligt som at hun var grim og hun håbede det var væk inden hun skulle i vuggestue for de ville jo nok ikke passe sådan en som hende!!!!! ordret.. der blev jeg sku ked af det.. nu er det anden gang jeg har mødt hende og hun bliver ved hver gang jeg møder hende.. bliver både sur og ked.. det er jo ikke min skyld at min datter har fået det jo..

et lille øv indlæg herfra.. måtte lige ud med det undskyld..

Eiii det er da noget af det mest uforskammede.
Sådan en dum kone.
Jeg synes, at næste gang du evt møder hende og hun skulle begynde igen, så sig højt og tydeligt:
Hvis du nu skal kritisere mit barn igen, så synes jeg at du skal stoppe ingen du får begyndt, for jeg vil ikke høre mere fra dig!
Og så vend ryggen til og gå.
Og så får du et stort trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.