bliver sku rigtig ked af det!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.412 visninger
41 svar
0 synes godt om
29. april 2011

MorTilMalene

vores lille pige har børne eksem og vi er i behandling.. og det er rigtig slemt på hendes kinder og pande,  men i dag kom der en ældre dame hen til mig og sagde: ej det ser da ikke for godt ud nej hvor er hun dog grim med det der i ansigtet!!! og så spurgte hun til hvad det var og jeg svarede jo at det var børneeksem og at det har været meget værre osv.. men hun blev sku ved med at sige alt muligt som at hun var grim og hun håbede det var væk inden hun skulle i vuggestue for de ville jo nok ikke passe sådan en som hende!!!!! ordret.. der blev jeg sku ked af det.. nu er det anden gang jeg har mødt hende og hun bliver ved hver gang jeg møder hende.. bliver både sur og ked.. det er jo ikke min skyld at min datter har fået det jo..

et lille øv indlæg herfra.. måtte lige ud med det undskyld..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Janni.

Ej hvor træls, sender lige en stor til dig, håber din datter snart er ovre det børneeksem 

Anmeld

29. april 2011

afrobabies

MorTilMalene skriver:

vores lille pige har børne eksem og vi er i behandling.. og det er rigtig slemt på hendes kinder og pande,  men i dag kom der en ældre dame hen til mig og sagde: ej det ser da ikke for godt ud nej hvor er hun dog grim med det der i ansigtet!!! og så spurgte hun til hvad det var og jeg svarede jo at det var børneeksem og at det har været meget værre osv.. men hun blev sku ved med at sige alt muligt som at hun var grim og hun håbede det var væk inden hun skulle i vuggestue for de ville jo nok ikke passe sådan en som hende!!!!! ordret.. der blev jeg sku ked af det.. nu er det anden gang jeg har mødt hende og hun bliver ved hver gang jeg møder hende.. bliver både sur og ked.. det er jo ikke min skyld at min datter har fået det jo..

et lille øv indlæg herfra.. måtte lige ud med det undskyld..

Hvad pokker bilder hun sig ind, det kan man sgu da ikke tillade sig at sige

Anmeld

29. april 2011

MorTilMalene

Janni. skriver:

Ej hvor træls, sender lige en stor til dig, håber din datter snart er ovre det børneeksem 

det håber vi også.. men går nok først væk om lang tid..

Anmeld

29. april 2011

Henriette1973

Æv dumme dame, det kan hun sgu da ikke tillade sig.

God bedring til dit lille pus.

Anmeld

29. april 2011

MorTilMalene

victoria2008 skriver:

Hvad pokker bilder hun sig ind, det kan man sgu da ikke tillade sig at sige

det samme tænker jeg også.. fortalte min kæreste det i dag.. han blev godt nok sur..

Anmeld

29. april 2011

Janni.

MorTilMalene skriver:

det håber vi også.. men går nok først væk om lang tid..

Men at det er bedre nu, er heldigvis godt. hellere at det forsvinder stille og roligt fremfor at det går op og ned - håber du ved hvad jeg mener 

Anmeld

29. april 2011

kamtok

Prøv at spørge hende næste gang om hun har prøvet at høre sig selv på bånd, for det burde hun med så grim en mund hun har. 

God bedring med eksemet.. Vores læge har rådet os til at lade Jakob få lidt sol her i sommeren, da det skulle hjælpe på eksemet, og hvis I skal på ferie er en tur i havet (saltvand) være efffektivt også. 

Anmeld

29. april 2011

Alexander&Lærke

Sikke da en heks, sådan siger man da ikke uanset om man kender jer eller ej.

Anmeld

29. april 2011

afrobabies

MorTilMalene skriver:

det samme tænker jeg også.. fortalte min kæreste det i dag.. han blev godt nok sur..

Smæk hende en næste gang du ser hende, eller bare kom med en kommentar om at hun sgu heller ikke er for køn at se på....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.