Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kamtok skriver: Prøv at spørge hende næste gang om hun har prøvet at høre sig selv på bånd, for det burde hun med så grim en mund hun har. God bedring med eksemet.. Vores læge har rådet os til at lade Jakob få lidt sol her i sommeren, da det skulle hjælpe på eksemet, og hvis I skal på ferie er en tur i havet (saltvand) være efffektivt også.
Prøv at spørge hende næste gang om hun har prøvet at høre sig selv på bånd, for det burde hun med så grim en mund hun har.
God bedring med eksemet.. Vores læge har rådet os til at lade Jakob få lidt sol her i sommeren, da det skulle hjælpe på eksemet, og hvis I skal på ferie er en tur i havet (saltvand) være efffektivt også.
det skal vi ikke.. men vi kan jo altid tage i greve svømmehal der er saltvand istedet for klor.. så vi vil da prøve med lidt sol og saltvand..
men har også tænkt mig at være lidt flabt næste gang..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Men at det er bedre nu, er heldigvis godt. hellere at det forsvinder stille og roligt fremfor at det går op og ned - håber du ved hvad jeg mener
Men at det er bedre nu, er heldigvis godt. hellere at det forsvinder stille og roligt fremfor at det går op og ned - håber du ved hvad jeg mener
ja det gør jeg det er også det vi synes her hjemme..
Sikke noget svineri, ih jeg bliver rasende!! Min lille dreng er også disponeret overfor børneeksem, nu må vi se om han slipper eller om han får det (min kæreste har det). Men hvor gør det mig bare ondt at høre den slags, jeg synes du skulle svare hårdt og kontant igen! Hun er jo en idiot.
MorTilMalene skriver: det skal vi ikke.. men vi kan jo altid tage i greve svømmehal der er saltvand istedet for klor.. så vi vil da prøve med lidt sol og saltvand.. men har også tænkt mig at være lidt flabt næste gang..
God idé - kunne være at man selv skulle tage et smut forbi Greve svømmehal også Vi skal trods alt først rejse i slut august..
Ja, du skal bare give igen af samme skuffe - men uden at synke ned på hendes plan..
Sofia skriver: Sikke noget svineri, ih jeg bliver rasende!! Min lille dreng er også disponeret overfor børneeksem, nu må vi se om han slipper eller om han får det (min kæreste har det). Men hvor gør det mig bare ondt at høre den slags, jeg synes du skulle svare hårdt og kontant igen! Hun er jo en idiot.
total dum kost er hun i hvertfald...
håber da ikk jeres lille mand får det.. for selvom man ser igennem det som forældre ser alle andre mennesker det.. men krydser fingre..
MorTilMalene skriver: total dum kost er hun i hvertfald... håber da ikk jeres lille mand får det.. for selvom man ser igennem det som forældre ser alle andre mennesker det.. men krydser fingre..
Tænker heller ikke så meget på udseendet - men mere på hvor hårdt det er for barnet, sådan som det klør og gør ondt..
kamtok skriver: God idé - kunne være at man selv skulle tage et smut forbi Greve svømmehal også Vi skal trods alt først rejse i slut august.. Ja, du skal bare give igen af samme skuffe - men uden at synke ned på hendes plan..
det synes jeg i skal det er rigtig godt for små børn der er næsten ikke noget for store.. og puslebord lige ved siden af børnebassinet (staves)
Sikke dog en flabet ældre dame.
Hvis du møder hende igen, og hun er ligeså uforskammet, synes jeg at du skal lade hende vide, du ikke gider høre på hendes fis.
God bedring til din lille pige.
Sofia skriver: Tænker heller ikke så meget på udseendet - men mere på hvor hårdt det er for barnet, sådan som det klør og gør ondt..
det klør rigtig meget på Malene.. og vi har fået både kløestillende og smør med creme der er kløestillende og alt muligt.. men vi skal "bare" holde hende lidt kølig så kløer hun ikke så meget..
MorTilMalene skriver: det klør rigtig meget på Malene.. og vi har fået både kløestillende og smør med creme der er kløestillende og alt muligt.. men vi skal "bare" holde hende lidt kølig så kløer hun ikke så meget..
Åh det lille pus. Håber hun vokser fra det! Min kæreste døjer stadig med det som 25 årig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128