Er det mig der er noget i vejen med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Hvem?

FrøkenHedegaard skriver:

... Det mener KÆRESTEN hvert fald!!!

Sagen er den - imorgen får vi nogle venner på besøg til noget god mad og lidt vin.

Meningen var så, at Felix skulle passes ude hos Mormor og Morfar - MEN MEN!! De sidste par nætter har jeg bare sovet smadder dårligt, fordi tanken om at han skulle derud og SOVE - kunne jeg ikke holde ud! SÅ har sagt til mine forældre at jeg beholder ham hjemme, da jeg ikke kan undvære ham!!!

Jeg kan simpelthen ikke holde tanken ud at han skulle være væk fra sin MOR i så lang tid, og ikke mindst sove et andet sted!!

Felix er 5 måneder - er jeg tosset når jeg tænker og har det sådan?
Eller skal jeg bare TAGE MIG SAMMEN, som kæresten siger!!

Krams Rikke

Nej, overhovedet ikke.

Jeg har selv meeeeget svær ved at give slip på mine børn og da Hjalte kom til verden 6 uger før tid, skulle Lauge ned til min mor og far, i de tre uger vi var indlagt og jeg tror ikke der gik 1 nat, hvor jeg ikke stor tudede, fordi jeg savnede min dreng, jeg er bestemt ikke go til at være væk fra dem.

De starter begge i DP om 3 mdr og bare det frygter jeg, og Lauge har jeg jo snart haft hjemme i 1,5 år, phu ha det blir ik sjovt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

morethanperfect

Neej selvfølgelig er du ikke tosset .. Der er meget forskel på mennsker .. Personligt ville jeg ikke ha noget i mod og få Oscar passet en nat .. Han har været passet to gange hvor han har sovet ved Farmor .. Han har eeelsket det .. Men igen , det er også forskelligt fra barn til barn ..

Men du skal først gøre det når du føler dig klar til at få ham passet

Anmeld

29. april 2011

spj

Du er bestemt ikke tosset. Tror bare ikke mænd kan sætte sig ind i hvordan vi mødre har det. Min datter er lige blevet 1 år og hun er kun blevet passet et par timer fordi jeg var så syg, at jeg ikke magtede at passe hende. Jeg har så svært ved at skulle undvære hende. Jeg skal begynde på arbejde til juni og kan slet ikke klare tanken om, at jeg skal være væk fra hende en hel dag, selvom jeg kun skal arbejde 3 dage.
Jeg er blevet enig med mig selv om, at vi nok heller må prøve at være adskilt inden jeg starter arbejde, så hun skal passes her den 7. maj hos mormor og morfar fra middagstid til om aften når vi engang har været ude og spise. Jeg har det så svært med det. Men jeg må jo vende mig til det.
Du får lige en også må du endelig ikke føle dig tosset. Du er bare en god mor der elsker din søn og ikke vil undvære ham.

Anmeld

29. april 2011

Fru.Mäes <3

AMEN - jeg bor sammen med en tosse altså! Han gik hjemmefra ved 16 tiden i vrede over at jeg ikke bare kunne tage mig sammen! Han er lige kommet hjem nu, og har åbenbart aflyst i morgen!! Fordi jeg ikke GAD at have dem på besøg! Omg altså!!! Jeg vil super gerne at de kommer og de synes ikke det er et problem at Felix er her! Hvad fanden sker der lige for ham? Jeg giver mig IKKE, Felix skal sove hos MIG imorgen! Og ingen andre steder, endnu!!!

Anmeld

29. april 2011

Sasja77

FrøkenHedegaard skriver:

ÅHHHH, det er jeg glad for at høre - at jeg ikke er tosset!!

Jeg havde osse glædet mig til en aften uden Felix, men jo nærmere dagen kom - jo mere ondt i maven fik jeg bare!

Da jeg sagde det til min mor, sagde hun osse at de synes at vi skulle starte med at de passede ham en hel dag også kunne vi bygge mere på! Så jeg kunne vænne mig til det

Hej med dig

Du er slet ikke forkert på den! Der står altså INGEN steder at et barn skal sove ude fordi at de skal vendes til det!!! Det er udelukkende Jer der bestemmer hvornår det skal ske og i sidste ende er det altså moar der bestemmer! Desuden så siger "man" faktisk at det antal år barnet er er det antal dage det "kan" være væk fra forældrene (iflg. Lola Jensen) Men igen det er et temperaments spørgsmål tror jeg

Hilsen Sasja -hvis datter er 15 måneder gammel og IKKE har overnattet ude alene endnu

Anmeld

29. april 2011

K&S

puha jeg havde det også rigtig rigtig skidt første gang han skulle sove ude uden mor og far! Men det viste sig jo at han havde hygget sig så meget så det gjorde vi gerne igen!

nu kommer han på overnatning ind i mellem hos mormor og morfar så vi kan få koblet af og det er bare sååå dejligt at være os selv og ikke far mor og børn.

Det bliver altså ikke nemmere jo ældre han bliver, for så bliver han mere bevidst, og så vil han tude som en besat første gang mor og far vinker farvel.

jeg tilslutter mig lige dit svar

Anton har været passet en del gang med overnatning (primært hos mormor & morfar - en enkelt gang hos farmor & farfar). I starten var det ren overlevelse for os, da Anton døjede med kolik (han blev passet med overnatning første gang, da han var 3 måneder), men de sidste mange måneder har det været ren fornøjelse   

De sidste par gange er det mormor & morfar selv, der har spurgt om de må "låne" Anton  og jeg (vi)  eeeeelsker at de eeeeeelsker vores søn

Senest har han været på mini-ferie fra i søndags til i tirsdags (de skulle kun have haft ham fra søndag til mandag, men ringede mandag og spurgte om de måtte beholde ham til tirsdag)  og Anton har nydt det, mormor & morfar har nydt det og vi har kærestehygget for vildt og sovet MANGE timer...!

Jeg tror heller ikke, det bliver nemmere jo ældre de bliver - Anton er tryg ved at være hos bedsteforældrene (han har været passet 1 uge i dagtimerne hos farmor, da jeg gerne ville tage et kursus) - og han lyser op i smil og grin og rækker armene ud efter dem, når han ser sine bedsteforældre (han er lige knapt 9½ måned)

Men føler du dig ikke klar, så er du ikke klar

Anmeld

29. april 2011

Maise

Clara er 16 mdr. og har stadig ike sovet ude. vi har to gange for nyelig forsøgt at hun skulle sove hos min mor, hvilket jeg har det helt fint med efter clara selv har lært at falde i søvn i egen seng, men begge gange blev hun syg med høj feber og 2 gang med lungebetændelse. hmm håver det lykkedes en dag.

Ville aldrig lade mit barn sove ude  hvis det var 5 mdr. jeg går ud fra det er flaskebarn, men alligevel. jeg ammede, så det var utænkeligt så tidligt.

synes egentlig først at clara har været klar til det her de sidste 2 mdr. ca.

jegnyder dog selv at tage ud med veninder nu og far passer trunten, det er skønt.

Anmeld

29. april 2011

Clisolka

FrøkenHedegaard skriver:

... Det mener KÆRESTEN hvert fald!!!

Sagen er den - imorgen får vi nogle venner på besøg til noget god mad og lidt vin.

Meningen var så, at Felix skulle passes ude hos Mormor og Morfar - MEN MEN!! De sidste par nætter har jeg bare sovet smadder dårligt, fordi tanken om at han skulle derud og SOVE - kunne jeg ikke holde ud! SÅ har sagt til mine forældre at jeg beholder ham hjemme, da jeg ikke kan undvære ham!!!

Jeg kan simpelthen ikke holde tanken ud at han skulle være væk fra sin MOR i så lang tid, og ikke mindst sove et andet sted!!

Felix er 5 måneder - er jeg tosset når jeg tænker og har det sådan?
Eller skal jeg bare TAGE MIG SAMMEN, som kæresten siger!!

Krams Rikke

Nej, der er ikke noget galt med dig - jeg har det på akkurat samme måde  Min datter er 6 mrd i morgen, og her er det mig der ikke er klar til at efterlade hende  Hun er blevet passet en halv time hos farmor - det var nok for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.