puha jeg havde det også rigtig rigtig skidt første gang han skulle sove ude uden mor og far! Men det viste sig jo at han havde hygget sig så meget så det gjorde vi gerne igen!
nu kommer han på overnatning ind i mellem hos mormor og morfar så vi kan få koblet af og det er bare sååå dejligt at være os selv og ikke far mor og børn.
Det bliver altså ikke nemmere jo ældre han bliver, for så bliver han mere bevidst, og så vil han tude som en besat første gang mor og far vinker farvel.

jeg tilslutter mig lige dit svar 
Anton har været passet en del gang med overnatning (primært hos mormor & morfar - en enkelt gang hos farmor & farfar). I starten var det ren overlevelse for os, da Anton døjede med kolik (han blev passet med overnatning første gang, da han var 3 måneder), men de sidste mange måneder har det været ren fornøjelse
De sidste par gange er det mormor & morfar selv, der har spurgt om de må "låne" Anton
og jeg (vi) eeeeelsker at de eeeeeelsker vores søn 
Senest har han været på mini-ferie fra i søndags til i tirsdags (de skulle kun have haft ham fra søndag til mandag, men ringede mandag og spurgte om de måtte beholde ham til tirsdag)
og Anton har nydt det, mormor & morfar har nydt det og vi har kærestehygget for vildt og sovet MANGE timer...! 
Jeg tror heller ikke, det bliver nemmere jo ældre de bliver - Anton er tryg ved at være hos bedsteforældrene (han har været passet 1 uge i dagtimerne hos farmor, da jeg gerne ville tage et kursus) - og han lyser op i smil og grin og rækker armene ud efter dem, når han ser sine bedsteforældre (han er lige knapt 9½ måned) 

Men føler du dig ikke klar, så er du ikke klar 

Anmeld