Er det mig der er noget i vejen med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

2721

Der er intet galt med dig. Charlie er lidt over 10mdr og er aldrig blevet passet. Så du skal bare give dig selv dig tid til at blive klar. Tror ikke på den der med at det er godt for de små i den alder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

mortilflere

Vi har ikke været børne fri i 7 år lol NEJ DET PASSER  da ik Benjamin har sovet 1 nat i børnehaven

Alberte hhar aldrig ..

En på hans alder ville jeg set ikke få passet så ænge

Anmeld

29. april 2011

Nemesis

her var jonas 9 mdr førend han blev passet ude..men HAN var ikke klar og det betød faktisk at han først ved 4 års alderen gerne vil sove ude.

Sara er 16 mdr og har endnu aldrig sovet ude. Hun er blevet puttet en enkelt gang i sin seng af farmor men ellers ikke, så jeg synes jo slet ikke du er galt på den.

Synes du skal fortælle din kæreste at du godt kan forstå han synes du er tosset men at du jo ikke ville kunne nyde eres børnefri når du egentlig vil sidde og være ked af det.

Håber i alligevel får en hyggelig aften med vennerne.

:-) Sisse

Anmeld

29. april 2011

L.J.L

puha jeg havde det også rigtig rigtig skidt første gang han skulle sove ude uden mor og far! Men det viste sig jo at han havde hygget sig så meget så det gjorde vi gerne igen!

nu kommer han på overnatning ind i mellem hos mormor og morfar så vi kan få koblet af og det er bare sååå dejligt at være os selv og ikke far mor og børn.

Det bliver altså ikke nemmere jo ældre han bliver, for så bliver han mere bevidst, og så vil han tude som en besat første gang mor og far vinker farvel.

Anmeld

29. april 2011

MaybeBaby

Altså nu har jeg ikke engang født endnu, og du vil nok synes dette er en fjollet sammenligning, men vores bette hund skal overnatte på en hundepension, da vi skal overnatte på hotel på Sjælland (Vi er fra Vestjylland) og selvom det er ved mennesker, som vi kender og som endda også er vores hundetrænere og som vores hund elsker, og jeg ved, at han får det SÅ hyggeligt sammen med de andre hunde, ja så kan jeg faktisk slet ikke overskue at vi skal sove uden ham. Jojo, det bliver da rart at vi ikke skal op klokken 6-7 fordi han skal tisse, men undvære ham så læææænge?

Så tror bestemt ikke det bliver meget anderledes for mig når vores lille dreng kommer til verdenen. Men god idé med en dag hvor de passer ham, og så kan I forlænge hvert visit

/Mette

Anmeld

29. april 2011

Mette+Mathias

Altså, - han er KUN 5 mdr, og det er helt naturligt at du ikke kan undvære ham! Jeg synes ikke du skal gøre det, hvis du ikke har det godt med det,- man kan sagtens hygge sig med børnene hjemme,- man kan jo ikke sende dem hjemmefra, hver eneste gang man skal have gæster de næste 18 år, vel?

Anmeld

29. april 2011

Tkcuf

Tror det er helt normalt. Og du får jo en rigtig dårlig aften hvis du lader dig presse til at lade ham sove ude.

Jeg har dog (næsten) ingen problemer med at lade vores forældre låne Xander på 5 mdr. Og Silke på 3 år aftaler nærmest selv hvornår hun vil sove ude hos farmor eller mormor.

Anmeld

29. april 2011

miinimeal

albert er nu 8 mdr og er blevet passet én gang i 5 timer, og jeg var ved at dø, så tanken om han skulle sove et andet sted ja det kan jeg slet ikke have, så nej du ikke underlig og du skal da slet ikke tage dig sammen,

du skulle næsten lade din kæreste se der hvor lola(sp'er) udtaler sig om hvor gamel børn skal være osv for ditten og datten(;

men gør hvad du føler bedst for(:

Anmeld

29. april 2011

Miss T

Du skal på ingen måde gøre noget du ikke er klar til! Uanset, hvor meget folk forsøger at tvinge dig. Du skal være helt klar ellers bliver det ikke nogen succes!

Anmeld

29. april 2011

SussieThyssen

Hvis du føler det er for tidligt...så er det for tidligt..og så er den potte ikke længere.
Mine har heller ikke sovet ude før de var over et halvt år...tror faktisk de nærmere var 10 mdr, når jeg tænker efter....de var omkring et halvt år før jeg fik dem passet i hjemmet af mormor første gang.
Så nej..du kan ikke bare tage dig sammen..og det skal din kæreste respektere..og så må I hygge jer med vennerne stille og roligt og du må holde dig tilbage hvad alkoholen angår.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.