Er det mig der er noget i vejen med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.511 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Fru.Mäes <3

... Det mener KÆRESTEN hvert fald!!!

Sagen er den - imorgen får vi nogle venner på besøg til noget god mad og lidt vin.

Meningen var så, at Felix skulle passes ude hos Mormor og Morfar - MEN MEN!! De sidste par nætter har jeg bare sovet smadder dårligt, fordi tanken om at han skulle derud og SOVE - kunne jeg ikke holde ud! SÅ har sagt til mine forældre at jeg beholder ham hjemme, da jeg ikke kan undvære ham!!!

Jeg kan simpelthen ikke holde tanken ud at han skulle være væk fra sin MOR i så lang tid, og ikke mindst sove et andet sted!!

Felix er 5 måneder - er jeg tosset når jeg tænker og har det sådan?
Eller skal jeg bare TAGE MIG SAMMEN, som kæresten siger!!

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

SiLiMiMa

personligt ville jeg nyde min "friaften".....

men kan alligevel sagtens forstå dig! Hvis du ikke har det godt med det, så skal du da heller ikke undvære ham.....

heise

Anmeld

29. april 2011

Sphynxlover

FrøkenHedegaard skriver:

... Det mener KÆRESTEN hvert fald!!!

Sagen er den - imorgen får vi nogle venner på besøg til noget god mad og lidt vin.

Meningen var så, at Felix skulle passes ude hos Mormor og Morfar - MEN MEN!! De sidste par nætter har jeg bare sovet smadder dårligt, fordi tanken om at han skulle derud og SOVE - kunne jeg ikke holde ud! SÅ har sagt til mine forældre at jeg beholder ham hjemme, da jeg ikke kan undvære ham!!!

Jeg kan simpelthen ikke holde tanken ud at han skulle være væk fra sin MOR i så lang tid, og ikke mindst sove et andet sted!!

Felix er 5 måneder - er jeg tosset når jeg tænker og har det sådan?
Eller skal jeg bare TAGE MIG SAMMEN, som kæresten siger!!

Krams Rikke

Jeg har ikke selv børn men jeg kan forestille mig det er svært at undvære dem + at man er bange for om de nu har det godt nok der hvor de er - men går ud fra han er i trygge hænder hos mormor og morfar

Jeg synes du skal gøre op med dig selv hvad du mest føler for og så må de andre acceptere det eller lade være..

Men jeg kunne forestille mig at det kunne være sundt med en aften uden barn - hvad hvis du prøvede at lade dem passe ham og hvis det blev for meget for dig så kunne du hente ham eller de kunne komme med ham ? så det måske ikke blev så mange timer ?

Anmeld

29. april 2011

mortilnoahogmelina

På nogen punkter kan jeg sagtens følge dig .
Du skaj bare huske det rent faktisk er sundt for både dig jeres parforhold men ikke mindst jeres søn os at blive passet en gang imellem .
Jeg syndg du skal prøve og se om du ikl kan overbevise dig selv om at det er godt at ibud en fri aften til at være sammen med venner og din kæreste .
KNus Pernille mor til Noah 4 måneder som glæder sig til kfi kan få en fri aften om en måneders tid eller sådan

Anmeld

29. april 2011

meem

Min datter skulle sove hos mine svigerforældre da hun var et par måneder gammel, da jeg lå indlagt på sygehuset.. Jeg stortudede hele natten !

Siden dengang har hun kun sovet ude 3-4 gange (hun bliver snart 2 år!), og der er hun afleveret sidst på eftermiddagen og hentet igen tidligt næste morgen...

Hun har ikke selv noget imod at sove ude og hygger sig helt vildt, det er hendes mor her der ikke kan bære det...  

Anmeld

29. april 2011

quar20

Det er ABSOLUT ikke noget med at skulle tage sig sammen..!!

DU skal være KLAR på at undværer ham - og det kan være du først er det om LAAAAAAAAAAAAANG tid..!! Med Tino gik der hele 8½ måned før han sove ude..!! Så jeg forstår dig UDEMÆRKET..!!

Føl efter hvad DU føler omkring det at han skal sove ud - er sikker på du ville hygge dig, men KUN hvis DU føler for det - eller blir det en MØG aften/nat..!!

Anmeld

29. april 2011

Fru.Mäes <3

ÅHHHH, det er jeg glad for at høre - at jeg ikke er tosset!!

Jeg havde osse glædet mig til en aften uden Felix, men jo nærmere dagen kom - jo mere ondt i maven fik jeg bare!

Da jeg sagde det til min mor, sagde hun osse at de synes at vi skulle starte med at de passede ham en hel dag også kunne vi bygge mere på! Så jeg kunne vænne mig til det

Anmeld

29. april 2011

Bom

Jeg synes bestemt ikke du er tosset.. Man skal alle sammen være klar til sådan et spring.. Jeg har en pige på snart et år, og hun har aldrig sovet uden mig under samme tag. Hun er blevet passet en enkelt aften med putning hvor jeg kom hjem til midnat, ellers har hun aldrig sovet uden mig.. Så jeg forstår dig SÅ godt, vent til du også er klar eller får du ikke en god aften..

Anmeld

29. april 2011

Nettemor

FrøkenHedegaard skriver:

ÅHHHH, det er jeg glad for at høre - at jeg ikke er tosset!!

Jeg havde osse glædet mig til en aften uden Felix, men jo nærmere dagen kom - jo mere ondt i maven fik jeg bare!

Da jeg sagde det til min mor, sagde hun osse at de synes at vi skulle starte med at de passede ham en hel dag også kunne vi bygge mere på! Så jeg kunne vænne mig til det

du er absolut ikke tosset. vores søn var 13 mdr før han sov andre steder end hjemme(uden vi var med) vi havde fået ham passet et par gange osv inden men var bare ikke klar. og er du ikke klar skal du ikke gøre det. du er moren og du ved hvordan i bedst kan ha det..

Anmeld

29. april 2011

Fru.Mäes <3

&  til jer alle sammen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.