Kate Middleton :O Hun er gammel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

jydeinden

altså ikke for at gøre mig upopulær men jeg syntes ikke den kjole var det store wauw som jeg havde forventet, syntes faktisk den var en smule for ordinær, men bare min mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

ekzunz

Så gammel kan hun altså heller ikke se ud.

Jeg har ihvertfald et par teenage-drenge herhjemme som synes hun så herre-lækker ud da hun trådte ud på balkonen....

Anmeld

29. april 2011

BabyMus

Jeg synes bestemt heller ikke hun ser gammel ud, tværtimod. Og at de begge er samme alder (eller samme årgang) det er da bare helt perfekt og nu har de jo været sammen i 10 års tid allerede. (:

Men ja, som der stod tidligere, så er hun den ældeste brud i England nogen side, så på den måde kan man jo godt sige hun er gammel i forhold til de andre der har været gift unge, men synes bestemt at 29 år stadig er ungt. (:

Hun lægger selv sin make-up og det er hende selv som har valgt at der skulle stå træer i kirken. Har så ikke hørt at det skulle være SÅ dyrt for de blomster / træer, for det lyder nu lidt vildt.

Der stod også at de regnede med at det ville koste dem 6 millioner (tror jeg nok det var) for alle dem de har givet fri i dag. Og ja et ret dyrt bryllup, men de har så selv betalt det, og familien Middleton har været med til at betale også. (:

Anmeld

29. april 2011

twinny

jydeinden skriver:

altså ikke for at gøre mig upopulær men jeg syntes ikke den kjole var det store wauw som jeg havde forventet, syntes faktisk den var en smule for ordinær, men bare min mening

jeg er faktisk enig.... synes heller ikk det var noget vildt.. når man tænker på hun er englands kommende dronning...

Anmeld

29. april 2011

chael

Ditte_Marie skriver:

Ej undskyld.. zappede lige forbi brylluppet..
Jeg synes godt nok at hun ser gammel ud i forhold til hvad jeg havde troet.. Hun ligner en som i hvert fald er sidst i 30'erne..

Men troede faktisk at hun var i slutningen af 20'erne..
Fra billeder jeg har set osv.

Men ham William ser sgu heller ikke særlig ung ud - han er godt nok blevet tyndhåret (:

- men tillykke med brylluppet

Er der nogle der ved hvor gamle de er?

(dette er ikke for at genere nogen - det kom bare meget bag på mig)

De er begge 29. Eller Kate er lige blevet 29, mener William snart bliver 29 også.

*Camilla 18+2

Anmeld

29. april 2011

Phoenix

BabyMus skriver:

Jeg synes bestemt heller ikke hun ser gammel ud, tværtimod. Og at de begge er samme alder (eller samme årgang) det er da bare helt perfekt og nu har de jo været sammen i 10 års tid allerede. (:

Men ja, som der stod tidligere, så er hun den ældeste brud i England nogen side, så på den måde kan man jo godt sige hun er gammel i forhold til de andre der har været gift unge, men synes bestemt at 29 år stadig er ungt. (:

Hun lægger selv sin make-up og det er hende selv som har valgt at der skulle stå træer i kirken. Har så ikke hørt at det skulle være SÅ dyrt for de blomster / træer, for det lyder nu lidt vildt.

Der stod også at de regnede med at det ville koste dem 6 millioner (tror jeg nok det var) for alle dem de har givet fri i dag. Og ja et ret dyrt bryllup, men de har så selv betalt det, og familien Middleton har været med til at betale også. (:

Mente det var 6 milliarder det ville koste ? Selvom det lyder lidt vildt dog. Synes bare det var det de sagde på tv2

Anmeld

29. april 2011

mor-til-vanessa

Ditte_Marie skriver:

Jeg synes ikke at make-up'en er særlig naturlig - men jeg synes at normalt er hun en rigtig smuk kvinde...
Jeg synes at hun er for sort om øjnene :/

Siger heller ikke at der er noget dulle over hende - det er j osikkert heller ikke hende som har bestemt make-up'en, men især de der øjenbryn

Men smukt bryllup (:
Hvem der dog havde råd til sådan et

hørte på tv2 tidiligere at det var hende selv som havde lavet hår og makeup, så vidt man vidste

synes hun så rigtig smuk ud, men vil give dig ret med hende øjenbryn, de var lidt for mørke

Anmeld

29. april 2011

SiLiMiMa

jeg synes, hun så ung, smuk og ikke mindst glad ud

og kjolen var Så fin!

heise

Anmeld

29. april 2011

BabyMus

Phoenix skriver:

Mente det var 6 milliarder det ville koste ? Selvom det lyder lidt vildt dog. Synes bare det var det de sagde på tv2

Uhh må indrømme jeg kan heller ikke huske alle de ting mere som de har sagt / der har stået på skræmen i løbet af dagen. Har set fjernsyn nonstop i præcis 12 timer nu, så er ved at være lit ør i hovedet hehe.

Men millarder synes jeg bare ikke det var. Men igen - jeg kan ikke huske det. Mit bud ville være at der stod 200 millioner - og måske 600 millioner hvis det er noget med 6. Men jeg er slet ikke sikker.

Anmeld

29. april 2011

BabyMus

mor-til-vanessa skriver:

hørte på tv2 tidiligere at det var hende selv som havde lavet hår og makeup, så vidt man vidste

synes hun så rigtig smuk ud, men vil give dig ret med hende øjenbryn, de var lidt for mørke

Ja det er det nemlig. Det har hun åbenbart gjort hele vejen igennem. I hvert fald make-uppen. Jeg kan ikke huske de sagde håret også, men det kan sagtens være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.