Kate Middleton :O Hun er gammel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Darling<3

linselouise skriver:

Rigtig smukt bryllup, rigtig eventyrs agtigt. Er normalt ikke til kongelige bryllupper og lign. men synes godt nok det er smukt at se på!

Ja heltsikkert, hvem ville ikke gerne have sådan et stort og smukt bryllup?? 

Jeg er heller ikke så frisk på De Kongelige, men kan heller ikke lade være med at kigge Det er jo noget helt specilet, og så skal vi jo se kysset(hvor blev det af???) og om han græder når han får sin Prinsesse(det skete så heller ikke)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

L.J.L

Honnie's Wife:) skriver:

Ja heltsikkert, hvem ville ikke gerne have sådan et stort og smukt bryllup?? 

Jeg er heller ikke så frisk på De Kongelige, men kan heller ikke lade være med at kigge Det er jo noget helt specilet, og så skal vi jo se kysset(hvor blev det af???) og om han græder når han får sin Prinsesse(det skete så heller ikke)

Det ville jeg så ikke (Vi havde også det mest fantastisk bryllup, men blev dog viet på rådhuset)

Ja, havde det været mig der stod der så havde jeg stortudet konstant! Vildt de kan holde tårerne tilbage for noget så smukt..

Anmeld

29. april 2011

Darling<3

linselouise skriver:

Det ville jeg så ikke (Vi havde også det mest fantastisk bryllup, men blev dog viet på rådhuset)

Ja, havde det været mig der stod der så havde jeg stortudet konstant! Vildt de kan holde tårerne tilbage for noget så smukt..

Årh, jeg vil gerne have et stort bryllup, orker bare ikke at tænke på hvad det ville koste Hehe...

Jeg forstår heller ikke at de kan holde tårende tilbage, men det klare de da fint

Er altså skuffet over at jeg ikke har set det KYS endnu!! Kan man klage til Kongehuset??

Anmeld

29. april 2011

lilledittemor

Seriøst?? Ej, jeg synes virkelig at hun er smuk, og hendes make-up er helt naturlig.. Der er ikke noget dulle over Kate

Tror heller ikke at den kære Will, ville have været "faldet" for hende hvis hun var virkelig BLONDINE og have pudder og mascare i hele masken Hehe.. Bimbooo

Jeg synes ikke at make-up'en er særlig naturlig - men jeg synes at normalt er hun en rigtig smuk kvinde...
Jeg synes at hun er for sort om øjnene :/

Siger heller ikke at der er noget dulle over hende - det er j osikkert heller ikke hende som har bestemt make-up'en, men især de der øjenbryn

Men smukt bryllup (:
Hvem der dog havde råd til sådan et

Anmeld

29. april 2011

lilledittemor

Monica P skriver:

syntes helt ærligt det er noget underligt noget at skrive om en brud på hendes bryllupsdag, hun er 29 og jeg syntes hun er gudesmuk og sikke en smuk kjole :-)

hvem der lige havde sådan et bryllupsbudget :-)

Det er da ikke underligt - hver sin smag, og jeg synes jo at hun ser ældre ud men den make-up, hvilket jeg synes er rigtig synd på så stor en dag..

Anmeld

29. april 2011

Darling<3

Ditte_Marie skriver:

Jeg synes ikke at make-up'en er særlig naturlig - men jeg synes at normalt er hun en rigtig smuk kvinde...
Jeg synes at hun er for sort om øjnene :/

Siger heller ikke at der er noget dulle over hende - det er j osikkert heller ikke hende som har bestemt make-up'en, men især de der øjenbryn

Men smukt bryllup (:
Hvem der dog havde råd til sådan et

Erj, altså Det er da gået mig forbi...

Meeen nu, kan jeg faktisk godt se at de bryn ikke spiller helt, der er vidst kommet lidt ekstra farve i (bare sådan i dagen anledning) hehe...

Ja, for pokker... Tror nu ikke at nogen i min familie ville betale prisen fo sådan et bryllup, må nok nøjes med mine egne penge... Hehe..

Anmeld

29. april 2011

Angelspot

Årh, jeg vil gerne have et stort bryllup, orker bare ikke at tænke på hvad det ville koste Hehe...

Jeg forstår heller ikke at de kan holde tårende tilbage, men det klare de da fint

Er altså skuffet over at jeg ikke har set det KYS endnu!! Kan man klage til Kongehuset??

På tv2 stode der at der var brugt 200 millioner på det.

Anmeld

29. april 2011

Darling<3

Angelspot skriver:

200 millioner?????????

Tja, man har vel røven fuld af penge når man er Kongelig Hehe...

Anmeld

29. april 2011

Mikkel's mor <3

Angelspot skriver:

Anmeld

29. april 2011

Angelspot

200 millioner?????????

Tja, man har vel røven fuld af penge når man er Kongelig Hehe...

Prøv at tænke på hvor mange politifolk, hvor mange stylister, planlæggere, dekoratører, designere, chauffører osv, der skal have løn i perioden op til! Der var brugt 500.000 på blomster

Det er så langt ude at jeg slet ikke har forstand til at tænke på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.