Kate Middleton :O Hun er gammel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

lilledittemor

Angelspot skriver:

Prøv at tænke på hvor mange politifolk, hvor mange stylister, planlæggere, dekoratører, designere, chauffører osv, der skal have løn i perioden op til! Der var brugt 500.000 på blomster

Det er så langt ude at jeg slet ikke har forstand til at tænke på det...

Det er jo også træer der står i kirken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Angelspot

Ditte_Marie skriver:

Det er jo også træer der står i kirken

Hihi ja det er sgu lidt noget mærkeligt noget Gad vide hvem der har fundet på det..... Garanteret den dyrest lønnede gartner nogensinde!

Anmeld

29. april 2011

Darling<3

Angelspot skriver:

Prøv at tænke på hvor mange politifolk, hvor mange stylister, planlæggere, dekoratører, designere, chauffører osv, der skal have løn i perioden op til! Der var brugt 500.000 på blomster

Det er så langt ude at jeg slet ikke har forstand til at tænke på det...

500.000 på blomster?? Jeg kan kun se nogle træer Hehe..

Ja der skal være mange folk på idag... Da de kørte hen til kirken, nåede jeg lige at tænke - " - Tænk hvis der en en kvinde der pludselig skal føde, skal hun så klare den selv??-"-

Jeg vil også have et kæmpe dyrt bryllup, hmm, bom bom... Gider ikke score lillebroren, han er bare ikke , hehe...

Anmeld

29. april 2011

Angelspot

Honnie's Wife:) skriver:

500.000 på blomster?? Jeg kan kun se nogle træer Hehe..

Ja der skal være mange folk på idag... Da de kørte hen til kirken, nåede jeg lige at tænke - " - Tænk hvis der en en kvinde der pludselig skal føde, skal hun så klare den selv??-"-

Jeg vil også have et kæmpe dyrt bryllup, hmm, bom bom... Gider ikke score lillebroren, han er bare ikke , hehe...

Hehe, jamen hvis man vil have et prinsesse bryllup, så er den ene bror vel ligeså god som den anden GG

Anmeld

29. april 2011

muzen

jeg har stadig ikke set de der trær hvor er de?

Anmeld

29. april 2011

Angelspot

muzen skriver:

jeg har stadig ikke set de der trær hvor er de?

De er i den forreste del (tror jeg det er) af kirken.

Anmeld

29. april 2011

Angelspot

Angelspot skriver:

De er i den forreste del (tror jeg det er) af kirken.

Altså den længst mod indgangen

Anmeld

29. april 2011

*A*

Jeg synes de er et flot par, trods William er ved at blive tyndhåret...  Kjolen synes jeg er helt fantastisk - dog ville det ikke være en sådan kjole jeg selv ville vælge...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2011

Darling<3

Angelspot skriver:

Hehe, jamen hvis man vil have et prinsesse bryllup, så er den ene bror vel ligeså god som den anden GG

Arg vel??? Hehe...

Han er helt bestemt ikke min type, og bliver det heller aldrig!! Så hellere giftes med den mand jeg har nu, og få et ikke så kæmpe bryllup

Anmeld

29. april 2011

Angelspot

Honnie's Wife:) skriver:

Arg vel??? Hehe...

Han er helt bestemt ikke min type, og bliver det heller aldrig!! Så hellere giftes med den mand jeg har nu, og få et ikke så kæmpe bryllup

Jeg ville slet ikke kunne tåle så stort et bryllup, tror jeg vil brøltude for vildt!! Bare da de startede med musikken i kirken fik jeg gåsehud over det hele. Forstår slet ikke at de kan være så fattede...

Og vil også meget hellere have min dejlige kæreste til ægtemand når den tid kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.