Jeres hårfarve som barn kontra nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Majeha

Jeg var helt lyseblond indtil omkring 4 år. Idag er det brun/rød. Min søn har også helt lyst hår, men det kan ligeså godt komme fra hans far af, der også er lys håret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Nalle

Jeg havde sort hår da jeg blev født, fik helt lyst hår, senere blev det leverpostej farvet

Anmeld

29. april 2011

eElak

Da jeg blev født var jeg helt sorthåret..

Derefter blev det vidst mørk leverpostejs og nu er det lyst/leverpostejs med rødligt skær.

Anmeld

29. april 2011

MissGeoh

Havde helt lyst hår, og nu er det godt nok farvet.. Men ellers så har jeg mørk blond hår.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2011

Noneother

Både mig og farmand har været knaldlyshårede. Jeg ændrede farve i 5års alderen, men far først blev mørkere omkring 13-14 år. Vi er begge to kedeligt stryns idag....

Lillefyren  er osse lyshåret indtil videre, men det varer nok ikke evigt.

Anmeld

29. april 2011

Pullemulle

Jeg blev født med sort hår men har nu leverpostejsfarvet (dog farvet rødt)

Anmeld

29. april 2011

chael

Secrets skriver:

Har jeres hårfarve ændret sig meget siden i var små? Da jeg var 2 år, var jeg blond, og nu er min naturlige hårfarve mørkebrun. Synes forskellen er gigantisk! Er det meget almindeligt, og betyder det at der går længe før man kan regne med barnets "rigtige" hårfarve?

Ja, jeg var nærmest HELT hvishåret som barn, nu er jeg sådan lidt mellem blond, lyshåret uden at være blondine

*CAmilla 18+2

Anmeld

29. april 2011

Dinna88

Bum bum. Jeg var hvidhåret! Så blev det sådan... lyseblond... Og nu er det faktisk sølvgråt. Jeg har kun set min farve kortvarigt da mit hår voksede ud fra da jeg var skaldet. Og det var virkelig sådan en selvgrå farve! Men til daglig er det rødt 

Anmeld

29. april 2011

Frøken J.

Tak for alle jeres svar, det er meget rart lige at få dækket sin nysgerrighed

Anmeld

29. april 2011

LinLin

Jeg er født med meget mørkt hår - som barn var det lyst (meget lyst om sommeren) - som 10årig blev jeg klippet korthåret og siden er det blevet mørkere og mørkere, således at jeg i dag har mellembrunt hår!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.