Jeres hårfarve som barn kontra nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.311 visninger
32 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Frøken J.

Har jeres hårfarve ændret sig meget siden i var små? Da jeg var 2 år, var jeg blond, og nu er min naturlige hårfarve mørkebrun. Synes forskellen er gigantisk! Er det meget almindeligt, og betyder det at der går længe før man kan regne med barnets "rigtige" hårfarve?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

132319

Min har vist altid bare været leverpostej -Dog noget lysere om sommeren da jeg var barn 

Må lige tilføje at du da bare er fantastisk køn 

Anmeld

28. april 2011

jlp90

Jeg havde sort hår da jeg blev født, så fik jeg lyst hår, så leverpostej og nu er det leverpostej med et stejf af rød plus jeg har fået krøller. svaret er vist at håret ændre sig hele livet  i hvert fald i mit tilfælde.

Anmeld

28. april 2011

Frøken J.

132319 skriver:

Min har vist altid bare været leverpostej -Dog noget lysere om sommeren da jeg var barn 

Må lige tilføje at du da bare er fantastisk køn 

Ja, solen har det vidst med at blege! Men kender nemlig også mange, hvor det har været det samme hele livet Og takker da!

Anmeld

28. april 2011

Frøken J.

jlp90 skriver:

Jeg havde sort hår da jeg blev født, så fik jeg lyst hår, så leverpostej og nu er det leverpostej med et stejf af rød plus jeg har fået krøller. svaret er vist at håret ændre sig hele livet  i hvert fald i mit tilfælde.

Hehe, hold da op mand Men det er vidst også noget med, at håret går igennem faser, det er bare lidt skægt. Er selv begyndt at få grå hår i pandehåret. Som 21-årig 

Anmeld

28. april 2011

jlp90

Secrets skriver:

Hehe, hold da op mand Men det er vidst også noget med, at håret går igennem faser, det er bare lidt skægt. Er selv begyndt at få grå hår i pandehåret. Som 21-årig 

Jeg har også grå hår og har haft det i et stykke tid. Jeg har for ikke så længe siden opdaget en masse i pandehåret også gik jeg i panik  Frem med pincetten også hive, men det er vist en kamp der ikke er til at vinde...ha ha! 

Jeg har også to forskellige farver øjenvipper og bryn, så jeg er nok bare lidt sær i den retning. Jeg kører en kruella de ville, med et sort og et hvid...ha ha

Anmeld

28. april 2011

L83

mig med det mørke hår (glatte)

Anmeld

28. april 2011

lauras*mor*

eg havde ikke rigtigt hår før jeg var 2.5 men da var det het lyst, næsten hvidt... det var først da jeg var omkring 11-12 år at det skiftede til mørkeblondt... og nu... ja jeg farver men det er så vidt jeg ved stadig mørkeblondt...

Anmeld

28. april 2011

twinny

Jeg havde helt hvidt hår som barn..

Nu er jeg vel blond eller mellemblond....  

Anmeld

28. april 2011

Becks

Noget har det ændret sig..

De 2 første billeder er jeg blond, de 2 næste er jeg farvet, men min egen hårfarve ligger der i mellem de 2.. Tror faktisk den er leverpostej, men har ikke set den i nogle år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.