Jeres hårfarve som barn kontra nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

princessnanna

jeg havde skrigende orange hårfårve da jeg var lille

nu er det blondt med lidt orange skær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Aves.

Jeg har altid haft en gylden farve, med lidt rødligt skær...det har ikek ændret sig meget...

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Har jeres hårfarve ændret sig meget siden i var små? Da jeg var 2 år, var jeg blond, og nu er min naturlige hårfarve mørkebrun. Synes forskellen er gigantisk! Er det meget almindeligt, og betyder det at der går længe før man kan regne med barnets "rigtige" hårfarve?

Det var da et morsomt spørgsmål.
Så her får du tre billeder af mig..ja det ene kender du jo

Det andet er lidt langt fra, men er det eneste jeg har i den alder i farve, resten er sort-hvide. Men jeg var lidt mere over i det hvidhårede som helt lille..det er fra 1962 og jeg er 3 år.
Det næste er fra 1969 hvor jeg er 10 år.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2011

JuelZ

Secrets skriver:

Har jeres hårfarve ændret sig meget siden i var små? Da jeg var 2 år, var jeg blond, og nu er min naturlige hårfarve mørkebrun. Synes forskellen er gigantisk! Er det meget almindeligt, og betyder det at der går længe før man kan regne med barnets "rigtige" hårfarve?

jeg er blevet født mørkebrun håret, - næsten sort håret og har idag stadig mørkebrun/sort hår, dog farver jeg mit så det bliver en anelse rødligt

mine storebrødre derimod er alle født blonde, og da de blev 12år cirka, ændrede deres hårfarve sig til brunt ligesom mit

Anmeld

29. april 2011

Anneiris

Secrets skriver:

Det første første billede er det så mig der er den mindste!
Det er min naturlige hårfarve. Kan ikke finde billeder om den er ændret, men det tror jeg ikke den er, jeg ved det ikke fordi jeg har haft sort hår siden jeg var 13-14 år
- Det andet billede er fra sidste sommer

Anmeld

29. april 2011

-Sigrid-

Secrets skriver:

Tja, jeg blev født med HELT sort hår det første år, så havde jeg som 7-8 årig lyseblond hår, nu har jeg mørkeblond/lysebrunt alt efter hvem man spørge  

Anmeld

29. april 2011

Nessie

Både min kæreste og jeg havde hvidt hår med krøller, da vi var små.

Min kærestes udviklede sig til rødt hår, men er i dag leverpostej. Mit blev rødblondt, og er i dag også leverpostej. Vores søn på halvandet år har.... ja, mærkeligt nok, hvidt hår med krøller

Min søster og brors har har vist altid været lidt leverpostejsagtigt, men min storebror begyndte allerede som 25 årig at få grå hår. Min søster fik nogle grå hår efter hun blev 40. Og efternøleren her, har endnu ingen grå  (37 år)

Anmeld

29. april 2011

TbCp

Mit har ikke ændret sig, men det har min datters tilgengæld. Hun startede med sort hår, herefter blev det lyst og nu er det ved at blive mørkere igen.

Billede 1. Mig som nyfødt
Billede 2. Mig i børnehavealderen
Billede 3. Mig +  min nyfødte datter
Billede 4. Liva omkring 2 år
Billede 5. Liva ca. 3 år
Billede 6. Liva 3 1/2 år

Anmeld

29. april 2011

SD21

Jeg var helt hvidhåret som barn - nu er jeg lidt mørkere end en alm. leverpostejsfarve

Anmeld

29. april 2011

Palaja

Jeg var helt lys som barn. Da jeg var omkring 8 blev det "leverpostej" og som voksen er det kastanje-agtigt 

(mærkeligt billede sorry, men kunne ikke lige finde et bedre nyere et hvor man kunn se mit hår ordentligt )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.